Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

21.7.14

18. I am the sword in the darkness



Dobry wieczór (20.20 jak to piszę, więc wieczór) :)
Wczoraj na chwilę stanęło mi serce, gdy po włączeniu hostuje.net pojawił się komunikat "nie można znaleźć takiej strony". Zawał na miejscu, wszystkie moje prace (szablony i dodatki) by przepadły... I zapewne nie tylko mnie, większość grafików trzyma tam swoje skarby. Ale już działa :>
Wracając do grafiki, podoba Wam się sygnaturka z lordowskim bękartem tam w górze? Mnie bardzo, choć to znowu duży brak skromności z mojej strony :( Identyczna stylistyka pojawiła się w szablonie na nowej galerii Starved Souls. Zapraszam, link w stronach u góry! :)
Nie oddaję dziś zamówienia. Dlaczego? Znowu zapominalskiej mnie umknęło jedno ważne słowo w zamówieniu i posypała mi się cała idea. Także przepraszam Cię, Alice. ♥, ale zamówienie oddam za 4-5 dni.
Dziś pokażę Wam obiecany szablon z nagłówkiem sprzed dwóch notek, nagłówek i minipaczkę tekstur. Ach, no i koloryzacja. Naoglądałam się ich ostatnio u Insolatte oraz Alex x i chciałam sama spróbować, poniżej to, co wyszło.
Zapraszam :)

ABY ZOBACZYĆ GRAFIKI W PEŁNYM ROZMIARZE OTWÓRZ JE W NOWYCH KARTACH.



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Widzę tu jeszcze dużo niedoskonałości, najważniejsze, że wiem, skąd się wzięły. W następnej koloryzacji już ich nie będzie :> Próbowałam pokoloryzować któregokolwiek z Letów ale skończyło się na patrzeniu się w czarno-białe zdjęcie przez kilka minut. No i się poddałam. Letowy urok.

Ponawiam prośbę: napiszcie mi, czy działa Wam archiwum na dole strony. Z góry dziękuję :)

 Przypominam o sondach :) Możecie zagłosować w nich na najlepszy blog prywatny lipca, jeśli chcecie, może to być Starved Souls. Z góry dziękuję za każdy oddany głos ♥


Oceniajcie, krytykujcie - najlepiej konstruktywnie, z argumentami. Do następnej notki! :)

15 komentarzy:

  1. Nic się nie stało. Poczekam :) Piękny szablon i nagłówki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, że napisałaś, że ma być mrocznie. A te zdjęcia takie uśmiechnięte, więc machnęłam w beże i jasne brązy... :D Przepraszam jeszcze raz :(

      Usuń
    2. Nic się nie stało naprawdę ^^ poczekam jeszcze :3

      Usuń
  2. O! Tyle razy dzisiaj chodziłam po Twoim blogu, a nie zauważyłam najnowszej notki @.@
    Tak czy inaczej - uprzejmie informuję, że znalazłaś się w przeglądzie bloga na katalogu-graficznym, a ja bezczelnie skopiowałam Twoje przeglądy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
      Ok, jestem spełniona. Mogę umierać.
      A nie, chwila. Jeszcze nie miała M&G z Marsami xD
      Dziękuję, wowowo. Nie wiedziałam, że blog jest wart przeglądu :O ♥

      Usuń
  3. Miałam Ci to napisać już ostatnio: archiwum nie działa... Prześliczna koloryzacja! Nagłówek jest taki klimatyczny, nawet topaz nie przeszkadza. W szablonie natomiast podziwiam css ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mam pojęcia, co się z nim dzieje. Wpisywałam trzy różne kody...
      Dziękuję! :) Muszę Cię zaskoczyć, w nagłówku nie ma ani grama topazu, nie używałam go już dawno.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Właśnie się spodziewałam, że tak napiszesz. ;) Jeśli mam byś szczera: czasem praca wygląda jak po użyciu topazu, choć wcale nie został on nawet otworzony - i to wszystko przez koloryzację... Ostatnio miałam kilka takich prac akurat. A może usuń wszystkie kody dotyczące archiwum? Albo usuń go i dodaj na nowo? Albo oba naraz... :)

      Usuń
    3. To chyba przez wyostrzenie, przeadziłam z nim :D Ogólnie nie korzystam z koloryzacji innych, tworzę je na poczekaniu dla każdej pracy i czasem wychodzi takie coś :|
      Już dodałam zwykłe. Tamto było zrobione w całości w HTML i sprawdzałam kod z sześć razy i wszystko się zgadzało :(

      Usuń
  4. Nagłówek i szablon - woow! Piękne ;* Koloryzacja również Ci się udała! Wygląda niesamowicie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne cudeńka *_* Jak zawsze z resztą <3 Świetne prace i cuuudne textury ! Wielkie gratulacje <3 Magia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sygnatura,cudeńko! Bez wątpienia najlepsza twoja praca!
    Zazdroszcę Ci rozwoju graficznego, co post,jest coraz lepiej!
    W szablonie wszytsko perfekcyjnie do siebie pasuje,może nie stosowałabym 'tego wypuklenia' (kompletnie zapomniałam,jak nazywa si.ę ta opcja w napisie) ale cała reszta jest przecdowna.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      Co post coraz ciężej mi idzie niestety, ale cieszę się, że Ci się podoba :)
      Coś mi się wydaje, że chodzi Ci o cień :D Innego wypuklenia nie mogę znaleźć.
      Dziękuję i ściskam :*

      Usuń