Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

9.7.14

15. Jeśli miłość coś znaczy to musi dać znak.

Czyste piękno autorstwa Effey ♥
Hej!
Jak tam u Was? Mam nadzieję, że Wasze wakacje są udane. :)
Hmm. Znowu nie udało mi się zebrać i stworzyć galerii. Paradoksem jest to, że najgorszy w tym wszystkim jest szablon, bo ogólną organizację już obmyśliłam - szablon za nic nie chce mi wyjść taki, jaki byłby najwygodniejszy.
Oddaję zamówienie i dwa nagłówki - skromnie, ale mam nadzieję, że jakościowo dobrze. :)


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

* Zamówienie dla Anczi *

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Co prawda nie miałaś dwóch notek treści, jednak uznałam, że mogę wykonać takie zamówienie.
Po odbiór zapraszam na ariana.prace@gmail.com :)

Cóż, oceniajcie! :) Aha, jeśli uważacie, że to, co robię jest wartościowe, możecie oddać głos na najlepszy blog prywatny tu i tu. Jestem wdzięczna za każdy jeden głos i dziękuję ♥
Do następnej notki!

14 komentarzy:

  1. Jakie to są piękne prace! Nagłówki podobają mi się kolorystycznie, a szablon ogólnie jest śliczny :) I nie kłóć się ze mną więcej, bo naprawdę mi się podobają dodatki, które robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówki robiłam jak z Tobą się kłóciłam :D I będę dalej się wykłócać.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. Lady Pank,moja sygnaturka!
    Cieszę się że się spodobała <3
    Tym razem wszystkie Twoje orace bardzo mi się podobają,nawet napisy są bez zarzutu!
    Pierwszy nagłówek jest cudowny,idealnie dobrane stocki.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś ostatnio wzięło mnie na stare dobre piosenki :')
      Jest piękna, jak już pisałam u Ciebie! ♥ Dziękuję :)
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  3. Szablon jest na prawdę przepiękny! Pierwszy raz tak bardzo zakochałam się w szablonie! Na prawdę ten szablon jest moim ulubieńcem jak nic. Jest na prawdę perfekcyjny, a co do reszty to... też nie jestem zawiedziona. Nagłówki jak zawsze piękne, wszystko piękne. Na prawdę musisz to lubić! :) Świetna robota:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Ci się podoba. Zawsze mam ten stres o to, że zrobię coś z przeciwległego biegunu niż zakładał zamawiający :)
      Dziękuję, potwierdzam - można powiedzieć, że grafika stała się moją pasją. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Piękne prace <3 moje faworyty to 1 nagłówek oraz szablon ^^ na drugim jest trochę postać niewyraźna ,ale to szczegół. Oby tak dalej !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace ;)))
    Masz tak dopracowany css w szablonach, że aż pozazdrościć ^^
    Nagłówki mają świetne barwy i są cudowne C:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy nagłówek wygląda na trochę chaotyczny, trochę nie pasuje mi wodospad w tym zestawieniu, ale kolorystyka jest ciekawa :D Drugi bardziej mi się spodobał. Zamówienie też jest w porządku, ale stonowałabym tło, bo za bardzo rzuca się w oczy, tak poza tym to i nagłówek i CSS jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nagłówki, ale bardziej podoba mi sie pierwszy :) :*

    OdpowiedzUsuń