Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

21.6.14

12. To the right, to the left, we will fight to the death


Hej! :)
Dawno mnie tu nie było, ale już wróciłam. :) Jutro koncert Marsów, umieram od pół roku z wyczekiwania i nie mogę uwierzyć, że to tak szybko upłynęło. ♥ Zaczęłam także pisać opowiadanie, które chcę doprowadzić (pierwszy raz w życiu) do końca i opublikować na blogu. Jest to fantasy o aniołach, toczące się we współczesnym świecie. Mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić do publikacji... Dość prywaty. :>
Zastanawiam się, czy jest sens tworzenia galerii na tak wczesnym etapie, czy też poczekać aż uzbiera się więcej szablonów. Nie wiem też, czy dodawać tam nagłówki i sygnatury, jeszcze zobaczę :)
W poprzedniej notce pod jednym z nagłówków napisałam, że planuję z nim szablon  - i oto jest i on. Dzisiaj właśnie ten szablon, sygnaturka otwierająca i dwa nagłówki - w troszkę innym stylu niż zwykle, a to przez to, że znalazłam dużo nowych, świetnych paczek tekstur i stocków. Mam nadzieję, że kiedyś będę korzystała jedynie z moich tekstur, ale na razie to tylko w marzeniach. :)
Oglądajcie i oceniajcie!

ABY WYŚWIETLIĆ PRACE W PEŁNYM ROZMIARZE KLIKNIJ "OTWÓRZ GRAFIKĘ W NOWEJ KARCIE" ITD.! 




Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Przyjmę zamówienie, jeśli ktoś jest chętny :)

Przypominam o sondach! Jeśli uważacie, że to, co tutaj robię jest godne uwagi, możecie zagłosować na blog tu i tu. Z góry wielkie dzięki ♥

6 komentarzy:

  1. Huh, to chyba mój pierwszy komentarz na Twoim blogu, bo ogólnie to dość często tu bywam, ale ja ogólnie rzadko komentuję, więc no. Strasznie lubię Twoje prace :) i co do opowiadania to w sumie chętnie bym go przeczytała, skoro chcesz je doprowadzić do końca. :D
    Obydwa nagłówki są wspaniałe, tak samo jak sygnaturka, ale jeśli chodzi o te trzy rzeczy to akurat pierwszy nagłówek jest zdecydowanie moim faworytem. :3
    Chociaż z całej notki to i tak jestem zachwycona szablonem. Jest taaki śliczny. *-*
    Ach, no i życzę Ci miłej zabawy na dzisiejszym koncercie. :))

    A teraz machnę sobie zamówienie. ^^
    1. blind eyes
    2. http://wounded-fanfiction.blogspot.com/
    3. Zamknięty z kolumną po prawej stronie.
    4. Jasna. Fajnie by było, gdyby było coś z błękitem, tak żeby linki były w tym kolorze, ale niekoniecznie. :3
    5. Cytat: WOUNDED Can you fix the broken?
    Oczywiście "Wounded" to tytuł, więc tak jakoś fajnie wyróżniony i ogólnie większy od tego drugiego zdania. :)
    Proponowane zdjęcia Lucy Hale (bo tylko ją, jeśli chodzi o postacie chciałabym na szablonie. :))
    1) http://data3.whicdn.com/images/61740627/large.jpg
    2) http://photovide.com/wp-content/uploads/2014/05/Lucy-Hale-5.jpg
    3) http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2014/05/lucy-spotlight/lucy-hale-jj-spotlight-exclusive-05.jpg
    4) http://lucyhalebg.altervista.org/albums/photoshoots/pll-photoshoot-2013/129524_0925r1_ful-lucy-hale-as-aria.jpg
    5) http://hp.funrahi.com/2012/05/lucy-hale-at-portraits-by-tiffany-rose-2011/lucy-hale-at-portraits-by-tiffany-rose-2011-17915.jpg
    6) http://www1.pictures.stylebistro.com/gi/Lucy+Hale+Long+Hairstyles+Side+Sweep+OJNRqHWc6sVl.jpg
    7) http://data3.whicdn.com/images/35680082/large.png
    8) http://sp9.fotolog.com/photo/9/35/20/ke_ni_joe/1314415895411_f.jpg

    No i ode mnie to by było na tyle. O Lucy Hale nic nie było w regulaminie, więc myślę, że z nią szablony wykonujesz.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz. :3
    Pozdrawiam,
    K. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło wiedzieć, że moja praca komuś się podoba, dziękuję :)
      Jeśli tylko uda mi się skonczyć pisać opowiadanie to na pewno je tutaj zareklamuję. :)
      Tak właściwie to wstałam pół godziny temu, jestem po koncercie... I już włączyła mi się depresja. I prawie byłam na scenie, Jared mnie wybrał! Ale ochroniarz mnie nie chciał przepuścić... Planuję morderstwo.
      Wykonuję szablony z Lucy Hale, nie mam nic przeciwko. Przyjmuję Twoje zamówienie :)

      Usuń
  2. Szablon wyszedł ci naprawdę świetnie :) Sygnaturka również mi się podoba natomiast jeśli chodzi o nagłówki... nie wiem czemu, jakoś mi się nie podobają :c Nie obraź się :c Czekam na więcej! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A dlaczego miałabym się obrazić? Każdy ma swoje upodobania :D

      Usuń
  3. Och,zazdroszczę koncertu! Co prawda,nie chodzi mi o samych Marsów, z racji tego że nie przepadam za tym zespołem,ale wiem jak to jest kiedy czeka się na koncert ukochanego artysty! :) Graficznie - zamówienie bardzo mi się podoba.Zwłaszcza CSS i kolorystyka :) Nagłówki - przyczepiłabym się do drugiego,czcionka i wtopienie postaci nie bardzo mi się podoba.Za to pierwszy nagłówek mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że poinformowałam już cały świat, ale miałam barierki ♥♥♥
      Droga Effey, to wolny, nie zamówienie :D
      Pracuję wciąż nad wymazywaniem postaci i nie powiem, to istna masakra dla mnie... Ale upewniłaś mnie, że dobrze dostrzegam swoje błędy :)
      Dziękuję i pozdrawiam ♥

      Usuń