Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

12.7.14

16. Za karę cisza, karą krzyk


Hej!
Kolejny upalny dzień wakacji, chociaż jak spojrzałam właśnie za okno to zaraz zapewne będzie burza. No, przynajmniej niezła ulewa. Ja jednak nie narzekam, deszcz to najlepsza pogoda na świecie. :)
Niestety w te wakacje nigdzie dalej nie jadę, być może wybiorę się nad Bałtyk, jeśli znajdę jakiegoś towarzysza (wszyscy wyjechali :( ). Jak na razie pozostają mi rowery, czytanie i oglądanie filmów. Co czytam? Obecnie kończę "Starcie Królów" G. R. R. Martina, mam nadzieję że skończę w te dwa miesiące całą sagę. Co do filmów to pierwszy raz oglądam "Władcę Pierścieni", zaczęłam właśnie "Powrót Króla". Niby fabuła fajna, ale dalej nie wiem, czemu ten świat się tak zachwyca. Nie widzę w tej historii głębszego sensu, no ale to jednak przygodówka, których nienawidzę. Aha, no i jeszcze zaczęłam rysować. Mam na razie cztery szkice i nie wiem jak się zabrać do ich wypełnienia, leżą w szafce. :D
Dzisiaj troszkę więcej nagłówków, ponieważ w wyniku bardzo udanej współpracy ze Scar wyniknęły dwa, według mnie są świetne. Jestem bardzo zadowolona i wręcz dumna z tych prac. Tutaj możecie zobaczyć pierwszą, druga poniżej. :)

                             Ze Scar
  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Przepraszam za ten dziwny cień w lewym górnym rogu. Coś się popsuło w warstwach PS'a. Z trzecim nagłówkiem powstaje szablon :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Mój mały sukces! Pierwsze tekstury, z których jestem naprawdę zadowolona i wiem, że będę używała :) 

 Przypominam o sondach :) Możecie zagłosować w nich na najlepszy blog prywatny lipca, jeśli chcecie, może to być Starved Souls. Z góry dziękuję za każdy oddany głos ♥


Tyle na dziś. Oceniajcie, wytykajcie błędy - staram się poprawiać w kolejnych pracach :)
Jeśli ktoś potrzebuje szablonu, przyjmę zamówienie!
Do następnej notki!

9 komentarzy:

  1. Ostatni nagłówek jest śliczny! :D Szablon z nim na pewno wyjdzie świetnie. Ten nasz wspólny nagłówek strasznie mi się podoba! A w pierwszy miałaś dać niżej napis :< Ale i tak jest cudowny! Pobieram sobie tekstury, może się przydadzą :D
    Pozdrawiaam cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, ale tam niżej nie mogłam znaleźć dobrego miejsca, wszystko zajęte :(
      Dzięki za info, uściski ♥

      Usuń
  2. Nagłówki piękne :) Mam takie pytanie .. chciałam u ciebie zamówić, ale w regulaminie jest napisane że nie przyjmujesz z GWIAZDAMI, a zrobisz dla mnie wyjątek z Lily Collins ?? Strasznie mi zależy. Moje zamówienie :
    ♣ Hasło: blind eyes
    ♣ Pełny link do bloga: http://evil--is--coming.blogspot.com/
    ♣ Układ: Prosty (?) Tak żeby te wszystkie duperele były po obu stronach a pisać można po środku. Mam nadzieję że rozumiesz xd
    ♣ Kolorystyka: Mroczna.
    ♣ Opcjonalnie: zdjęcia, cytat : Zdjęcia : Lily : https://www.google.pl/search?newwindow=1&tbm=isch&q=lily%20collins%20session&revid=574849871&ei=zZHDU--3KcShO5yPgPAN&ved=0CB8QsSU#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p8UgyB1VhXMeKM%253A%3BT5IScb5BmyV5hM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages6.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F32100000%252FLily-s-TIFF-2012-portraits-Session-2-by-Jeff-Vespa-09-09-12-lily-collins-32147981-396-594.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Flily-collins%252Fimages%252F32147981%252Ftitle%252Flilys-tiff-2012-portraits-session-jeff-vespa-09-09-12-photo%3B396%3B594

    https://www.google.pl/search?newwindow=1&tbm=isch&q=lily%20collins%20session&revid=574849871&ei=zZHDU--3KcShO5yPgPAN&ved=0CB8QsSU#facrc=_&imgdii=_&imgrc=JQe2P-q2PyZHqM%253A%3BG4nHmpy243Wi0M%3Bhttp%253A%252F%252Fimages6.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F32100000%252FLily-s-TIFF-2012-portraits-Session-2-by-Jeff-Vespa-09-09-12-lily-collins-32147977-396-594.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.fanpop.com%252Fclubs%252Flily-collins%252Fimages%252F32147977%252Ftitle%252Flilys-tiff-2012-portraits-session-jeff-vespa-09-09-12-photo%3B396%3B594

    No i może jakiś akademik i coś mrocznego ;)

    Cytat: Coś o chorej współlokatorce... ale nie umiem dobrać słów ;///

    Jak już mówiłam zależy mi a ty robisz cudne szablony :> Mam nadzieję że przyjmiesz ;) Czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W Regulaminie napisane jest, że nie przyjmę z gwiazdkami typu Justin Bieber czy Selena Gomez, ponieważ po prostu nie lubię ich twórczości i stylu bycia, więc wolę poważniejsze osoby. Lily Collins zdecydowanie nie jest taką gwiazdką. Przyjmuję :)

      Usuń
    2. Jak przeczytałam pierwsze zdanie: Nie przyjęła :C
      Ostatnie zdanie: Przyjęła ! Jeeeeej ! :D :D :D
      Dziękuje ! Bardzo ! Kiedy mogę spodziewać się szablonu ? :)

      Usuń
    3. Jaka radość :)
      Tak za tydzień, następna notka jest związana z Miesiącem Tematycznym, więc za dwie notki będzie zwykły wpis :)

      Usuń
    4. Spoko. Nie mogę się doczekać *_*
      Daj już tą notkę ! :D

      Usuń