Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

6.5.14

6. To buy the truth and sell a lie



Hej :)
Kolejna notka, kolejna porcja prac. Mam nadzieję, że może Wam się spodobają - mnie nie podoba się żadna. W sumie nie wiem, dlaczego nie poczekałam chwilę żeby zrobić lepsze... Jednak notka na blogu była dawno, więc postanowiłam dodać wpis z zamówieniem. Samo zamówienie wyglądałoby dziwnie, więc rano naskrobałam dwa nagłówki. Cóż, oglądajcie i oceniajcie. 



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Zamówienie dla VαɴιΙΙɣ ★

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Z ewentualnymi poprawkami i po odbiór szablonu zgłoś się na maila ariana.prace@gmail.com lub na GG.


Co chcielibyście zobaczyć w następnej notce? Piszcie oraz oceniajcie dzisiejsze prace. ♥ 


7 komentarzy:

  1. Informujemy, że na blogu katalog-grafiki.blogspot.com pojawił się artykuł, a w nim wzmianka o Twoim blogu. Zachęcamy do lektury.
    Pozdrawiamy!
    Załoga Katalogu Grafiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10/5/14 10:20

    Jejku ten szablon główny jest taki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówki są niczego sobie, chociaż nie podobają mi się te jaskrawe kolory, natomiast w szablonie poprawiłabym trochę css, nagłówek jest okej ;)

    Zapraszam też do siebie :D

    graphic-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Akurat CSS to nie mój konik... :(
      Pozdrawiam,
      Ariana ♥

      Usuń
  4. Szablon główny jest genialny! Doskonały wybór kolorystki i ramek :D
    Co do nagłówków - postawiłabym na żywsze kolory,mam wrażenie że drugi szablon jest nieco...mdły.Ale to oczywiście tylko moje zdanie.Za to bardzo podoba mi się zamówienie :>
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co ja z Wami mam, jedna pisze, że za ostre, druga, że jeszcze ostrzejsze lepsze :D Muszę zacząć robić czarno-białe chyba. ;)
      Pozdrawiam,
      Ariana

      Usuń