Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

8.6.14

10. Give me a shot to remember - ikonki :O

  

Hej!
Zdziwieni? Uwierzcie, ja bardziej. Wmawiałam sobie że nie potrafię robić ikonek a tu wyszło mi coś znośnego... Cóż, szok niemały :)
Jaak gorącoo... Spojrzałam właśnie na termometr i... 33*C. Topnieję. A tak poza tym to halo, tylko 12 dni do końca roku szkolnego! Oczywiście bez świąt, sobót i niedziel :) Ale przed 27 jeszcze jedna mega ważna dla mnie data, której wyczekuję od 13 gurdnia - koncert Marsów 22.06 w Ryblandzie ♥
Nie ma co się rozpisywać - chciałabym tylko przypomnieć o tym, że przyjmuję wciąż zamówienia, oraz o sondzie na najlepszy blog graficzny - zdaję sobie sprawę, że raczkuję ale być może ktoś z Was uważa, że moje prace są godne uwagi. Głosować możecie tutaj i tutaj. Z góry wielkie dzięki! ♥

 








Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Jeśli wchodzicie, oglądacie i przy tym oglądaniu wpadnie wam coś do głowy - np. "ten napis powinien być gdzie indziej..." albo "dziwnie wyglądają te kolory" - napiszcie w komenatrzu! Naprawdę bardzo cenię sobię krytykę, ponieważ pozwala ona na rozwój mojej grafiki. 

Ariana

4 komentarze:

  1. Piękne ikonki *o* ,a z nagłówków moim faworytem jest nr 1 pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no! Ikonki wyszły ci zdecydowanie lepiej niż poprzednie! :D Jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem, chociaż i tak z całej notki najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek :) Jest świetny! Drugi jest równie śliczny, jednak nie pasuje mi coś w wyrazistości zdjęć modelki, jakieś takie dziwne... nie wiem jak to nazwać :D Może dodałabym trochę topazu? I na pewno byłoby ok :D
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do nas! :D

    graphic-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaach dziękuję ♥ W tym drugim nagłówku faktycznie czernie są za ostre, ale żadne zmiany czerni w wyszukiwaniu kolorów niewiele dawały :< Więc wolałam zostawić tak, jak jest niż coś zepsuć.
      Buziaki ♥

      Usuń