Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

14.4.14

1. Shout it out

Witam wszystkich na nowym blogu graficznym :)

(c) moje

Może część z Was kojarzy mnie z iwillcatchyouifyoufallszablony.blogspot.com. Postanowiłam zająć się grafiką także prywatnie, ponieważ lubię nakładać sobie na głowę za dużo... Mam nadzieję, że blog będzie trwać dłużej niż poprzedni niewypał (zakleta-grafika).
W tej pierwszej notce chciałabym pokazać Wam kilka moich sygnatur oraz ikon (pierwszych w życiu!) i cztery nagłówki. Mam nadzieję, że nie zawiodę Waszych nadziei :)








Kredyty umieszczone w zakładce "Kredyty".

W następnej notce pojawią się pierwsze szablony wolne, chyba że znajdzie się jakieś zamówienie zgodne z Regulaminem, wtedy także oddam zamówienie. Zatem, jeśli ktoś chce zamówić szablon, zapraszam :)

Do następnej notki :)

_____________________

EDIT

Przyjęte zostało zamówienie Achezy :)

13 komentarzy:

  1. Twój blog został przyjęty do spisu :)

    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się ostatni nagłówek, ale byłby lepszy bez tej ogromnej ilości topazu - szczególnie na postaci po lewej. Dwie ostatnie sygnatury jak dla mnie zbyt chaotyczne. I żeby nie było, że umiem tylko krytykować: ikonki są ładne, prostota też ma swój urok. ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytyka mile widziana. :) Postaram się wziąć Twoje rady do serca. Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  3. Witaj. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, a przynajmniej spróbować. Przeczytałam sobie Twój regulamin i wiem, że nie wykonujesz szablonów dla blogów gdzie nie ma żadnej notatki. Chciałabym zacząć pisać opowiadanie, a do tego potrzebna by mi była ładna szata graficzna. Co prawda na blogu znajduje się zwiastun opowiadania i kilka podstron, nie wiem jednak czy Cię to zadowoli. Bądź co bądź, spróbuję, być może mi pomożesz.
    Hasło: hungry heart
    Adres: kochanka-kardynala.blogspot.com
    Układ: prawokolumnowy
    Kolorystyka: pasująca do zdjęcia, raczej ciemna. Chciałabym aby ogólny wygląd bloga był prosty, minimalistyczny z jakimś delikatnym tłem, podobnym np, do Twojego. Napis: "Kochanka kardynała", możesz gdzieś jeszcze umieścić ten napis: You will be naked, clean, bloodless and mine...
    Zdjęcie: http://i61.tinypic.com/21opo91.png

    Z góry dziękuję jeśli zechcesz wykonać zamówienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że jest to pierwsze zamówienie, zrobię wyjątek :)

      Usuń
    2. Dziękuję! To dla mnie wiele znaczy. Nie spodziewałam się, naprawdę :)

      Usuń
  4. Wow! Ostatni nagłówek to byłoby cudo, gdyby nie ten topaz . *.*
    Niestety topaz psuje cały efekt. Bynajmniej mogłaś go usunąć z twarzy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nagłówek robiłam tak dawno dawno temu, że wtedy jeszcze nie rozumiałam do czego służy topaz :|
      Dzięki ♥

      Usuń
  5. Z sygnatur najbardziej podoba mi się druga :D. Pierwszy nagłówek strasznie mi się podoba. Drugi już troszkę mniej (gdybyś nie ucięła głowy modelki, to byłoby super). W trzecim wymazanie jest dość dziwne, ale ogólnie bomba xD. Czwarty to mój faworyt. Jest naprawdę dobry. I śliczny główny szablon <333.
    PS. Zapraszam do mnie [http://sleepinrain.blogspot.com/]. Mam nadzieje, że wpadniesz i skomentujesz. To dla mnie wiele znaczy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mnie cieszy, gdy komuś podoba się coś, co stworzyłam, dziękuję Ci za to. :) W drugim nagłówku nie ja oskalpowałam modelkę, takie było zdjęcie. :/
      Na pewno wpadnę do Ciebie!

      Usuń
  6. Hej! :)
    Może zacznę od tego, że szablon główny jest boski *.*
    Sygnaturki są bardzo ładne, radziłabym tylko dodać bardziej widoczne napisy. Są ładne! Ale lepsze byłyby ciutkę bardziej widoczne.
    Nagłówka też są fajne, jednak w pierwszym tło postaci jest niedokładnie wymazane. W drugim zrobiłabym minimalnie mocniejsze napisy. Nie mam faworyta- wszystkie są świetne :)
    Pozdrawiam :*
    ps: mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę Twoje rady do serca :)
      Zapomniałam całkowicie o weryfikacji, już wyłączona.

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Fajnie, że założyłaś prywatnie stronkę z grafikami :) Może i tu bardziej Ci się powiedzie ;) Mówiąc o grafikach to o każdej coś sądzę, ale oddzielnie nie bd się wypowiadać. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci <3 Są na prawdę śliczne :D

    OdpowiedzUsuń