Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

20.8.14

25. Miesiąc tematyczny - fantastyka!


Cześć!
Z inicjatywy Katalogu Graficznego co miesiąc ogłaszany jest Miesiąc tematyczny - sierpień został opanowany przez fantastykę, czyli wszystko od elfów, przez syreny, po istoty z przyszłości. Ja wzięłam na tapetę takie dzieła, jak "Alicja w Krainie Czarów", "Czarownica", moją ukochaną "Czystą Krew" oraz arcydzieło i według mnie mistrzostwo w dziedzinie fantastyki - "Harry'ego Pottera". Poza tym chciałam pokazać Wam jeszcze kilka koloryzacji, które widnieją na moim deviantArtcie już od kilku dni. Mam nadzieję, że prace się Wam spodobają - zapraszam! :)

To miał być nagłówek, dlatego jest w takim dziwnym rozmiarze.




Będzie szablon na 100%, tak samo jak z Ericiem. :)


Eriiic! ♥ Żywy (no, teoretycznie martwy) i zdrowy! :)

KOLORYZACJE

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Notka była w przygotowaniu od tygodnia, dlatego też nie ma w niej zamówienie. Zostanie ono oddane w notce 26. :) Ocenę prac, jak zawsze, pozostawiam Wam. Do następnej notki! ♥

_________________________________________________________

Będę wdzięczna za każdy głos oddany na Starved Souls w sondach na Blog Miesiąca! ♥


Przypominam o asku oraz galerii.Zapraszam też ciekawskich na mojega dA! :)

_________________________________________________________

Małe ogłoszenie ze współpracy :)


23 komentarze:

  1. Prace magiczne jak zawsze. Są na prawde fantastyczne i nie chodzi mi tutaj tylko o tematykę :P Śmieszne jest to że również pracuję nad postem z Miesiąca Tematycznego i Harry Potter oraz Alicja są na mojej liście :P Raz jeszcze - niezywkłe nagłówki i sygnaturki zwłaszcza z True Blood ^_^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Nie dziwię się, są to tak świetne książki+ekranizacje, że grzechem jest nie zrobić jakiejś pracy z nimi :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Świetne prace i pobieram te nowe koloryzacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace,najfajniejsza pierwsza sygnatura <3
    Pewnie wrócę tutaj po koloryzacje.Ps.obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wracaj kiedy tylko chcesz, zapraszam! :)
      Odwdzięczyłam się :)

      Usuń
  4. Sygnaturo-nagłówek z Potterem to mój faworyt. Czarownica urzeka kolorem. Ale z gifem nieco zaszalałaś ;) Nagłówek z Ericiem (?) fajnie się prezentuje, czerwony bardzo pasuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek! To jest nagłówek, będzie szablon. :) Wiem wiem, ten gif ma marną jakość - nie mam pojęcia dlaczego po zapisaniu całości na .gif zrobiły się te kropki. :( Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Bez dwóch zdań, wszystko piękne! Ale najbardziej to moim ulubieńcem jest ten nagłówek z harry'm jest na prawdę cudowny! Pewnie wpadnę tu po koloryzację jeszcze ;)
    Ps. Mam pytanie, jak się zamawia u Ciebie szablon, czy można podać Ci jakiś gif, a ty zrobisz z nim szablon? Chodzi mi o coś podobnego jak to: http://funkyimg.com/i/K4rv.gif :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wpadaj wpadaj! :)
      Jasne, jest to możliwe, także podanie samego gifu jeśli chcesz zamówić szablon minimalistyczny. :) Jeden warunek: gif naprawdę musi się mocno ruszać, inaczej nie będzie go widać.

      Usuń
  6. Boskie. Właściwie to chciałam wymienić, które najlepsze, ale jak zaczęłam wypisywać to wypisałam wszystkie... tak więc, no.
    Szczególnie kocham ten ostatni (czerwony)! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Eric ma w sobie ten urok - wstawiłabym Alexa Skarsgarda samego i i tak byłoby pięknie! :)

      Usuń
  7. Prace z "Czarownicy" są cudowne ^^ I koloryzacja "Purpure" ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kradnę koloryzacje z poprzednich postów oraz paczki tekstur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,i z tego posta też:)

      Usuń
    2. Dzięki za info :) Na przyszłość - podobne wpisy proszę kierować do Pobrań! :)

      Usuń
  9. Koloryzacje śliczne. Zwłaszcza dwie pierwsze. Delikatne i "świeże", nie przesadzone.
    Do gustu przypadły mi prace z Maleficent, gdyż to jedna z moich ulubionych postaci, aczkolwiek z Harrym też jest cudowna. Młodość i dojrzałość. Ładne dobranie.
    Co do szablonu to nie ma pośpiechu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, dwie pierwsze koloryzacje przeznaczone są do zdjęć wrzucanych od tak np. na Facebooka, dwie kolejne stricte do prac graficznych. Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  10. Napatrzeć się nie mogę na pozycję 3 i 4. Profesjonalizm aż bije po oczach! Mają w sobie to coś, czego nawet w słowa ubrać nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalizm to baardzo mocne słowo - myślę, że w blogosferze "graficiarskiej" [prawdziwego profesjonalizmu nie uświadczymy. :) Jednakże dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
    2. To fakt, ale dla mnie to profesjonalizm. Widać, że wkładasz w to całą siebie.

      Usuń
  11. Anonimowy24/8/14 14:20

    ♣ Hasło: blind eyes.
    ♣ Pełny link do bloga: http://prosecuted-fanfiction.blogspot.com/
    ♣ Układ: http://imagizer.imageshack.us/a/img538/3593/4gwUhd.gif - chciałabym, żeby podobne było do tego jeśli chodzi o szablon, aby był tak na środku. Układ to mniej więcej tak: tam gdzie daje się posty chciałabym aby było na środku, a pasek boczny trochę powyżej tego gdzie dodaję się posty, ale troszeczkę, po prawej stronie. :)
    ♣ Kolorystyka: kolorwa.
    ♣ Opcjonalnie:
    - Jeśli chodzi o gify to znalazłam dwa. Ten który najbardziej Ci się spodoba, to go wybierz. :)
    https://38.media.tumblr.com/1a619ee240d7478b310097bac1234662/tumblr_mlvrirrp6r1qe9tlzo1_500.gif
    https://31.media.tumblr.com/bcbcedc98033a5cd26495a10d021b7e2/tumblr_mvan2bVaQC1ra3mepo1_500.gif
    Jeśli chodzi o zdjęcie to mam trzy, które mi się podobają :) Wybierz te najładniejsze twoim zdaniem. ;)
    https://33.media.tumblr.com/9e3b7b6eee22991d9be70b88da99bbf6/tumblr_n1wtlajymV1qjc6wqo1_500.png
    https://38.media.tumblr.com/d9d9e73fe95ffc994355594810988b46/tumblr_n93og97ohM1rx4g0ho1_500.png
    https://38.media.tumblr.com/c89b1a28c27e0c6e5667b67dd983d4d2/tumblr_n5vqx8g7QX1tv5ps6o1_500.png

    Z góry bardzo dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń