Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

6.9.14

28. Such a lonely day


Świetna sygnaturka by Zielony Kociak ♥

Dzień dobry!
Wróciłam z mroków braku internetów. Tak dla ciekawskich powiem, że moje wifi w downloadzie wynosiło 10 kb/s. ♥  Ale już nie będę wspominała o tej farsie.
Spoza graficznego światka: premiera Simsów! Kupiłam w przedsprzedaży edycję kolekcjonerską i powiem Wam, że jeśli ktoś naprawdę fangirluje Simsy to może kupić. Innym nie polecam, trójka - a tym bardziej dwójka - odrobinę lepiej się sprawuje. 
Dzisiaj nie oddaję zamówienia - wiem, wiem, Panna Nieporozumienie może rzucać we mnie pomidorami - ale mam problem natury technicznej. Otóż format .gif, w którym muszę zapisać nagłówek na Twojego bloga, nie obsługuje półprzezroczystości kolorów - tzn. nie mogę zrobić zanikającego przejścia w nagłówku. Najwyżej może on wyglądać tak: http://funkyimg.com/i/Ko2Y.gif (polecam ściągnąć obraz i otworzyć przez przeglądarkę zdjęć Windows), a więc jednym słowem - okropnie, podczas gdy w PSie wygląda tak: http://funkyimg.com/i/Ko2X.png. Musisz zadecydować, czy chcesz tą wersję, która jest teraz wrzucona jako .gif, czy jednak zaostrzoną krawędź na końcu nagłówka. 
W następnej notce pojawią się szablony wolne. Macie jakąś konkretną tematykę? Chętnie zrobię coś, co zaproponujecie! Piszcie w komentarzach. :)
Chyba nic innego do napisania nie mam. :) Oceniajcie! 

Nagłówki w pełnym rozmiarze zobaczycie po wyświetleniu ich w nowej karcie

.





Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Będę wdzięczna za każdy głos oddany na Starved Souls w sondach na Blog Miesiąca! ♥


To tyle na dziś. Ocenę prac pozostawiam Wam! Dziękuję, że jesteście. Tak szczerze. Dziękuję. :)

EDIT: Wrzuciłam notkę ponownie. Zamieszałam coś i się nie wyświetlała w spisie postów :o

32 komentarze:

  1. O, ciekawe zamówienie wykonujesz. Pierwszy nagłówek jest bardzo fajny. Na początku niebieski mi na dole nie pasował, ale przyglądając się zrozumiałam, że jest on tam usprawiedliwiony. Drugi zachwycił mnie kolorami. Jest w nim jednak coś takiego... Może tylko modelka nie ta? Nie wiem. ;)
    Pozdrawiam!
    PS Jaki rodzaj współpracy masz na myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Modelki będę bronić, to pierwsza sesja, w której się zakochałam. :)
      Myślałam o jakimś wspólnym nagłówku lub parze sygnatur. Co Ty na to? :)

      Usuń
    2. Jestem jak najbardziej na tak! Odezwij się proszę w tygodniu na mojego maila, jak będziesz mieć czas ;) Wolę się podporządkować cudzej inicjatywie, bo sama jestem nieco ograniczona...

      Usuń
    3. Okej, jak tylko wpadnę na coś godnego współpracy to się odezwę! Pewnie tak do środy. :)

      Usuń
  2. System <3
    No niestety z .gif nie da się na razie zapisywać z przeźroczystym tłem, może za parę lat, kiedy wejdzie nowy format będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem wielką fanką, ale akurat ta piosenka do mnie trafia. :) Czekam na to już od kilku dobrych miesięcy, odkąd zamarzyła mi się przezroczystość w gifach. :(

      Usuń
  3. Niesamowity pierwszy nagłówek *_*,, ahh jak ja się za tobą stęskniłam <3 Pobieram modelki :* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja mam powiedzieć, no co? Uwielbiam Twoje wszystkie prace! Są rewelacyjne jednak jest praca, która chwyciła mnie za serce :D Dokładniej chodzi mi o pierwszy nagłówek, jest na prawdę świetny! Czekam na więcej prac Twojego wykonania:*
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajć, dzięki. Aż mi się ciepło zrobiło. :D ♥

      Usuń
  5. Piękne prace , a już wybitnie podoba mi się nagłówek z tą małą dziewczynką :) Pobieram stocki i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Autorka zdjęcia miała podobne zdanie, co nieźle mnie zaskakuje. :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Nie zamierzam rzucać pomidorami :D sama przed momentem wróciłam z wesela i od razu odpaliłam laptopa! Nagłówek jest cudowny! wydaje mi się że w takim wypadku (brak możliwości zapisu półprzezroczystego tła) lepiej będzie zrobić zaostrzoną krawędź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już przygotowałam ręczniki papierowe. :D Oczywiście ta ramka tak nie miga, a gif lata wolniej (zapisałam nieodpowiedni plik). Jeśli taka jest Twoja decyzja, tak się stanie! :)

      Usuń
  7. Ten pierwszy szablon jest przepiękny! ♥ I ten napis. :3 Drugi nie jest w moim stylu, że tak powiem, ale i tak ładny. :)
    Nikt nie rzuca pomidorami? :c Jak już masz chusteczki to ja z chęcią porzucam!
    Żartuję, nie zasługujesz na to, a zresztą w dalszym ciągu wielbię cię za szablon na mojego bloga, bo jak na niego patrzę to przychodzi mi wena na pisanie. ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja nie wiem, nikomu nie podoba się dwójka, a mi tak bardzo. Muszę przejść jakieś szkolenie z gustu. :D
      Super, że Ci służy! Nawet nie wiesz, jaka to motywacja. Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. OOO...szablony wolne?? Zrób coś z Iggy Azaleą lub Mariną and The Diamonds.
    2 nagłówek jest cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, może. :) Jak się dowiem kto to. :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  9. Właśnie się zastanawiałam czy warto kupić sims 4 bo po kupnie 3 i tygodniowym graniu tak strasznie mi się znudziły ze to wróciłam do nich dopiero w wakacje i bez żadnego łał.
    śliczne nagłówki a szczególnie ten 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam, jeśli nie masz wielkiego bzika na punkcie Simsów. Nie warto, jeśli masz wydac 150 zł żeby zagrać dwa razy i rzucić w kąt. :)
      Dziękuję! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. pfff... nadal nie wiem gdzie składać zamówienia na szablon :( chyba jestem niedorozwinięta albo nie umiem czytać ze zrozumieniem może mi ktoś powiedzieć gdzie mam to zamówienie złożyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w dobre miejsce. O tutaj, tylko że jeśli złożysz teraz to oddam je w notce nr 30. :)

      Usuń
  11. Cześć, to znów ja, mam nadzieję, że się na mnie nie wściekniesz :D Sprawa wygląda tak - zakochałam się w moim nagłówku, choć jeszcze nie widziałam na oczy całego szablonu (nie mogę się doczekać aż go dorwę w moje łapki). Dlatego chciałabym Ci powierzyć szablon, który ma dla mnie ogromne znaczenie.

    Nie złość się, że mimo, że jeszcze nie oddałaś mi pierwszego ja się biję o drugie. Nie zależy mi na czasie, a na Twoim dziele, więc naprawdę jestem gotowa cierpliwie poczekać ile będzie trzeba.

    Dlaczego tak?
    Zdecydowałam się na coś szalonego, a mianowicie na powrót z moim fanfickiem Malfoy/Granger, którego prowadziłam na onecie, ale po jakimś czasie przestał mieć rację bytu. Zamierzam go dokończyć - myślałam nad tym długo, dziś założyłam bloga (dlatego obecnie nie ma na nim postów, wrzucę je prawdopodobnie jutro rano, bo mam je zachowane na drugim komputerze - mam nadzieję, że to nie problem? :) ) i baaardzo zależy mi na tym, abyś to Ty była autorką szablonu, który zostanie tam już na "forever end ever" - a wiem, że Twoje dzieło będzie olśniewające i właśnie takie, jakie już powinno tam zostać.

    Więc, żeby to miało ręce i nogi:
    blind eyes.
    http://grangerxmalfoy-fanfiction.blogspot.com/
    Układ: treść po lewej, kolumna po prawej (czyli prawokolumnowy, tak to się nazywa? :D)

    Mam mnóstwo rzeczy sprecyzowanych i mam nadzieję, że Cię to nie przerazi :)
    Marzy mi się białe tło z na wpół przezroczystym wzorem, jakieś jasne tło bloga (pastel/ecrie -nie mam pojęcia jak pisze się ten kolor -.-/kość słoniowa, coś w ten deseń).
    Najważniejszy w szacie ma być nagłówek.
    Chciałabym, żeby nagłówek nie był mały (może być dłuższy/szerszy/rozmyte zakończenia mogą być dłuższe, bardziej rozległe - co Ci się zamarzy, byle by proporcjonalnie do całości) i żeby odróżniał się od jasnego tła. Dlatego chciałabym połączyć w nim dwa główne zdjęcia kolorowe (watson i felton) które są bardziej delikatne niż jaskrawe, w tle bardzo ważne zdjęcia czarno białe (jak je rozmieścisz to Twoja wizja, ja nie mam pomysłu - natchnęło mnie, żeby to z gitarą było za feltonem, ale zdaję się na ciebie) i dodatkowo stocki, które wprowadzą jaskrawość i nastrój do nagłówka. A do tego, żeby nie było nudno - gif (zakochałam się z w sposobie, w jakim umieściłaś arielkę w nagłówku! jesteś profesjonalistką i wiem, że będzie cudownie!)
    Brzmi szlalono, co?
    Wiem, że problemem są tła półprzezroczyste w formacie .gif, ale na białym tle właśnie powinno to wyglądać dobrze, prawda?

    Połączenie dwóch głównych zdjęć, kolorowych:
    http://picsndquotes.com/celebrities/emma-watson/attachment/emma-watson-photos-4/ - granger
    co do feltona mam dylemat, bo znalazłam dwa, idealne w kolorze
    http://dailyfelton.org/photogallery/displayimage.php?pid=31482&fullsize=1
    http://dailyfelton.org/photogallery/displayimage.php?pid=26573&fullsize=1
    Nie ukrywam, że bardziej podoba mi się to w garniturze, ale ma czarne tło - jeśli to będzie przeszkadzać ostatecznie wrzucam to drugie, ale wierze że dasz radę z pierwszym :)
    CDN

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do zdjęć czarno białych, mających uzupełniać tło razem z kolorowymi stockami, to mam takowe:
    http://dailyfelton.org/photogallery/displayimage.php?pid=16246&fullsize=1
    bardziej pasuje do kontekstu historii, ale jeśli jakość tego obrazka jest zbyt słaba to podrzucam inne:
    http://dailyfelton.org/photogallery/displayimage.php?pid=16293&fullsize=1
    można je wrzucić na czarno-białe i wtedy wkleić.
    oraz:
    http://a.wattpad.com/cover/1408678-256-k634804.jpg

    Gif o którym wspominałam wygląda tak:
    http://zszywka.pl/p/polecacie-jakies-dobre-blogi-o-tema-5729401.html
    pewnie sobie myślisz "gdzie ja mam go do cholery upchnąć?" myślałam, żeby go wtopić między dwa główne zdjęcia, albo żeby zrobić taką dziurkę w pergaminie jak z arielką (lub coś podobnego) i umiejscowić do nad postem, gdzie normalnie daje się cytat (bo cytatu w tym nagłówku nie będzie, jest zbędny). Pierwsza opcja wydaje się być fajniejsza, ale jak wszystko - zostawiam to Tobie.
    CDN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Jeszcze raz nawiązując do kolorystyki całego nagłówka - chodzi mi o to, żeby w PSie wkleić normalnie zdjęcia kolorowe, w tle te czarno białe (albo w sepii? tak żeby pasowało pod ecrie na tle posta? jakiś taki przebłysk) i do tego normalnie kolorowe stocki, kwiatowe zakończenia (jasnoróżowe róże/białoróżowe lilie? nie te wodne, tylko te na łodygach?) nałożyć na to jakąś akcję tak, żeby uwypukliła kolory i podkreśliła czerń i biel. Pięknie by to wyglądało właśnie na tym białym tle z półprzezroczystym wzorem.
      Tak sobie myślę, że skoro gif jest ciemny, tło zdjęcia w garniturze jest ciemne to może zrobić nagłówek ciemno kolorowy "od środka" (bo te dwa kolorowe zdjęcia, gif między nimi, w tle czarno-białe fotografie), potem kolorowe stocki przechodzące w biel, aby nie było problemów z półprzezroczystością?

      Na koniec mojego eseju dwa blogi, które mnie zainspirowały do tej koncepcji - szalbony nie są Twojego autorstwa, ale taki spec jak Ty od razu pozna jak to jest zrobione :)
      http://poki-nie-przyjdzie-smierc.blogspot.com/
      Się trochę rozpiszę.
      Tutaj jest piękny, delikatny efekt wtopienia nagłówka w tło (za sprawą zdjęć i tej firanki), o coś takiego mi chodzi, tyle, że tu jest robione na ciemnym tle. Żeby za pomocą stocków się wtopiło w tło.
      (!) Rzecz o jaką chciałabym Cię prosić to ten efekt na nagłówku rozmycia ostrych liinii, przez co nagłówek wygląda jak malowany farbą - wygląda to booosko! Jest delikatne, nie zaburza widoczności elementów, ale jest takie... subtelne. Możnaby tak?
      I techniczna sprawa - dałabyś radę wpleść CSS na taki lekki cień za tłem posta? I może zaokrąglić jedną krawędź na górze. Albo obie? Nie wiem, jak będzie lepiej.
      Kwiaty tu też są cudne.

      http://dramione-sheireen.blogspot.com/2013/01/ulica-pokatna.html
      Tu chciałam Ci pokazać te jaskrawe akcenty kolorystyczne po nałożeniu stocków ( mniej więcej i o takie stocki i o taki efekt mi chodzi) - są przykryte taką akcją, że dają fajny efekt.
      I cały nagłówek też ma lekki efekt tych rozmytych linii.

      Jeju, mam nadzieję, że Cię nie przeraziłam i nakreśliłam wszystko jak najbardziej się dało. Nie bądź zła za kolejne dziwne wyzwanie. :)
      Czekam na Twoją odpowiedź i wrażenia po przeczytaniu tego eseju. Śledzę bloga na bieżąco więc na każdą Twoją odpowiedź odpowiem.

      Ściskam ciepło i daj znać jak najszybciej dasz radę :)

      Usuń
    2. PS. Hejtuję blogspot za limit znaków w komentarzach, dlatego na części :)

      Usuń
    3. PPS. Po dłuższej chwili refleksji zastanawiam sie, czy jednak nie wpleść napisu w szablon. Chodziłoby mi dokładniej o :
      The past is a curse
      Now is a chance
      The future is unknown
      Granger x Malfoy

      Wyśrodkowane.
      Graner x Malfoy prostą czcionką
      zdania na górze "kaligrafowane".

      I może nie na nagłówku, ale jako osobny obrazek. Po prawej stronie do kolumny, tuż pod nagłówkiem? To chyba byłoby najrozsądniejsze.

      Usuń
  13. PPS. Przepraszam Cię strasznie za natłok wiadomości, ale że sama swego czasu (dwa lata temu?) siedziałam w grafice to poszperałam trochę na temat półprzezroczystych gifów. Sprawa nie wygląda za ciekawie, bo ruchome obrazki obsługuje tylko gif. a półprzezroczystość wysokiej jakości tylko .png., który nie obsługuje ruchomych obrazów.
    Jeśli na białym tle w formacie gif przejscia nagłówka ze stockow (krawedzi) nie będą wyglądać zadowalająco to może zapisać to w .png z wtopionym gifem, który po prostu nie będzie sie ruszał? Chociaż szkoda by było, bo rusza się niewiele, ale bardzo subtelnie.
    Więc może zapisać to w gifie, ale z pomocą rozmywania krawędzi na całym nagłówku (efekt obrazu o którym wcześniej pisałam) i bez przejść półprzezroczystych? białe kwiaty bez pół przezroczystości (lilie/róże) lekko rozmyte w ten sposób były by ładnym zakończeniem nagłówka i przejściem do tła.


    Jezu, muszę iść spać, bo za dużo myślę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Tyle tych komentarzy, że nie wiem, gdzie odpisać. :) Dzisiaj wieczorem dodam notkę z Twoim szablonem. Odpowiadam po kolei, więc podczas czytania całego komentarza może wydawać się, że nie potrafię łączyć logicznie zdań.
      Jak mogę się wściekać na kogoś, kto docenia moją pracę? Toż to błogosławieństwo.
      Dramione zawsze spoko! :)
      Na białym tle (#ffffff) zakończeń gifa nie będzie widać, będzie wszystko ładne. Jednak prosisz o kremowe/beżowe tło, wtedy białe końce będą widoczne. :(
      Linki z pierwszego komentarza nie działają. Szczerze to miałaś rację, martwię się, że aż tyle zdjęć ma być na nagłówku. Może z tego powstać duży bałagan, choć nie musi - pomyślę, jak to rozwiązać. Poza tym martwię się kolorami - na pewno chcesz wepchać kolorowe stocki, zdjęcia czarno-białe i kolorowe na tle ecru? Z góry mówię, że takie połączenie może nie wyglądać zbyt ładnie. Nie chcę tutaj odwodzić Cię od Twojej wizji, oczywiście mogę zrobić wszystko dokładnie tak, jak napisałaś, jednak nie gwarantuję efektu "wow".
      Ten efekt obrazu to nakładany Topaz Clear. Kwestia jego nałożenia to pół minuty. :) CSS także nie jest żadnym problemem, akurat tutaj można zrobić prawie każdy bajer, jaki sobie wymarzysz.
      Łączę się w hejcie! :) "I może nie na nagłówku, ale jako osobny obrazek. " Tego nie rozumiem. Mam chyba za ciasny mózg. :D
      Niestety, ale jeśli chcesz i Topaz, i gif, wtedy mogę nałożyć Topaz tylko na obraz nagłówka, a gif pozostanie "surowy". Inaczej się tego zrobić nie da.
      Uff. Piękny esej, zaiste! :)

      Usuń
    2. Ojej, nie wściekłaś się <3
      Nie nie, coś tam pokręciłam chyba. Nagłówek na białym tle, jak całe tło bloga. O ecruie (nadal nie wiem jak to się pisze) myślałam tylko i wyłącznie na tle treści postu. Więc na bieli zakończenia będą spoko :)

      http://picsndquotes.com/celebrities/emma-watson/attachment/emma-watson-photos-4/ (zdjęcie do powiększenia)
      http://www.pinterest.com/pin/510032726521331022/ - garnitur <3
      http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140107194408/harrypotter/pl/images/e/e3/Session31_060_t2.jpg
      cudem je znalazłam, strona oficjalna zbzikowała, przepraszam :)

      Wiem, że może z tego powstać bałagan, dlatego przychodzę z tym do Ciebie. Ich wspólne zdjęcie puls to z gitarą jest strasznie ważne dla fabuły - wiem, że to rozwiążesz :) nagłówek może być szerszy niż standardowe, może to pomoże?

      Bóg wie ile tych stocków też nie musi tam być napchane. Chodzi mi tylko o te kolorowe akcenty. :) Będzie okej to wyglądało, zobaczysz :)

      Wiem, wiem, reszta z tym efektem, a gif ostry :) o taki efekt mi chodziło.

      Jako osobny obrazek w sensie, że utworzyć kwadracik w .jpg, napisać na nim tekst i tak zapisany wrzucić jako zdjęcie do kolumny. Na samej górze, nad wszystkimi gadżetami, po prawej. O to mi chodziło :)

      "Zaiście, waćpanno" :D

      Usuń
    3. http://images2.fanpop.com/image/photos/13300000/Miscellanous-Music-Tom-his-guitar-tom-felton-13368594-266-399.jpg

      dopiero teraz dostrzegłam że czarno białe zdjęcie z gitarą, które jasna cholera jest takie ważne, się też nie otwiera. podsyłam inny link. :)

      Usuń