Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

11.9.15

80. Got a tattoo and the pain's alright

http://i.imgur.com/kG4cuLP.png 
x x x x x x

Cześć! 
Tytuł mógłby wskazywać, że się wydziarałam, jednak nie, nie mam tatuażu, choć chciałabym :) Może niedługo. Niech tylko wymyślę coś sensownego, czego nie pożałuję po roku.
Z spraw pozastarvedsoulsowych: założyłam nowego bloga! Całość, czyli jak do tego doszło, wyjaśniam w poście powitalnym, zapraszam, jeśli interesujecie się serialami :)
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Dzisiejsza notka krótsza niż zwykle, jakoś nie miałam pomysłu na szablon. Chciałabym zrobić minimala, może dacie jakieś propozycje? Będę wdzięczna :) Identyczną sytuację miałam z ikonkami - znalazłam ładne tekstury, ale co z tego, jeśli nie potrafiłam wymyślić czegokolwiek :P Ikonki to zło.
Wracając do notki: pokazuję dwa nagłówki, powyższą sygnaturkę, tekstury, dwie koloryzacje i plik psd. Zapraszam! ♥

_____________
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
 x x x x x x x x x

Mój faworyt, gdybym miała wybrać pracę, z której jestem najbardziej zadowolona. 
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x x x 
® BBC, Sherlock

Głupia byłam, nie zapisałam psd do tej pracy, teraz zmieniłabym kolorystykę :(
_____________

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
_____________ 

Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie w sondzie na TOP 10 Grafików Lata Katalogu Graficznego!
Zajęłam nieprawodopodobne piąte miejsce, nie wiem, jak mam dziękować ♥ 
Do następnej notki!

9 komentarzy:

  1. Zaparło mi dech w piersi. Zaczęło się od sygnatury, a potem było już tylko gorzej... Na wstępie powiem, że jest to jedna z najlepszych notek jakie widziałam na twoim blogu. Zachwycam się twoimi pracami, odkąd znalazłam Starved Souls, ale dziś przebiłaś samą siebie.
    Sygnatura jest naprawdę niesamowita. Zdjęcia modelki po prostu genialne. Całość taka tajemnicza i intrygująca... A to szczerze uwielbiam! Świetne połączenie kolorów. Właściwie to brak mi jakichkolwiek sensowych słów do opisania tej pracy. Wybacz jeśli pozostała część mojego komentarza będzie równie zagmatwana, ale usprawiedliwiam się zachwytem, który dziś mnie omamił.
    Pierwszy nagłówek sprawił, że serce mi zadrżało, poważnie! Przepraszam, ale wyrażę się bardzo brzydko: ten nagłówek jest kurwa tak zajebisty, że aż brak mi słów. Tak, musiałam posłużyć się tym na k po to, żeby podkreślić swój zachwyt. Możliwe, że już wiesz, że uwielbiam jesień, więc motyw liści podbił moje serce. Modelka idealnie pasuje do całości, a całość idealnie pasuje do modelki. To jest prawdziwe dzieło sztuki.
    Dziewczyno, ty nie przestajesz mnie zadziwiać i to jest niesamowite... Cichutko powiem, że twój blog jest moim ulubionym blogiem graficznym i zawsze, ale to zawsze będę cię wspierać, a także twoją twórczość. To co tworzysz jest magiczne.
    Te kolory w drugim nagłówku są przecudowne! I widzę, że nie zabrakło moich ulubionych cieni za postaciami. Stocki i cała reszta także są genialne, ale te kolory po prostu... cudo. Zieleń chodzi za mną już od dłuższego czasu, a ty nie pomagasz mi w ucieczce od niej! Ale cóż, chyba nic na to nie poradzę. Szczerze mówiąc, mam cichą nadzieję, że w następnej notce także zobaczę trochę zieleni.
    Jestem już w czwartym punkcie mojego komentarza i coraz ciężej mi oddychać. Tekstury są najwspanialsze. Czysta magia. Wiesz, że nie przepadam za ciemnymi kolorami, ale kogo to obchodzi, gdy całość wygląda tak nieskazitelnie? Zresztą, nie wyobrażam sobie, żeby tło w tym przypadku miało inny kolor, niż czarny/szary.
    Koloryzacje także są przekozackie, ale już naprawdę nie mam siły o nich pisać. Wybacz mi to, proszę. Jestem już zmęczona podziwianiem twoich prac. Błagam cię, zrób coś brzydkiego, żebym nie musiała płakać, gdy wchodzę na twojego bloga! Ale teraz tak poważnie: nie przestawaj tworzyć grafiki. Mam nadzieję, że będziesz ją robić jak najdłużej to możliwe i wciąż będziesz czerpać z tego radość. Oby wena ci dopisywała zawsze i wszędzie, chociaż jestem pewna, że i bez tego stworzyłabyś niejedno arcydzieło. Po prostu masz talent i szkoda by to było zmarnować. Nie myślałaś, żeby zająć się grafiką tak na poważnie? Nie wiem na jakie studia uczęszczasz i boję się, że właśnie palnęłam jakąś gafę, ale co mi tam:)
    To chyba tyle na dziś. Wybacz mi za użycie tak prostackiego języka, ale naprawdę brakło mi już słów. Niedługo skończą mi się przymiotniki, nadające się do opisania twoich prac, a to nie byłoby zbyt miłe. Nawet nie wiesz jak miłym akcentem w moim dniu była twoja notka. Dosłownie jak malutki promyczek, rozjaśniający cały wieczór.
    Ściskam ciepło i wysyłam wiadro miłości!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... wydaje mi się, że mój komentarz jest jakiś krótki? Nie uważasz? haha

      Usuń
    2. Weszłam na bloga, klikam w komentarze. Przewijam, przewijam, przewijam... CURLY ZNOWU SZALEJE :D
      Boże, dziewczyno, ale Ty potrafisz poprawić humor :P
      Chyba nie ma sensu odwoływać się to tych wszystkich przemiłych słów, które napisałaś, więc pozostaje mi jedno - wielkie DZIĘKUJĘ. ♥
      Odniosę się do Twojego zachwytu nad modelkami - ostatnio sama się nad tym zastanawiałam. Można znaleźć tyle świetnych, darmowych i legalnych stocków modelek, że nie czasem nie mogę uwierzyć, że kiedyś myślałam o tych stockach jako o niedających się do pracy. A wiele osób udostępnia przecudowne źródła, jak właśnie faestock czy elandria :)
      Zielony? Może się pojawi coś zielonego, ale panie, jesień jest, idziemy w brązy i pomarańcze :P A co do zieleni/turkusu w nagłówku z Sherlocka, to ja dalej nie jestem przekonana. Ale cieszę się, że Tobie przypadł do gustu ♥
      Teksturki to ostatnio jedno z przyjemniejszych zajęć dla mnie, zwłaszcza te czarno-białe :> Miło słyszeć, że są uważane za ładne i nie tylko mnie mogą sprawić przyjemność :>
      Niedawno miałam takie myśli, żeby to rzucić i wyjechać w Bieszczady. I to mocne myśli, już nawet kursor wisiał nad "usuń bloga" w ustawieniach. Przeszło mi, kiedy zdałam sobie sprawę, że przecież mogę dać sobie drugą szansę, prawa? No i wyszło. Udało się :P
      Niezmiernie się cieszę z Twojego zaufania do mnie i moich prac ^^ Niesamowicie miło jest słyszeć, że jest ktoś, komu blog nie jest obojętny. To najlepszy skarb, jaki mogłam zdobyć tutaj. Dziękuję <3
      (Na studia jeszcze nie uczęszczam, ale od października będzie to dziennikarstwo i komunikacja społeczna. I tak, będą tam zajęcia z grafiki, co było jedną z lepszych wiadomości, które otrzymałam :P Także nie ma się co martwić, bardzo leciutko w tym kierunku idę).
      Prostacki język? Gdzie? Każde słowa są dobre, kiedy chcesz wyrazić emocje :)
      Dziękuję za wiadro miłości, ja wysyłam Amazonkę wdzięczności ♥

      Usuń
  2. Śliczne tekstury ;) A nagłówek z Sherlockiem świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy blog juz zaobserwowałam bede zagląać :D
    prace świetne, oczywiście urzekł mnie nagłówek z Sherlockiem <3 tez mam ochote coś stworzyć z nim
    pobieram dodatki
    i pozdrawiam :)
    P.s. tak ikonki to złoo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super byłoby obejrzeć coś minimalistycznego, dopasowanego do tematyki recenzji książek <3 I od razu powiem, że zakochałam się w Twoim szablonie na Serialowym Bełkocie ♥
    Drugi nagłówek totalnie mnie oczarował, nie mogę się na niego napatrzeć. Pobrałam sobie parę paczek tekstur, bo po formacie komputera praktycznie nic na nim nie mam :)

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry dzień [mam nadzieję, że twój dobry, bo mój nie bardzo]. Chciałam skomentować post już wczoraj, ale nie włączałam laptopa, a na telefonie było mi ciężko, wybacz :<
    Ale przejdźmy do grafiki.
    Sygnaturka jak najbardziej na duży +! Bardzo mi się podoba :) W pierwszym nagłówku nie bardzo podoba mi się napis "Paradise", ale poza tym małym szczegółem myślę, że wyszedł całkiem nieźle ;) W drugim nagłówku faktycznie mogłaś zmienić koloryzację, albo ją chociaż trochę zmniejszyć w procentach bo z prawej strony nie wygląda to dobrze. Ogólnie jakoś ta zieleń mi się nie podoba... :< Przepraszam :( Mam nadzieję, że cię nie uraziłam, bo nie miałam takiego zamiaru... Nie potrafię kłamać, noo i zawsze mówię co mi się nie podoba. Nie obrazisz się? :<
    Pobrałam obie koloryzację, dziękuję c:
    A na twojego nowego bloga wejdę przy odrobinie więcej czasu :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny :)
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sygnaturka! Ta maska tej dziewczyny jest uhh! *-* Na niebieskim nagłówku myślałam że jest Florence Welch xDD Mimo iż to nie jest ona, to nagłówek dzięki temu kolorowi ma w sobie taką tajemnicę. Drugi nagłówek podbił moje serce napisem xD Piękny. Kolorysty w nim jest jak dla mnie świetna, pasująca do artystycznego chaosu :D
    Pobieram texturki! I z pewnością wejdę na twój blog, kocham oglądać seriale ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serialowy blog, łuhuhu będę miała co czytac! Naprawdę jestem bardzo ciekawa Twoich opinii na temat różnych seriali. (Dalej się łudze że dooglądasz Breaking Bad , bo ostatnie 3 sezony to prawdziwe arcydzieło). Ta sygnatura z początku posta jest wspaniała. Dawno nie widziałam tak dobrej pracy. Kurcze nawet nie wiem co napisac bo wszystko to za mało. Nagłówek z Sherlokiem ♥♥♥ Jak ty to robisz, że dajesz tam tyle stocków a nie ma tam bałaganu? Pozazdrościc...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń