Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

14.5.14

7. The land of billion lights


(c) starved-souls

Witam ponownie :)
W ostatnim poście zapomniałam napisać, że wciąż przyjmuję zamówienia - każde, które mi się spodoba. Jeśli potrzebujecie szablonu a podoba Wam się to, co tworzę, możecie zgłaszać się w komentarzach. Nie ma co przeciągać, pokazuję Wam najnowsze prace i zmykam się uczyć bzdur z niemieckiego (jakbym kiedykolwiek miała rozmawiać z Niemcem o tym, że mam skłonności meteopatyczne... Dla ciekawskich - Ich bin Wetterfuhlinge :| ). A zatem, oglądajcie i oceniajcie! ♥






Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Cóż, czekam na zamówienia, opinie i krytykę. Do następnej notki! :)

6 komentarzy:

  1. Tym razem jestem zachwycona nagłówkami :) Zwłaszcza tym pierwszym,świetny dobór stocków i kolorów :D
    Hah,akurat miałam przejrzeć blogi i również zacząć uczyć się na jutrzejszą kartkówkę z niemieckiego..
    ... minęło już 1,5 h.
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Powodzenia, znam ten ból... ♥

      Usuń
  2. Zarówno sygnaturka jak i nagłówki są przecudowne! :) Wzięłam sobie ostatnią koloryzację, może się przydać :) Czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15/5/14 19:24

    Nie wiem dlaczego, ale jakoś najbardziej podobają i się Twoje sygnaturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to na odwrót niż mnie, ja najbardziej dumna jestem zawsze z nagłówków :) Ale cieszę się, że podoba Ci się to, co staram się robić :)
      Pozdrawiam, Ariana ♥

      Usuń