Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

21.2.18

86. Wild love


Po ośmiu miesiącach od zapowiedzi, oto jestem. Szablon wisi od końca sierpnia i, damn, boy, it's perfect. Kocham ten szablon. Jest cudowny. Samouwielbienie mi się włączyło, ale cóż, nie można być całe życie skromnym.

Jakże dziwnie jest znowu pojawiać się znienacka na blogu. Przedziwnie.

Ale czuję także radość. Jakąś kapkę podekscytowania, że po pół roku prób, tworzenia i wyrzucania w końcu coś zaskoczyło i uzbierałam materiały na notkę. Sygnatura otwierająca jest z sierpnia, także to już nestorka, proszę być dla niej łagonym w osądach.

Nie jest tego szalenie dużo. Postanowiłam wyrzucić z bloga szablony, ponieważ te będę udostępniać na Wiosce Szablonów. Zagląda tam więcej osób i wiem, że moja praca bardziej się przyda. Także bez lamentu rezygnuję z nich oraz z koloryzacji - stwierdziłam, że jestem w tym beznadziejna. Jeśli odkryję magię niektórych autorek potrafiących wyczynić cuda w tym zakresie, zacznę dodawać je na porządku dziennym na deviantArta.

W kolejnej notce chciałabym udostępnić albo tutorial graficzny, albo szablonowy. Jakieś podstawy, może zestawienie błędów, które najczęściej widzę. I tak, wiem, może nie jestem na pozycji, z której mogę błędy wytykać, ale cóż - jeśli zostanę uznana za hipokrytkę, to super, może sama się poprawię. ;)


         




Mam pytanie: jakich hostingów do dodatków używacie? Średnio chcę udostępniać na deviantArtcie stocki, a niestety hostuje działa jakby chciało, a nie mogło. Do tej paczki użyłam dropBoxa, jednak on ma ograniczoną pojemność do wykorzystania. Z góry dzięki za podpowiedzi ♥

7 komentarzy:

  1. Cześć kochana!
    Jeju, nie masz pojęcia jak bardzo się cieszę, że i ty wróciłaś. Nie mogę napatrzeć się na drugi nagłówek, po prostu zakochałam się w nim! Serce aż się raduje, gdy patrze, jak takie perełki jak ty wracają tu i znów okazują światu arcydzieła!
    Oh, prosiłabym o jakiś tutorial z szablonem, bo cóż... Sama jestem w tym słaba, a z ogromną chęćią bym się podszkoliła ^^
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi to także mój faworyt, pierwszy jest zbyt chaotyczny, ale uznałam, że warto go dodać. ;) Postaram się o ten tutorial, choć na razie nie mam pomysłu. Jak masz coś konkretnego na myśli to daj znać!
      Dziękuję i pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Jaki piękny szablon! Zakochałam się w tych różowych kolorkach<3
    Cieszę się, ze wróciłaś i mam nadzieję, ze na dłużej tu zagościsz!
    Jestem za tymi tutorialami, a może się czegoś nowego nauczę.
    Pierwszy nagłówek jakoś mnie nie przekonał chyba za dużo wszystkiego, ale za to drugi jest prześliczny <3 Sygnaturka także mi się bardzo podoba <3
    Pobieram kolorki, bo ich nigdy dość! <3
    Ja używam właśnie hostuje.net i mi działa bez zarzutu.
    Czekam na kolejna notkę <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż to zawsze dobry wybór według mnie. ;)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa! także mam nadzieję, że ochota na grafikę nie przejdzie mi za tydzień... Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Główny jest boski. Fajnie, że wróciłaś. Oby na dłużej <3
    Drugi blend to mój faworyt.
    Czekam na kolejny post i więcej cudeniek.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super, że główny cieszy nie tylko moje oczy. :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Szablon główny jest cudowny^
    Moje faworyty to drugi nagłówek nagłówek i pierwsza sygnatura ♥
    Czekam na kolejny post:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń