Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

8.8.14

22. Buddha for Mary, here it comes!



Hej! :)
Wiem, to nie jest dobra piosenka na tytuł (dość nietypowa w tekście) ale chodzi za mną już dwa dni i chyba inaczej się jej nie pozbędę. :D Ostatnimi czasy wzięło mnie strasznie na robienie tekstur. Nie wiem do końca o co chodzi - nie jestem zbyt dobra w teksturach i nie lubiłam ich robić, a tu nagle wychodzą mi spod myszki jak w fabryce... Hmm. Dzisiaj przedstawiam Wam "wiszącą" tam w górze Dany, nagłówek, paczkę stocków, tekstury właśnie i szablon wolny.
Co do zamówienia: Imaginacjo, odpisałam na Twój komentarz tutaj. Ponieważ nie dostałam jeszcze linków do zdjęć, zamówienie w przyszłej bądź za dwie notki.


Z tym nagłówkiem szablon będzie na sto procent, muszę tylko wymyśleć jakiś fajny układ.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

   | Pobierz |

Jak widzicie, skorzystałam z geniuszu Dunst i wprowadziłam szablony w podglądzie "live".

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Przy wykorzystywaniu stocków nie dajecie mojego creditu - nie należą do mnie. Nie zwalnia to jednak z poinformowania o pobraniu - nawet z anonima.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Przez Katalog Grafików oraz Katalog Graficzny prowadzone są głosowania na najlepszy blog sierpnia. Jeśli uważasz, że Starved Souls jest godne uwagi, możesz zagłosować - będę wdzięczna za każdy oddany głos! :)

Przypominam także o nowej galerii Starved Souls oraz asku - pytajcie śmiało. Do następnej notki! ♥

8 komentarzy:

  1. 30STM <3 Uwielbiam ich ^^ Pobieram tekstury ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, ja także :) (nomen omen, jeden z lepszych filmów jakie widziałam)

      Usuń
  2. Kolejny niesamowity szablon w twoim wykonaniu! Uwielbiam beżowy kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dla mnie też beżowy jest jednym z ulubionych kolorów :)

      Usuń
  3. Jak to możliwe, że każdy Twój szablon jest piękny. >_< (foch xd)
    Ktoś tu naprawdę lubi CSS bo te kółka (strony) są zjawiskowe! *--*

    Odpowiedziałam Ci na komentarz w poprzednim poście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby wszystkie były estetyczne - często powtarzam sobie w myślach: "żeby wyszło coś ładnego", jak je robię :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Witam. Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i opinie co moich prac, to bardzo miłe. :)
    Tak, właśnie zauważyłam że coś się zepsuło z podglądem ale jest już naprawione i można sobie zobaczyć, jeśli masz ochotę. Co do nagłówka i szablonu jest fenomenalny uwielbiam takie kolory, a zwłaszcza szablon jest taki prosty i nic mu nie brakuje. Jeszcze raz dziękuje za odwiedziny. Na pewno będę tutaj częściej wpadać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny szablon ;) Nagłówek bardzo ładny, ale modelki są trochę źle wycięte. Reszcie nie mogę nic zarzucić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń