Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

25.4.14

4. It's not a joke, so why are you laughing?

(c) moje


Hej!
Dzisiaj mniej niż zwykle, notka uszczerbiona o jedną sygnaturkę i dodatki, a to dlatego, że koniecznie chciałam dodać ją przed zmianą szablonu. Nie ma co przedłużać, oceniajcie! :)





Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Przyjęłam zamówienia złożone pod ostatnią notką tj. od Bale Lestrange i VαɴιΙΙɣ ★

2 komentarze:

  1. Anonimowy26/4/14 08:41

    Spodobał mi się szablon, nawet zastanawiałam się nad pobraniem, ale... poczekam na zamówienie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam także czas na wejście na twojego nowego bloga! :) Przede wszystkim gratuluję pomysłu i odwagi, bo zaczęcie nowego bloga od podstaw nie jest takie łatwe, wiem po sobie :P
    Szablon główny jest przepiękny i zastanawiam się czy zdanie "przed zmianą szablonu" dotyczy jeszcze innego szablonu głównego niż ten? Hah! Nie byłam niestety na bieżąco i nie wiem, ale mogę cię zapewnić, że ten szablon główny jest cudowny ;) Co do notki, to podoba mi się chyba wszystko, może oprócz sygnaturki, jakoś mało w niej dodatków, no ale nie czepiam się ;) Jeśli chodzi o pierwszy nagłówek jest ładny, ale zdjęcia modelki wyglądają na trochę rozmazane, drugi natomiast nagłówek podoba mi się najbardziej, no i szablon jest niczego sobie :)

    Pozdrawiam serdecznie, Andrea.
    [place-of-szablony.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń