Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

16.7.14

17. Prostota jest sztuką


Może niezbyt minimalistyczna, ale przynajmniej jej nikomu nie ukradłam -.-

Hej!
Dzisiaj witam Was notką tematyczną pod przewodnictwem Katalogu Graficznego. Głównym tematem jest minimalizm - jak najlepszy efekt jak najmniejszą ilością grafiki.
Notka jest licha, z góry przepraszam i KG i Was. Zepsuła mi się przedwczoraj myszka. Wiecie jak trudno obsługiwać PSa na touchpadzie? Masakra. Mam ciągle zimnego palca od tego :/
Aha, no i przepraszam za te żałosne miniaturki, po prostu nie wiedziałam, co mam wyciąć z podglądu szablonu na miniaturkę. Są okropne, zdaję sobie z tego sprawę :( Tak samo jak z tego, że sygnaturka wyżej nie jest zbytnio minimalistyczna - specjalnie nie robiłam nagłówków i większej ilości sygnatur, ponieważ wiedziałam, że jestem z góry skazana na niepowodzenie.
Obiecuję, że sierpniowa notka tematyczna będzie bogatsza - z tego, co widziałam w sondzie, są same fajne tematy. Na razie łapcie te trzy szablony, które wykonałam! :)


Właśnie stąd wziął się tytuł dzisiejszej notki. A sam napis pochodzi z zeszytu mojej koleżanki Lili, uznałam go za idelany :) Kolorystyka jak najbardziej w moich kolorach - pastele to jest to!


Jedno z haseł Marsów :') Zdecydowanie nie jest to szablon dla lubiących gadżety, po prostu nie mają w nim racji bytu. Myślę, że jest idealny dla bloga typu pamiętnik bądź o tematyce refleksyjnej.



Mój ssssssssskarb :> Geez. Ten kanarkowy. Niezbyt skromne, ale po prostu uwielbiam te kolory. Hmm. Powinnam iść na jakiś kurs skromności -.- Nagłówek jest gifem.


 Przypominam o sondach :) Możecie zagłosować w nich na najlepszy blog prywatny lipca, jeśli chcecie, może to być Starved Souls. Z góry dziękuję za każdy oddany głos ♥


 Konstruktywna krytyka jest najlepszym przyjacielem, więc oceniajcie. :)
Jeśli ktoś potrzebuje szablonu, przyjmę zamówienie!
Do następnej notki!

KOCHANI POWIEDZCIE MI KONIECZNIE CZY DZIAŁA WAM ARCHIWUM NA DOLE STRONY! DZIĘKI WIELKIE :)

4 komentarze:

  1. Wow! Szablony są cudowne! Chyba kiedyś coś od Ciebie pożyczę, bo mam zamiar otworzyć bloga. Albo otworzę bloga, żeby móc dodać tam Twój szablon ;) Ogromnie podoba mi się Twój css! Mogę Cię prosić o odpowiedź u mnie na komentarz? Jak wejdziesz, to się dowiesz o co cho ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co napisać. Szczerzę się do ekranu :D Dziękuję! ♥ A pożyczaj ile chcesz, po to są - nawiasem już ktoś trzy ukradł. Może się przydadzą :>
      Odpowiedziane! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Hej, trafiłam na Twojego bloga, przeskakując przez niemal wszystkie prywatne, jakie są umieszczone w katalogu, ponieważ szukam odpowiedniej sygnaturki do mojego kolejnego tekstu. W końcu znalazłam coś odpowiedniego (sygnatura na wstępie postu oznaczonego numerem 7) i wtedy naszła mnie taka dziwna refleksja, że Twój blog jest trochę jak sklep z butami. Wchodzisz i nagle chcesz wszystko. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie porównanie! Jest mi bardzo miło, dziękuję :) Bardzo się cieszę, że spodobało Ci się to, co robię - kolejne zaskoczenie, kolejne dziękuję.
      You made my day. :>

      Usuń