Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

2.5.14

5. The world is ugly

(c) moje

Hej.
Na początek chciałabym załatwić sprawę co do szablonu i zamknąć dyskusję toczącą się na pewnym cboxie. Wiedzcie, że mówię szczerze: nie inspirowałam się jakimkolwiek szablonem Yassmine. Nie miałam nawet świadomości, że nagłówek i jego funkcje mogą być podobne do którejś z prac Yass. Nie chcę być utożsamiana z bezczelnym zżynaniem pomysłów i wiedzcie, że tak nie było, dlatego też szablon zostanie zmieniony. Nie chcę, aby kojarzono mnie i moje prace z pracami Yassmine - chcę mieć swoją własną szufladkę, a nie trwać na dnie tej z podpisem "kopiarze terriblecrash". Zmianę szaty graficznej zaplanowałam na 4.05.
Dzisiaj oddaję to, co zwykle + zamówienie Bale Lestrange. Szablon dla VαɴιΙΙɣ ★ zostanie oddany dopiero wtedy, gdy na blogu pojawią się dwie notki - przez zabieganie zapomniałam spojrzeć na ilość treści na blogu. A treści nie ma.
Cóż jeszcze napisać, jestem bardzo dumna z sugnaturki powyżej. Uważam, że to najlepsza praca w tej notce. A Wy? Napiszcie mi koniecznie, co według Was jest najlepsze dzisiaj :)





Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Zamówienie:

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Mam nadzieję, że w pełnie zrozumiałam zamówienie i spełniłam wszystkie wymagania. Jeśli nie, pisz na maila, jakie poprawki chciałabyś wprowadzić. Jeśli nie praca nie potrzebuje poprawek, także zgłoś się na maila :)


8 komentarzy:

  1. CO ?! Co ?!
    O nie, Ariano nie zmieniaj szablonu głównego ! Nie waż mi się tylko !

    WIADOMOŚĆ do każdej PSYCHO-FANKI YASS !
    Czy wy do reszty poupadałyście na te swoje główki ?! ARIANA NIE KOPIUJE PRAC YASS ! OGARNIJCIE SIĘ ! Ten szablon w ogóle nie przypomina ani jednej pracy Yass, gdzie wy widzicie podobieństwo między tym szablonem a jakimiś tam szablonami Yass ?! NO gdzie ?
    Macie zamiar na nią naskakiwać za każdym razem gdy zrobi jakikolwiek szablon, bo co bo Yass zrobiła też szablon ?! To co to może naskoczcie na Ariane za to że robi Sygnatury, przecież wasza wielka tam Yass też robi jakieś tam Sygnatury..NIE Nie naskoczcie na każdą szabloniarkę która zrobi szablon bo tylko YASS MOŻE ROBIĆ TE RĄBANE SZABLONY !
    NIE WIDZICIE ŻE WASZE 'ATAKI' NA ARIANE SĄ CHORE I PRZESADNE ? NIE MACIE INNYCH RZECZY DO ROBOTY..NIE WIEM MOŻE BOICIE SIĘ ŻE ARIANA STAJE SIĘ CORAZ LEPSZA W SZABLONACH I WASZĄ YASS WYKOPIE Z POPULARNOŚCI ?
    Proszę was odczepcie się od Ariany bo każde wasze oszczerstwa są bezpodstawne. -może raz zrobiła szablon podobny do Yass ale zrobiła go tylko r a z by może zobaczyć czy jej się uda-
    Zajmijcie się fankowaniem Yass i odpuście sobie oczernianie Ariany. Błagam was.

    PS jeśli za mocno nawrzeszczałam, lub kogoś obraziłam to przepraszam bo nie miałam takiego zamiaru -PMS może być moim lekkim usprawiedliwieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście darzę Yass wielkim szacunkiem bo wprowadziła w świat szablonowy wiele nowych rzeczy a jej prace mają swój niepowtarzalny styl, ale żeby zaraz nazywać kogoś psychofanką? Nie wiem gdzie widzisz te tłumy psychofanów.
      Co do pracy Yass myślę że chodzi o ten szablon z wysuwanym nagłówkiem i strzałkami:
      http://www.funkyimg.com/i/Gaot.png
      jednak dalej nie widzę ataków na Arianę...
      Podsumowując: to co tu napisałaś Luno jest trochę śmieszne. Brzmi jakbyś sama była antyfanką kogoś (widać to po przesadnym i zażartym kontrataku na atak którego nie było, wykrzyknikach i ogólnym przesadnym zachowaniu i bulwersowaniu) w tym przypadku Yass. Zapomniałaś jeszcze napisać na końcu komentarza: "EKSKOMUNIKUJMY YASSMINE! ŚMIERĆ JEJ!"
      ...
      Wyluzuj trochę. Nikt z Yassmine nie robi bóstwa. Jest różnica między zwykłym szacunkiem a chorym uwielbieniem. PMS PMSem, ale blogi to tylko blogi nie trzeba zaraz pisać drukowanymi literami i tak się bulwersować ; )
      Pozdrawiam i mam nadzieję że PMS Ci trochę odpuści!

      Usuń
    2. Ja też darzę szacunkiem Yass, mimo iż nie znam jej prac-bo nie obchodzi mnie ona-..i wcale nie życzę jej śmierci, ale denerwuje mnie jedno że wszędzie gdzie nie spojrzę na katalogi widzę prace -z większości -jej..
      PO co dawać nowe prace nowych rozwijających się szabloniarek ? -NIE dodajmy prace Yass, niech wszyscy patrzą się tylko na jej prace..
      NIE WY WCALE NIE ROBICIE Z NIEJ BÓSTWA W C A L E NIEEE..SKĄDŻE ZNOWU -Tak to sarkazm-
      Po za tym szablon główny nie przypomina tego, który zrobiła Yass. Wysuwa się nagłówek i co z tego ?? Tak jak wcześniej pisałam ..
      Może przestańmy robić szablony, sygnatury, ikony itp. BO tylko kopiujemy prace naszej bogini Yass.
      Jakoś wiele szabloniarek robi szablony robi menu, czy wysuwane nagłówki tak jak ma Yass i nikt na nie nie naskakuje.
      Co do moich DUŻYCH liter, do dość często piszę nimi gdy widzę głupotę jaką jest ta sprawa -.-'
      I przepraszam że się zbulwersowałam p o n o w n i e ale to co widzę jest po prostu chore ..

      Usuń
    3. Nie sądzisz że nowe rozwijające się szabloniarki muszą czymś zasłużyć na miejsce w przeglądzie? Tam trafiają najlepsze prace a nowe początkujące szabloniarki na pewno nie prezentują żadnych innowacji czy nawet do końca poprawnie wykonanych i estetycznych szablonów bo jak sama nazwa wskazuje dopiero się uczą ; ) OK do przeglądów blogów początkujących mogą trafić ale takie jeszcze nie powstały ; )
      Proszę nie zaprzeczaj sama sobie! Jeśli takie bulwersowanie na to że prace Yass są po prostu świetne jest darzeniem jej szacunkiem, jeśli w ten sposób okazujesz ten szacunek to już lepiej nic nie mów... Bo chyba nie wiesz czym w ogóle szacunek jest. Gdybyś ją szanowała potrafiłabyś przyznać że na to zasłużyła, że jest tam bo po prostu jest zdolna.
      Nie uważam że należy przestać robić wysuwane elementy bo Yass je robi. Nie przesadzaj! ; ) Uważam natomiast że jeśli się czymś inspirujesz i przenosisz do swojego szablonu tyle elementów na raz (a w tym przypadku cały nagłówek ze strzałkami wysuwaniem i menu) z cudzej pracy to nie masz prawa potem liczyć na to że ktoś uzna pracę za mega oryginalną i pierwszą w takim stylu i nie powinnaś się oburzać gdy ktoś Ci napisze że to wcale oryginalne nie jest ; ) Może jestem początkująca i dopiero chcę się w to wkręcić na własnym blogu który mam w planach ale to nie znaczy że nie poświęciłam odrobinki czasu by zapoznać się z zasadami jakie w tworzeniu szablonów panują ; )
      I nie to wcale nie jest chore jeśli się wskaże że praca nie jest nowością i ktoś już coś dokładnie takiego zrobił. Dla mnie chore jest to gdy nie masz własnych pomysłów i czerpiesz je tylko z prac innych a na koniec choć coś wygląda tak samo wypierasz się że wcale tego nie widziałaś a pomysł jest Twój. Na litość boską! Nikt nie ma takiego samego mózgu jak druga osoba. Dodam że nie chodzi tu o jednoelementowe odwzorowania (nie należy się czepiać osób które też umieszczą jedną rzecz tak samo np. zrobią sobie podkreślenie postów) bo jest to popadanie w skrajność jakie jak widać przychodzi Ci łatwo (z tym zakazem tworzenia sygnatur tylko dlatego że Yass też je robi, przesadzasz). Chodzi mi wyłącznie o sytuacje gdy odwzorowuje się komplet kilku elementów i stanowi on podstawę szablonu.
      Pozdrawiam Arianę i przepraszam że musisz tu czytać dyskusje o tym że komuś się nie podoba pokazywanie na katalogu tylko tych najlepszych prac (w dodatku Yass ostatnio prawie w żadnym przeglądzie nie ma) !

      Usuń
    4. Początkująca ? NO no to nieźle zaczynasz -b r a w o- jeśli dla ciebie zasady znaczą że każda osoba która ma chociażby marginesy w takim samym odstępie podobne do Yass powinna zostać zrównana z ziemią. TO gratuluję ci. -Życzę ci aby ci twój blog wybił się i był jak najlepszy :)) -A co do tego że w katalogach powinny się pojawiać tylko najlepsi a dla tych którzy zaczynają dopiero powinni stworzyć nowy katalog -To te rozumowanie przypomina mi rozumowanie hitlera. -Reżim jak nic -.-' Po co ludzie i żydzi powinni chodzi po tych samych ulicach najlepiej wpierdzielmy ich do obozów bo co -.-'
      Szczerze powiedziawszy to ja odpuszczam..Ktoś kiedyś powiedział ''Mów do słupa a słup jak dupa'' Głupi przysłów nie wymyślił więc odpuszczam w sprawie Ariany -jednak nie odpuszczam zrzutów na inne niewinne szabloniarki- ale jak usłyszę że ona jest głupia czy chora na głowę to nie ręczę za siebie bo nikt nie ma prawa obrażać drugiej osoby..

      Usuń
    5. Moim zdaniem Yass wprowadziła tyle co nic, bo wiele szablonów co ona robi jest widziane (tylko html i css) na tumblrze, więc można by powiedzieć, iż to ona zżyna od kogoś.

      Usuń
  2. Cześć i czołem Ariano ; )
    Przeglądając katalogi i gazetkę sqalay trafiłam ze spisu najnowszych postów do Ciebie i muszę Ci powiedzieć że Cię nie rozumiem. Jeśli tak bardzo zależy Ci na tym aby Twoje prace nie były kojarzone z kimś innym to dlaczego po prostu nie zrobisz czegoś nowego? Nie mówię że coś skopiowałaś a inspiracja to przecież nic złego ; ) Może jednak czas przestać patrzeć na cudze prace i skupić się na czymś swoim co chciałabyś u siebie zobaczyć a czego jeszcze nie było? Trochę ciężko mi uwierzyć że nie znałaś wcześniej tego szablonu:
    http://www.funkyimg.com/i/Gaot.png
    z wysuwanym nagłówkiem, ukrytym menu za nim i strzałkami. Uważam też że te wiadomości w cboxie na sqalay trochę za ostre były i nie powinno się zaraz oceniać Cię w ten sposób jednak pomyśl sama: jeden szablon już zrobiłaś inspirując się Yassmine a kolejny też inspirowany jej szablonem tylko innym... Może zamiast pisać takie posty po prostu nas czymś zaskoczysz? ; )
    Osobiście wiedzę w tej tematyce mam bardzo początkującą (dopiero zaczynam tworzyć w dodatku do szuflady jak na razie) jednak wiem że takich szablonów jak na Terrible Crash nie ma nigdzie, są potwornie charakterystycznymi pracami i rzuca się w oczy każda inspiracja.
    Najbardziej podoba mi się z tej notki ten kolorowy nagłówek z tą parką ; ) Przyjemny dla oka ; ) Życzę więcej takich prac!
    Pozdrawiam i wkrótce zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Nie mam siły powtarzać sto razy, że nie widziałam tego szablonu Yassime. Uwierz, nie siedzę na jej galerii i nie czatuję na nowe szablony do skopiowania. Ale dość o tym, już niedobrze mi od tłumaczenia się.
      Dziękuję za rady i miłe słowa, obydwa te elementy są dla mnie bardzo ważne. Będę wpadała do Ciebie na bloga :)
      Pozdrawiam,
      Ariana

      Usuń