Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

17.5.14

8. Lepiej mnie zabij, wyrzuć z pamięci

moje!

Hej! :)
Dzisiaj, jak widać, zamiast sygnatur pojawiły się dwie ikonki. Dlaczego? Nie miałam chęci na kolejne sygnatury, a ikony były tylko raz i do tego dawno, dawno temu. W następnej notce pojawią się co najmniej dwa szablony wolne, grafiki są już gotowe. Myślałam nad zorganizowaniem galerii, ale nie ma sensu na razie tego robić.
Co do wpisów do pobrań: trochę mi przykro, że z 30 (wielka liczba, nie spodziewałam się) pobrań moich dodatków ślad po sobie pozostawiło 2 osoby. Szkoda. :/
Nie ma co przeciągać, oglądajcie! :)



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Koloryzacja przeznaczona dla zdjęć i grafik czarno-białych, na kolorowych daje zupełnie inny efekt.


Przypominam, że jeśli chcecie, wykonam zamówienia. 
Oceniajcie! ♥

14 komentarzy:

  1. Anonimowy17/5/14 19:55

    Jakie to wszystko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Bale Lestrange. Wszystko jest idealne! Nagłówki po prostu niesamowite, chociaż ikonki nieco puste, ale również bardzo mi się podobają :) Kiedy zabraknie mi zdjęć modelek do szablonów, pobiorę sobie je od ciebie, mogą się przydać :D
    A tymczasem... Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę :*

    | graphic-soul.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do ikonek, ja po prostu nie umiem ich robić, przymykajcie oko! :D
      Pozdrawiam,
      Ariana ♥

      Usuń
    2. Też nie umiem ich robić :D Hahah, będę przymykać oko na następny raz :) <3

      Usuń
  3. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za umieszczenie buttonu reklamującego imprezę :) Button Twojego bloga znajduje się w zakładce współpraca :)

    ~Eff

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, przekopałam masę blogów, ale nie mogłam dojść na nich ładu... i w końcu trafiłam tu. (dzięki Bogu). Chciałabym złożyć zamówienie, z tym, że zanim to zrobię to mam pytanie. Przedstawię od początku może, zaufałam pewnej dziewczynie zajmującą się robieniem szablonów, ale nie nie jestem zadowolona z jej pracy. Efekt można zobaczyć tu: http://zderzeniezrzeczywistoscia.blogspot.com/
    Potrzebuję zwykłego, prostego i przejrzystego szablonu. Coś w podobie tego, który jest tutaj: http://katarrynka.blogspot.com/. Chodzi mi głównie o taką samą czcionkę w postach. Jeśli chodzi o nagłówek ma być napis " A co jeśli rzeczywistość nie istnieje i wszystko tak naprawdę jest iluzją?" pisane piórem, czcionką taką znaczy. Nie mam pojęcia jak ona się nazywa, bo w tym nie siedzę.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to związane z jakimiś kodami. Dlatego stąd moje pytanie. Czy dałoby radę zrobić coś takiego? Nie ukrywam, że zależy mi na czasie, bo chcę ruszyć z postami, a nie chcę męczyć czytelników obecnym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest to do wykonania ;) Przeczytaj proszę dokładnie regulamin, wstaw button do siebie na bloga a ja zabieram się do pracy :)

      Usuń
    2. Uff, kamień z serca.
      - hasło: hungry heart
      - http://zderzeniezrzeczywistoscia.blogspot.com/
      - układ taki jak tu: http://katarrynka.blogspot.com/ - czcionka w postach również taka jak tu.
      - tło białe, przejrzyste.
      - napis w nagłówku: a co jeśli rzeczywistość tak naprawdę jest iluzją i nic nie istnieje? - czarna czcionka pisana piórem.
      button wstawiony oczywiście.

      Usuń
  6. Drugi nagłowek jest genialny! <3 Bardzo podoba mi się kolorystyka i układ stocków.
    Nie wiem czy Ci wspominałam ale z chęcią nawiązałabym z Tobą współpracę przy jakimś szablonie/nagłowkach.Oczywiście,jeśli tylko się zgodzisz :D
    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wspominałaś już przy pierwszej notce. Naprawdę chciałabym z Tobą współpracować, ale - jak widać po dacie notki - na tę chwilę nie mam zupełnie czasu na więcej niż jeden blog (czyt. szabloniarnię). Nie mam nawet pojęcia, kiedy tutaj pojawi się notka. Mimo wszystko, bardzo mi miło, że ktoś docenia moje starania :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o bloga a o nagłówki :)
      Często gęsto graficzki dzielą się robotą na pół,jak np. tutaj : http://funkyimg.com/i/HHrS.png :D

      Usuń
    3. Ależ wiem :) Tylko po prostu nie mam kompletnie na nic czasu, nową notkę skeiłam w dwie wolne godziny. Teraz mam o wiele więcej czasu, więc możesz pisac na ariana.prace @gmail.com jeśli masz jakieś konkretne propozycje :)

      Usuń