Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

3.6.14

9. We'll carry on



Witam wszystkich! :)
Uff, minęło całe 2 tygodnie od ostatniej notki. Dlaczego tak długo? Byłam strasznie zabiegana. Nie miałam czasu na wykonanie zamówień z szabloniarni, co dopiero na inne blogi. Mimo wszystko przychodzę dzisiaj, oddaję zamówienie i kilka prac. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak jak i mnie - jestem niesamowicie dumna. Znowu ta moja skromność...
Oceniajcie!


Moja duma.

Florence ♥

~ Zamówienie dla Magda Leny ~

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


{ Pobierz }

Tutaj możesz zobaczyć efekty po najechaniu i obejrzeć szablon w akcji.
Przepraszam za to, że tak długo zajęło wykonanie zamówienia. Zrozumiem, jeśli w tym czasie zrezygnowałaś.
Jeśli potrzebne są poprawki proszę, abyś zgłosiła się na maila - ariana.prace@gmail.com



3 komentarze:

  1. Szablon jest taki, jaki chciałam :) bardzo dziękuję, poprawki nie są potrzebne, ale mam pytanie. Jak usunąć z nagłówka ten poprzedni napis? Szukam w tym całym kodzie html, ale nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam :)
      A szablon wyszedł Ci naprawdę dobrze, napatrzeć się ie mogę :))
      Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. Nie ma za co :)
      Cieszę się, że trafiłam w Twoje oczekiwania. ;)

      Usuń