Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

28.6.14

13. The children of a lesser god between heaven and hell.


Hej! :)
Dziś bardzo króciutka notka, ponieważ staram się zorganizować galerię i nie chcę dodawać sobie zbyt wiele pracy. Oddaję zamówienie + 2 nagłówki, w następnej notce więcej.
Nie ma co się rozpisywać! ♥

ABY ZOBACZYĆ PRACE W PEŁNYM ROZMIARZE KLIKNIJ "OTWÓRZ GRAFIKĘ W NOWEJ KARCIE ITP.!



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
W poście znajduje się suwak :)
Po odbiór i ewentualne poprawki zapraszam na maila ariana.prze@gmail.com.

PRZYJMĘ ZAMÓWIENIE :)

___________________________________

Zapomniałam!
Jeśli uważacie, że to, co tutaj robię jest godne uwagi, możecie zagłosować na blog tu i tu. Z góry wielkie dzięki ♥

8 komentarzy:

  1. Genialne prace! Moim faworytem jest nagłówek nr. 2 :)
    Mam pytanko. Jakiej czcionki tam użyłaś? (nie chodzi mi o tą ozdobną :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Jest to Verdana o rozmiarze 8/9 (nie pamiętam) i rozstawie liter 200 pt. :)

      Usuń
    2. Ah, zapomniałam - oczywiście są drukowane :)

      Usuń
  2. No hej, hej. :)
    Galeria to świetny pomysł! :D
    Wszystko będzie w jednym miejscu. Powodzenia przy tworzeniu jej!
    Więc tak:
    Pierwszy nagłówek jest taaki śliczny. Jaśniutki i fajna blondynka w centrum.
    Drugi taki ciemniejszy i faktycznie, czcionka jest mega! Ten wielki zegar koło dziewczyny jest fajny i ogólnie ładne tekstury.
    No i teraz moje zamówienie!
    ksjrfsdfosjiodhlkslsdjfkr *-*
    OMG.
    Szablon jest taki cudny!
    Przerósł moje najśmielsze wyobrażenia!
    Wiedziałam, że będzie świetny, ale nie spodziewałam się, że aż tak!
    Bardzo, bardzo, bardzo Ci za niego dziękuję.
    Już wysłałam Ci wiadomość na maila.
    Nie mogę się doczekać, aż wstawię go na bloga!
    Jesteś wspaniała.
    Życzę Ci dużo, dużo weny.
    I więcej tak pięknych prac.
    K. xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ile miłych słów, dziękuję ♥
      Coś chyba pokiełbasiłam, napisałam zły mail pod podglądem! Przepraszam :( Poprawny to ariana.prace@gmail.com . Podejrzewam, że to z pośpiechu w pisaniu.
      Ale hej, super, że Ci się podoba! To najważniejsze. :)
      Napisz, proszę, jeszcze raz i wyślę Ci paczkę. :)

      Usuń
  3. ZAKOCHAŁAM się w tej sygnaturze :D Po prostu cudo pod każdym względem <3
    Zaraz po niej jest ten świetny nagłówek z Sophie (kolorki,tekstura,stocki :D) i ten pierwszy nagłówek strasznie pozytywny :D Życzę weny i zapraszam do siebie http://sky-of-lighters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sygnaturka nie jest moja lecz Effey (link pod pracą) <- zapraszam tam, genialne grafiki :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń