Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

24.4.15

61. Our last memory


Spróbujcie do tego nie zatańczyć :D

Cześć!
Od razu na początku chciałabym podziękować Wam za wzięcie udziału w "imprezie" (cudzysłów dlatego, że śmieszą mnie "imprezy" przez neta :P) - dziękuję Wam za tak liczne i miłe komentarze! Niestety brak czasu nie pozwala mi na wgłębianie się w blogoferę jak zwykle, dlatego też tutaj, zbiorczo, chciałabym posłać Wam wszystkim ogromnego przytulasa za tyyyyle komplementów. Było mi niezmiernie miło czytać je (szczerze mówiąc, wielu nauczycieli zastanawiało się, czemu się tak non stop uśmiecham do tego telefonu), dziękuję Wam! ♥
Dzisiejsza notka jest prawdopodobnie przedostatnią przed maturami. Postaram się skleić kilka prac na notkę (tym razem filmową) na początku maja, jednak nic nie obiecuję. Dzisiaj natomiast chciałabym podzielić się z Wam dwoma nagłówkami, sygnaturą, ikonkami oraz dwoma koloryzacjami, paczką stocków i plikiem PSD. Zapraszam! :)

___________________________________________

    

To chyba jedyne ikonki, z których jestem naprawdę zadowolona.
Powstały w jakieś 30 minut. Nie wiem, czy to wpływa na ich korzyść, czy też nie :)
___________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Ten. Ten nagłówek lubię. Dlatego daję Wam do niego PSD. To takie próżne... Ale jest fajny :D

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

A o tym w sumie nie wiem, co sądzić, na początku mi się bardzo podobał, za każdym razem kiedy na niego spojrzę, to coraz mniej mi odpowiada. No i wiem, ten napis u góry po lewej (nie wyróżniony) wcale tam nie powinien się znaleźć. Ale było za późno i nie mogłam zmienić już jego pozycji - usunęłam plik :<
___________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Jakieś 75% prac powstało dzisiaj w godzinach 20-22. Starałam się jak najlepiej (dla bloga) wykorzystać te dwie wolne godzinki, mam nadzieję, że mi się udało - powiedzcie mi koniecznie, co myślicie.
Do następnej notki! ♥
___________________________________________

*chamska reklama jak u Gonciarza* *dolary $$$*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

15 komentarzy:

  1. Wspaniała notka Ariana!
    Niestety jutro wyjeżdżam i najprawdopodobniej nie będę mieć kompa, a wracam 3 maja ;( także skomentuję później kolejną notkę.
    Koloryzacje prezentują się genialnie, stocki również, a co do prac, to niesamowicie mi się podobają :D A szczególnie ta 1.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Natx z http://lost-souls-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie ważne jest spóźnienie, doceniam same chęci! :)
      Ulżyło mi lekko po przeczytaniu tylu miłych słów od Ciebie, myślałam, że notka jest taka sobie. Zrobiłaś mi dzień! :D
      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. po pierwsze sygnaturka <3
    po drugie pierwszy nagłówek <3
    a po trzecie pobieram stoki i koloryzacje :)
    życzę Ci powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta notka wspaniała! Kocham cię normalnie za tą sygnaturkę. Sherlock i Irene (i jeszcze to cudne zdjęcie benka <3) wiesz jak sprawic, abym się w tobie zakochała :D Ikony są prześliczne! Jednak jak spędza się nad nimi dużo czasu to zaczynają wychodzic. Nagłówki są po prostu bajeczne. Nie wiem co ty chcesz z tym napisem w nagłówku, według mnie pasuje tam bardzo. Pobieram stocki. Trzymam za Ciebie kciuki na maturach!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wyżej, myślałam, że jest taka na 3- :P A tu taakie zaskoczenie, wnioskując z Twojego komentarza! :D
      Adoratorów nigdy dość. Ciebie i Twoja twórczość już dawno pokochałam, może zadziała w dwie strony :D
      Dziękuję! Akurat nad tymi ikonkami dużo czasu nie spędziłam :D A ten napis to po prostu mnie tam wkurza. Dzięki wielkie jeszcze raz, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  4. Gonkers (widzę, że nie tylko ja od Krzysia :') )
    Genialna notkaaa!
    Ikonki bardzo mi się podobają i aż dziw ujął moje nawalające serce, kiedy zobaczyłam, że robiłaś je tylko 30 minut. "Szacun", jak to mówi moja mama. Przemilczmy :I
    Pierwszy nagłówek ma przecudowną kompozycję, a wykonanie po prostu powala, tyle mogę powiedzieć :D
    Drugi nagłówek też jest śliczny, nie ma się do czego przyczepić :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu usłyszałam to w głowie! :P Witam Beczkowniczkę. Dziwnie to brzmi, ale jednak... :D
      Ikonki były moim koszmarem od zawsze, ale jak już mam serio ochotę je zrobić, to wychodzą szybko, choć nie zawsze dobrze. Te wyszły dobrze. Co jest dziwne. Dziękuję :>
      To nie ja, to Natalie Dornan tak go upiększyła :')
      Dzięki wielkie, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Ach te ikony,rozpływam się nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ikonki i drugi nagłówek *.* No napatrzeć się nie można, serio XD Jak nauczysz mnie robić takie cudo w 30 minut to będę wdzięczna, bo serio ja i ikonki się nie lubimy :< Rozpacz.
    I przepraszam za długą nieobecność ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja też się z nimi nie lubię. No może czasem, jak ze mną współpracują :P Jedziemy na tym samym wózku!
      Nie ma za co przepraszać, ja na GG jestem rzadziej niż kiedykolwiek. Czasu brak :(

      Usuń
  7. Pobieram wieeeele paczek z teksturami ;)
    Pozdrawiam, Arachne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się przydały! Następnym razem takie komentarze wpisuj do Pobrań ;)

      Usuń
  8. Cóż za niesamowite kolorki! :D Ikonki są nieziemskie, idealne, genialne i wiele, wiele innych przymiotników ;) Drugi nagłóweczek jest bardzo, ale to bardzo magiczny i kolorowy. Oj, Ty, Ty! Czarujesz mnie tymi kolorkami :P Koloryzacje! Matko, kocham Twoje koloryzacje! Ostatnio tylko ich używam :D Chociaż, nie wiem dlaczego, niektóre mi nie działają :/ Jesteś moim ... kolorowym bóstwem! XD O matko, czemu muszę być nienormalna???
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń