Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

27.9.14

32. Telefon, portfel, fajki, klucze, światło, drzwi.

Shomo, bo za dużo tu już Jarka. ♥


Hej! 
Ta piosenka to tylko tak odnośnie tytułu notki, który niektórym może wydać się dziwaczny. ;)
Postanowiłam dodać notkę teraz, ponieważ i tak więcej nic nie stworzę. Nie mam pomysłu ani weny na nic, otwierając PS'a bierze mnie złość. I tak wpatruję się w to szare pole, na którym powinno cokolwiek powstać... A nie potrafię nawet połączyć dwóch tekstur pod nagłówek. Nie mam siły szukać sesji zdjęciowych, nawet, jak jakąś znajdę, to i tak nie mam pomysłu na jej wykorzystanie... Może to się zmieni. Mam nadzieję...
Może dajcie jakieś propozycje szablonów? Grafika do szablonów idzie mi szybciej (ale i tak mozolnie) niż ta sygnaturowa czy nagłówkowa. Jeśli ktoś chce jakiś szablon, a nie chce specjalnie składać zamówienia, niech napisze w komentarzu i zrobię wolny na podstawie tego pomysłu. Ograniczenia cudzym pomysłem chyba mi sprzyjają.
Chciałabym serdecznie przeprosić Katalog Graficzny. Nie uda mi się wykonać notki na MT, nie mam siły na nic. Przepraszam.
Nie ma co gadać więcej. Dzisiaj dwa szablony wolne, koloryzacja b/w to color oraz nagłówek, który jako jedyny nadaje się do publikacji.

Szablon z pomysłu Aramei/WOLNY

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Pobierz

Slytherinska zieleń zawsze spoko. Co prawda Snape'a nie lubię, mimo całej jego historii, ale wolałam jego niż Harry'ego.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Film jest porażką, książka nawet fajna. Jeśli kogoś ciągnie do dramatów i romansideł to proszę bardzo, zakocha się. Oczywiście chodzi o "Gwiazd naszych wina", dla laików. ;) 
Oto ja, jedyna nastolatka, która oparła się odgrzewanemu motywowi miłości umierających ludzi. 


Kolorystyka na początku miała być zupełnie inna. Było jesiennie, z czego została sama czerwień. :)


I na koniec Flosia, która straszy większość ludzi wchodzących na tego bloga. Na tym zdjęciu chyba nie jest aż tak straszna, hmm? ;)

Mam nadzieję, że wybaczycie mi skromność tej notki. Naprawdę nie mam motywacji i pomysłów na grafikę. 
Hej hej, tak by the way, może będzie ktoś w poniedziałek na Salonie Maturzystów we Wrocku? Fajnie by było spotkać kogoś live! :P
Do następnej notki. I hope.

____________________________________________________________

Dziękuję za wszystkie oddane głosy na Starved Souls! Sondy na wrzesień dobiegają końca, więc to ostatnia chwila by wybrać swojego ulubieńca graficznego. Jeśli chcecie, może to być S-S. Z góry dziękuję! ♥

SONDA isonda II

23 komentarze:

  1. Weny życzę, weny! ;c
    Zielony szablon fajny. Szczególnie spodobały mi się te okrągłe strony. (♥)
    Biało-czarny również jest świetny. Podoba mi się taka prosta kolorystyka, a "Okey? Okey." dodaje mu "uroku". Jeden z moich faworytów. Filmu nie oglądałam, ale słyszałam o nim. Ogółem nie oglądam romansideł. :p
    Nagłówek świetny. Po za tym uwielbiam ten kolor! ♥ Tło jak i modelka są idealnie dopasowane.
    No, powiedzmy, że tu pani Flosia nie jest straszna. >_<
    Coś wolnego, tak? Hej, a może spróbujesz pooglądać sesje jakiś modeli? :D Może jakieś ciacho cię natchnie do tworzenia. xD Albo co byś powiedziała na jakiś prosty szablon np. z kotkiem? Takim rysunkowym lub coś? ^^ = Akcja szukamy weny dla Ariany. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena się przyda, kupię ze dwie tony. Cena nie gra roli.
      Nawet nie wiesz jak się cieszę, że podobają Ci się prace. ♥ Zwłaszcza nagłówek, co do którego sama mam mieszane uczucia. Następnym razem pokoloruję kogoś innego, mniej strasznego. :D
      O kotku nie pomyślałam. Nie lubię kotów w sumie, ale słodkie grafiki z kotkami... czemu nie? Z chęcią zabiorę się za taki szablon, nawet mam już pomysł. Akcja ruszyła! :)
      Dziękuję za komentarz! Uwielbiam czytać takie długie. ;)

      Usuń
  2. Jeden szablon lepszy od drugiego:)
    Kocham te kolorki w pierwszym i te strony w kółkach są cudowne mimo że mało widoczne.
    Drugi to minimalizm w najczystszej postaci.
    Ha ha salon maturzystów byłam tylko,że tydzień temu w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę uwierzyc, że to napisałaś. Dziękuję! ♥
      Ach, minęłyśmy się tylko o kilkaset kilometrów :(

      Usuń
    2. Ojej a co ja takiego strasznego napisałam ?

      Usuń
    3. Mój komentarz był całkowicie pozytywny! Miło jest słyszeć tyle ciepłych słów. ♥

      Usuń
  3. Wiesz co ja mam dla ciebie dwa wyzwania :D jeden szablon z 30STM zamknięty dwu kolumnowy, a drugi otwarty z wokalistą zespołu Panic at the Disco! uwielbiam oba te zespoły tak jak ty :D więc mam nadzieje, że znajdziesz inspiracje :D może z któregoś teledysku czy coś :D
    w dodatku mam prośbę, a raczej błagam zrób instrukcję na te zarąbiste karty kółka w pierwszym szablonie, zakochałam sie w tym szablonie z Severusem, aż mam ochotę go pobrać i założyć bloga z opowiadaniem o nim jak go widzę. Ahh normalnie jesteś boska w tworzeniu tych prac, jak zawsze nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, z Marsami już mam (ale bez Tomcia): http://funkyimg.com/i/GQrJ.jpg + robiłam kilku Echelonom szablony na blogi z fanfiction! Ale zastanowię się nad następnym. :) Brendon z Miss Jackson albo Girls/Girls/Boys! Taaak. Tak. Bardziej z G/G/B. Bez cenzury. :D
      Karty-kółka są banalnie proste, ale instrukcja faktycznie może się przydać. :)
      Dziękuję! ♥

      Usuń
    2. o z Miss Jackson ♥ a instrukcja na pewno się przyda, serio od ciebie się trochę nauczyłam ale dużo jeszcze prze de mną :) a szablon z braćmi jest super :)

      Usuń
    3. Ta złota marynara mmmmm Ucz się od lepszych ode mnie! Ja jeszcze nie jestem osobą godną posiadania uczniów. :)
      Jak patrzę na szablon z Letami to hmm... Wyrzekam się go ze względu na okropną lewą kolumnę. :D

      Usuń
    4. jesteś lepsza ode mnie widziałaś moje prace ? Jak nie to sobie zobacz i kazdy ci powie że jesteś 100 razy lepsza ode mnie więc od ciebie będę się uczyć :D

      Usuń
  4. Wspaniałe szablony *_* ten z severusem pięknie wykonany jeśli chodzi o grafikę i pomysłowy jeśli chodzi o CSS, a drugi.... no cóż.... TFiOS <3 pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i zapraszam do mnie :*

      Usuń
    2. Dziękuję! Widzę, że Ty się jednak zakochałaś w książce. :) A wpadnę, wpadnę, już widziałam prace ale nie chciało mi się włączyć pole komentarzy. :(

      Usuń
  5. O matko, przepiękny szablon!!! Te mocne kolory, jak zrobiłaś, że są takie miękkie i wyraziste?
    Nagłówek zwala z nóg. Wszytko jest takie nieziemskie! Dziękuję, o czymś takim myślałam. Strony wyglądają cudownie. Ten Snape... Pięknie.

    PS: Robisz może szablony z koreańcami, lub członkami zespołów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ♥ Nie mam pojęcia o czym mówisz. Kolory ot, bo takie jaskrawe lubię. :D
      Dziękuję. Dziękuję dziękuję. ♥
      Nie robię, jest to jedna z kategorii, których nie trawię. :(

      Usuń
  6. Szablony są genialne. Co prawda w obu użyłaś tego samego pomysłu na menu, ale skoro pasuje, to why not? Nie wiem czy taka zieleń pasuje do Snape'a jako postaci, ale na szablonie wygląda w porządku. Fajne archiwum. Filmu nie widziałam, nie ciągnie mnie do tego, nie wiedziałam nawet wcześniej o takiej książce... Trudno, chyba ominęła mnie tylko strata czasu. Jeżeli to zdanie w ogóle ma sens ;). Minimalistycznie i ograniczone do b&w - całkiem nieźle. Spokojnie można wywalić te chmurki... Nagłówek nie jest zły, przecież trzyma się kupy (bez podtekstów) kolorystycznie i kompozycyjnie. Życzę powrotu weny i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Menu nie było specjalnie robione takie samo, wyszło ot tak. Bardzo kojarzy mi się zieleń ze Snapem - nie dość, że opiekun Slytherinu, to jeszcze przez 6,9 książki mieliśmy okazję patrzeć, jak toczy jad na wszystkich dookoła. ;)
      Ja miałam dosłownie to samo z "Gwiazd naszych wina" , książkę przeczytałam po tym, jak dowiedziałam się o filmie (który jest okropny, nie polecam, zgadzam się z Tobą - strata czasu). A to podobno taki bestseller był. :D
      Dziękuję jeszcze raz! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jesteś mistrzynią minimalizmu. Drugi szablon jest cudowny, nawet dla laika, który na początku nie ogarniał o co chodzi z tym "okay".
    Pierwszy szablon jakoś nie przypadł mi do gustu, ale może dlatego, że nie lubię zieleni. Ten kolor nigdy nie działał na mnie powalająco.
    Podoba mi się koloryzacja Flo, chociaż odcień skóry wyszedł zbyt porcelanowy. Jakby Florencja zrobiona była z rzeczonego materiału.
    Całkowicie rozumiem brak weny. Zdarza się to każdemu. Zarówno muzykom, pisarzom, jak i grafikom. Czasami trzeba trochę odetchnąć. Zrobić sobie przerwę, wyjechać gdzieś, poznać nowe rzeczy, a potem znów usiąść i zobaczyć, czy może w międzyczasie wena wróciła.
    Trzymam kciuki, aby i u Ciebie tak się stało.
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Faktycznie panna Welch z lekka blada -> nie mam usprawiedliwienia. :(
      Naprawdę chciałabym takiego oddechu, ale nie mam czasu... Tu szkoła, czyli normalna nauka, do tego nauka do matury, do tego blog i tak naprawdę zostaje mi się 6 godzin na sen. Słodko.
      Dziękuję, że we mnie wierzysz! Motywacja jedna z największych, jakie można dostać, to właśnie taka. Pozdrawiam i jeszcze raz: dziękuję! :)

      Usuń
  8. Boski nagłówek <3
    Nie martw się, ja też nie lecę na taki typ romansideł jak "gwiazd naszych wina". Te filmy jak dla mnie, w większości są przesadzone i wymuszone ... za to szablon cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przerażona ilością osób, którym się podoba. :o Przekroczyła ona moje najśmielsze marzenia. ;)
      To nie jestem sama, z dwojga złego wolę obejrzeć "Szkołę Uczuć".
      Dziękuję za komentarz! ♥

      Usuń
  9. Nagłówek przecudny!!Kolory <3 <3 Szablony również moim faworytem jest pierwszy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń