Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

2.11.14

36. Miłość trzyma się na ślinę.

by Chedey ♥

Witajcie ponownie! :)
Cieszę się bardzo, ponieważ tę notkę dodaję ze świętym przekonaniem, że jest ona robiona bardzo spontanicznie, a zarazem nie "na odwal". Przed chwilą miałam przypływ chęci do pracy i udało mi się dokończyć materiały na wpis. 
Tak poza blogosferą: jestem leniem, i zamiast robić prace na Starved Souls to pogrywam sobie w Skyrima. Ot, taki ze mnie progejmer. :D Moje opowiadanko stoi w miejscu, głównie dlatego, że nie potrafię wybrnąć z dialogami. Poza tym, wybrałam już kierunek studiów. W sumie wybrałam już go kilka dobrych lat temu, ale teraz jakoś zdałam sobie sprawę, że naprawdę chciałabym studiować prawo - kusi mnie wizja tych studiów. Jeśli zdam maturę tak, jak się spodziewam, mam nadzieję dostać się na ten kierunek i (plis plis plis) po nich na aplikację (co już jest meeeeeega trudne, zwłaszcza, że chciałabym sędziowską). Zobaczymy! :)
Dzisiaj mam w notce do pokazania dwa nagłówki (z których jestem dumna po równo), paczkę tekstur, stocków i koloryzację. Oceniajcie!
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

To tyle. Co Wy na to? Może chcielibyście zobaczyć jakąś notkę tematyczną? Może same sygntury/nagłówki/niedajBoże ikony? :) A tak poważniej, to zrezygnowałam z ikon. Wyrzuciłam już wszystkie materiały do nich, nie mam zamiaru się z nimi męczyć. Po co sobie dodawać stresu? ;) Nieważne. Żegnam się, a Wy piszcie opinie! ♥

Aha: jak się podoba nowy główny? :)
________________________________________________________

Sondy na Najlepszy Blog Prywatny w listopadzie! Dziękuję serdecznie każdemu kto zagłosował, także tym, którzy rozważali oddanie głosu na SS! Dziękuję ♥ Poniżej linki prowadzące do nowych głosowań:

sonda II

Przepraszam za te sondy z prawej. Nie mam pojęcia, jak je wyśrodkować. Wrrrr!

30 komentarzy:

  1. Witaj ponownie :)
    Faktycznie szybko dodałaś nową notkę :D co mnie cieszy :)
    Życzę ci powodzenia na maturze, ja miałam strasznego stresa na swojej (i tak jej nie zdałam, przystanęłam sobie tak o do niej, bo przecież warto próbować) no i trzymam jeszcze mocniej byś dostała się na te prawo :) zdolna jesteś więc na pewno dasz rade :).
    Co do prac, pierwszy nagłówek bardzo mi się podoba i pobieram dodatki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No siemka! :)
      W porównaniu do wakacji (co 4 dni) dla mnie dodawanie notki co tydzień to stanowczo za mało - ale to już zależy od wielu innych czynników (ile kto ma czasu, weny...) ;)
      Dziękuję! Zapewne mnie też stres złapie, ale tylko na ustnych. To na 100%. Kolejne kciuki! Dziękuję! ♥
      Niech służą! Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam (moja imienniczko - tak, jam Justyna) :)

      Usuń
  2. Oooo, moja sygi na początku <333
    Przearcycudowny główny! :) Ty to masz zawsze niebanalne, zaskakujące pomysły ;D Pierwszy raz widzę taki układ i prezentuje się perfecto :D wielki plus za jego kolorystykę *o*
    Pierwszy nagłówek- piękna kolorystyka, wszystko w nim pasuje [no może modelki tak na moje mogłby być ciut inaczej ustawione, ale to kwestia gustu] ale ogólnie to superancki ^^
    Drugi nagłówek też [kończą mi się przymiotniki dotyczące piękna xD] jest fascynującyy! Taki trochę szalony, co jest jak najbardziej pozytywnym aspektem. No i pomysł na tekst- mistrzostwo! :)
    Podziwiam twoje postanowienie co do ikonek- masz rację, jak się czegoś nie lubi to nie można robić tego na siłę, bo nigdy nie wyjdzie [trochę dziwne, bo twoje ikonki akurat wychodziły :D ale mniejsza o to xd] Trzeba się czuć w tym co się robi. I koniec kropka! :D
    Pozdrawiam, ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeszt pienkna ♥ ( <- z premedytacją, nie jestem dyslektykiem)
      Przearcybardzo dziękuję Chedey! ♥ Kółeczkowe nagłówki już dawno chodziły mi pod głowie. :D
      Dziękuję! W przeciwieństwie do pierwszego, drugi nagłówek jest dziełem przypadku. Super, że nawet takie wybryki Ci się podobają! ♥
      Ikonki to dla mnie istne katusze, ciągle złe, brzydkie, nie takie... Nic tam moim do Twoich. ;)
      ♥♥♥

      Usuń
  3. Nagłówek drugi jest świetny, zdecydowany faworyt :3 Choć pierwszy to też cudeńko, podoba mi się w nim kolorystyka :D
    Co do ikonek - sama kiedyś wszystko usunęłam, ale po miesiącu znów nazbierałam ikonkowe materiały i nadal walczę, taki już ze mnie człek, że uparta jestem i muszę zrobić coś, co przynajmniej wygląda na ikono-podobne-coś :) Pewnie niedługo znów wszystko usunę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaj jaj dziękuję! ♥
      Walcz, walcz! Jeśli jeszcze masz siłę (i na pewno lepsze perspektywy ikonkowych umiejętności niż ja) to się nie poddawaj! Trzymam kciuki. :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  4. Powodzenia na przyszłość z tymi Twoimi planami. Ja jakoś niechętnie myślę o studiach, nie ciągnie mnie tam. Ale skąd mam wiedzieć, co będzie za 3 lata, jak skończę technikum? Co do grafiki: bardzo fajne nagłówki (pierwszy - fajny pomysł z pionowymi liniami i urzekające kolorki, ale przeszkadza mi ciemna plama stworzona przez głowę modelki po prawej, drugi - trochę eksperymentalnie, ale jakże udanie, trzyma się to kupy, zapowiada niejako zimę, bo nie jest krzykliwie, no i ciekawy napis). Pobieram tekstury. Aż tak znielubiłaś robienie ikonek? Dla mnie to czysta przyjemność, nawet jeśli każdy avatar trzeba dopieszczać oddzielnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - na pewno się przyda. Masz rację, trzy lata to szmat czasu - może i Ciebie zawieje na studia? Nigdy nic nie wiesz. :)
      Masz rację, głowa Natalii jest nieco za ciemna - moja wina, moja wina. Dziękuję!
      Jak już pisałam wyżej, nie będę się męczyła z czymś, co nie sprawia mi przyjemności - lepiej skupię się na tym, co mam szansę udoskonalić. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Na początek, kocham ten szablon. Jezu kocham ten nowy szablon! ♥_♥ Te kolory! Moje ulubione jesienne kolory. <3 [ta wypowiedź nie ma sensu, ale rozumiesz o co chodzi xd]
    O, widzę, że mamy tu przyszłą prawniczkę. :D Wiesz, jak coś kiedyś nabroję i będziesz mnie sądzić to pamiętaj, że ja zawsze kochałam twój blog! ^^
    Pierwszy nagłówek wydaje mi się taki tajemniczy. Moją uwagę szczególnie zwróciły te schody w tle. Strasznie mi się spodobały.
    Drugi rozbroił system. Jest genialny, nowoczesny, ma inną czcionkę i w ogóle takie „wow”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzię-ku-je-my! ♥ Nieogarnięte wypowiedzi zawsze spoko, takie najlepsze - widać emocje! ;)
      Ja pamiętam, ja mam Was na moich magicznych karteczkach. Będę łagodna. :D
      Dziękuję! Tak naprawdę to w tym nagłówku są jedynie tekstury + schody + modelka + napis, więc cieszę się, że minimalizm w stockach się opłacił. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Hej;*
    Jakie zmiany;) Jestem pod wrażeniem...Zarówno szablon główny, jak i cała reszta jest przepiękna i taka klimatyczna. Twój portret jesieni podoba mi się bardziej niż rzeczywistość;)
    Prawo? Jakbym słyszała moją siostrę;D Z tym, że ona zastanawia się nad notarialną lub adwokacką czy jakoś tak. No cóż, w takim razie bd trzymać kciuki za Was dwie;) I żeby nie było, nie mam w tym interesu;p
    Kochana, a powiedz mi, czy jest szansa, że zrobiłabyś w przygotowywanym dla mnie szablonie takie same wysuwane zakładki? Są cudowne! I takie oryginalne! Bardzo proszę ♥
    Ściskam mocno,
    V;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! ♥ Mam nadzieję, że wrażenie dluuugo się utrzyma. :) Dziękuję! ♥
      A widzisz, juz mamy więcej ze sobą wspólnego. :D Wierzę w nią! Na pewno jej dobrze pójdzie. Przydadzą się i Twoje kciuki, im więcej, tym lepiej. :D
      Jest taka szansa. Nawet był taki zamysł - jeśli go akceptujesz (i pożądasz) to tak się stanie. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. W końcu mogę skomentowac xD po 3 próbach mi się udało - cały czas mi wybijalo neta :P No to lecimy po kolei. Ten twój nowy główny to dzieło sztuki! Piszesz same świetne szablony ale ten obecny chyba przebił wszystko. Układ bloga, kolory, pomysł, grafika to po prostu istne mistrzostwo i perfekcja w każdym calu! Wielkie gratulacje ;) A teraz obecny post po 1. pobieram texturki oraz koloryzację a po 2. WOW Te nagłówki są nieziemskie! Pierwszy ma świetne kolory i genialne wykorzystanie niewielkiej liczby stocków + napis cudnie dopełnia całości. A 2 - głowię się nad tym ale nie wiem jak możesz tak świetnie wycinac elementy *_* Wspaniale dobrane elementy na nagłówku, oraz bardzo pomysłowy napis = niezwykle dograna całośc! Wspaniała robota ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oraz przygarniam stocki *_* wybacz, że zapomniałam ;)

      Usuń
    2. Co Wy macie z tymi komentarzami, ciągle coś się psuje. :( Może to znak?! :>
      Dziękuję! Główny (układ) był w głowie już od kilku miesięcy), pozostałe to wynik fantazji. :) Niesamowicie się cieszę czytając, że podobają Ci się moje prace. Mega motywacja, dzięki! :)
      Pobieraj pobieraj, mam nadzieję, że się przydadzą. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Chyba teraz rzucę laptopem w cokolwiek albo rzucę czymkolwiek, co leży obok mnie (biedny telefon) *rzuc telefonem z nerwów* Dodawałam taki super długi komentarz, a ten się skasował! :O Jak? Nie mam zielonego pojęcia. Ugh, nienawidzę czasami blogspota. Wracając do Twoich prac, to hm hm... Jakby Cię tu dzisiaj ocenić, a już wiem jak! Ariana, co ja mam gadać? Kocham twoje prace, ale jednak moim faworytem z tej notki jest zdecydownie ten ciemniejszy nagłówek. :) Idk, jakoś tak mnie wzięło ostatnio na ciemne kolory. (Pewnie do sekty jakieś należę, haha.) Główny to już mówiłam, ale powiem jeszcze raz. Jest genialny! Wręcz cudowny *O* Btw. Me serce pękło, gdy zobaczyłam, że nie przyjmujesz zamówień:((( Będę musiała szukać gdzie indziej szablonu, eh.
    Czekam na następną notkę z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rzucaj, jeszcze komuś zrobisz krzywdę. :( Łączę się z Tobą w bólu, warto by było mieć funkcję autozapisu komentarzy. Ale cóż, nie każdy w Google jest takim geniuszem jak ja *he he herbata*
      Dziękuję! Tylko mnie nie wciągnij do tej sekty, już podobno w jednej jestem.
      Mam jedno zamówienie w zanadrzu, w następnej notce, gdy je oddam, przyjmę kolejne (oby).
      Jajć! Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  9. Ten tytuł... nie, przepraszam, nie jestem w stanie go skomentować ;-;
    Czy słyszysz to trzeszczenie? Takie "trach", a potem takie głośne "skrzyp", a na końcu "o ja pie***lę, jakie to ciężkie"? Tak, masz rację, to mój dysk ;< Oznacza to, że pobieram koloryzację, tekstury i stocki. Nie powiem Ci co o nich myślę, bo jeszcze ich nie użyłam, ale jak coś to wiesz xD
    Pierwszy nagłówek bardzo mi się podoba! Kobiety lubią brąz ;> Kaeru też lubi brąz :>> A czerwony to mój ulubiony kolor. Paski robią ciekawe wrażenie ;D
    A główny? Ten nagłówek jest świetny! Bardzo interesujący kształt! I ta modelka robiąca facepalma xD
    Podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam sprzeciw, akurat tytuł jest bardzo adekwatny do rzeczywistości! :) Może niezbyt estetyczny, ale merytorycznie piękny.
      Ale powiedz, że nie zażądasz odszkodowania :( Już niedługo będę biedną studentką, Kaeru nie może mi odbierać ostatnich chwil z więcej niż 2 cyframi w saldzie konta :C Pobieraj! Po to tu są, niech służą! ♥
      Dziękuję! Za wszystko :D Sama się z niej śmiałam, ale pomyślałam, że to lepiej - jak zrobię coś brzydkiego przynajmniej będę miała pierwszą krytykę. :D
      Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  10. (Bosz, tyle tych dziękuję dzisiaj się napisałam. Kocham was! ♥)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram na potrzebę [rockmenowa] stock i teksturę

    OdpowiedzUsuń
  12. hej:) Witaj w klubie mi się ostatnio nic nie chce...zamiast robić prace godzinami siedzę na facebooku albo gram;d Nagłówki śliczne a moim faworytem jest drugi.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam dopisać że skorzystałam z instrukcji na menu (u mnie jest inaczej) kredyt oczywiście dodany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprawiłam (chyba) Teraz jest lepiej? Jak na razie nie mam pomysłu w które miejsce dodać obserwatorów ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie przeglądam rożne blogi i natrafiłam na Twój i muszę powiedzieć, że jest jednym z najlepszych na katalogu grafików ;) ogólnie podoba mi się ten blog, a na prawdę rzadko który mi się podoba więc możesz być z siebie dumna :D oczywiście lepi obserwowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak mi miło! Dziękuję, usłyszeć takie słowa to naprawdę wielka motywacja. Jeszcze raz: wielkie dzięki! ♥

      Usuń
  16. Kochana zapomniałam spytać... Umiesz robisz okładki na Wattpad? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy się tym nie zajmowałam i nie mam takich umiejętności. ;(

      Usuń
  17. Pobieram stocki. :D
    Znajdziesz mnie na: https://www.facebook.com/pages/Graphics-Amela/548706335226734

    OdpowiedzUsuń