Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

15.6.14

11. What's with the fascination with the Echelon?

    
moje

Hej miśki :)
Dzisiejsza notka z nowościami! Nie powiem, jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ wykonałam je bez pomocy żadnego tutoriala (jest takowy? jeśli wiecie, podajcie jakiś link - zobaczę, czy coś robię źle :) ). Przez to też dzisiejsza notka bez dodatków, nie miałam pomysłu co by tu wrzucić. Jeśli chcielibyście zobaczyć coś konkretnego, możecie składać prośby. :)
Przypominam o sondach! Jeśli uważacie, że to, co tutaj robię jest godne uwagi, możecie zagłosować na blog tu i tu. Z góry wielkie dzięki ♥
Okej, nie ma co się rozgadywać. Oglądajcie i oceniajcie! :)

A oto i gwoździe programu! :) Jeszcze co prawda nie wiem, jak nadać im lepszą jakość, ale myslę, że jak na pierwsze ruchome sygnaturki to jest dobrze :)



↑ planuję szablon :)


Komentarze pomagają mi w rozwoju! Jeśli coś jest nie tak, napisz - zwykle poprawiam swoje graficzne błędy. :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy16/6/14 17:45

    Pierwsza <3!
    Dawno tu nie zaglądałam i nie dodawałam komentarza... W ogóle ostatnio jakoś ostatnio zgasił się mój blogerski zapłon... Ale wszystko powraca do normy :P
    Hmm... nie mam niestety weny do opisywania Twoich cudownych dzieł, ale mogę powiedzieć, że są cudowne! Heh... mimo wszystko Twoje szablony i bajery są najlepsze, a dzisiaj było tak ... odrobinę skromnie :P i... a zresztą super Ci idzie Twoje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietrudno być tu pierwszą, ale gratuluję :) No mam nadzieję, że wraca do normy! :>
      Szablony zaczną pojawiać się z czasem, chcę po prostu wymyśleć coś nowego zamiast rzucać milionami prac, które już świat widział. Tak jak pisałam, z drugim nagłówkiem szablon będzie na 100%. :)
      Dziękuję ♥

      Usuń