Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

11.9.14

29. Let me hold both of your hands in the holes of my sweater. ♥



Dobry wieczór! :)
Jestem chora. Czuję się, jakbym zaraz miała zakichać się na śmierć. Przez tę chorobę naszło mnie na Sweater Weather (choć to wcale nie jest piosenka o pogodzie :>) i dlatego też nie idę jutro do szkoły. Może uda mi się wtedy skleić kilka wolnych, na które mam już pomysły. Będą bajkowe!
Dzisiaj w notce: długo wyczekiwane zamówienie dla Panny Nieporozumienie (tak btw, Twój esej przyjęty! :) ), dwie sygnaturki, koloryzacja black/white oraz paczka... Tekstur? Baz? Sama nie wiem, jak to nazwać. Może Wy mi pomożecie.




Zamówienie dla Panny Nieporozumienie:

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Odbiór/poprawki szablonu tradycyjnie na ariana.prace@gmail.com.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Spiralka inspirowana pracą krypteriihg - lekko znudziła mi się już jej wersja spiralki. ;)

Koloryzacja: 


Pełny rozmiar -> otwórz grafikę w nowej karcie.

Robiąc koloryzacje mam duży fun nie dlatego, że widzę efekty mojej pracy (choć to i tak duża część późniejszego zadowoloenia) tylko oglądając warstwę, która koloryzuje. Czasem wygląda ona naprawdę śmiesznie. Ta wyglądała tak: http://funkyimg.com/i/KtAh.png :)

Już tradycyjnie zapraszam do głosowania na Starved Souls w sondach na Blog Miesiąca! :)

SONDA isonda II

Przyjmę jedno zamówienie, jeśli znajdzie się ochotnik.
Do następnej notki! Idę zdrowieć. :)
___________________________________________________________
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

28 komentarzy:

  1. Choroba Ci służy skoro będąc chorą tworzysz takie cuda;) Piękne są te Twoje szablony. Wracaj do zdrowia kochana;*
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wszystko było robione przed chorobą. :) Ale dziękuję! Pozdrawiam. ♥

      Usuń
  2. sygnatura otwierająca post jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sygnaturka, no nie powiem, że nie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia! :3
    Pobieram teksturki, mega boskie <3

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Akurat kichnęłam. Mam nadzieję, że się przydadzą! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ojeju w koncu się doczekałam :D Niestety jak otwieram podgląd zamówienia to wyświetla mi odmowę uprawnień (?) :( w razie czego podaję mój email powiązany z kontem: patrycja.stolarek@gmail.com

    Po odbiór zgłoszę się jutro mailowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmienione. Ja, gapa nad gapy, zapomniałam, że zablokowałam dostęp.
      Nie musisz się spieszyć. :)

      Usuń
    2. Zakochałam się w tym szablonie! Strasznie Ci za niego dziękuję, jest cudowny! *.*

      Usuń
  6. Te sygnaturki są piękne *0* <3 b/w wygląda super i też zawsze jak koloruje to wygląda to śmiesznie :D Zdrówka Ci życzę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuję! gdyby nie Ty to nie robiłabym b/w, więc to w pewnej części Twoja zasługa. :D

      Usuń
  7. Witam witam :), Przeeecudowne są te sygnatury, bardzo takie... klimatyczne - sprawiają genialne wrażenie, zwłaszcza ta druga ^_^, świetnie zrobiona koloryzacja i oczywiście pobieram texturki - bo są baaardzo w moim guście ^_^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór. :D Dziękuję za komentarz i opinie. Mam nadzieję, że teksturki będą dobrze służyły. :) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Śliczne zamówienie <3 Najlepsza pierwsza sygnatura.Powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od tylu życzeń zdrowia chyba przez noc mi przejdzie :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Anonimowy13/9/14 18:51

    Pierwsza sygnaturka zachwycająca. No normalnie tylko pozazdrościć umiejętności.
    Reszta także fajna, ale ta sygnaturka to mój faworyt. <3
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Sygnaturka została doceniona jak żadna inna mojego autorstwa! *rumienię się* :)

      Usuń
  10. Mam opóźnienie w komentowaniu... Zamówienie wyszło świetnie. Sygnatury spodobały mi się najbardziej. Są tak idealne! Poukładane i konkretnie zrobione. Ciekawy pomysł na tekstury. Potrzeba matką wynalazków ;) Pozdrawiam i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, ostatnio ja byłam spóźniona u Ciebie. :) Dziękuję! Chyba muszę robić ich więcej w tym stylu, jeśli tak przypadły do gustów wielu osób. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Ponieważ bardzo podobają mi się twoje szablony, a powiedziałaś, że przyjmiesz jedno zamówienie (a że jeszcze nikt go nie złożył), to pomyślałam, że mogłabyś stworzyć moją propozycję, o ile wyrazisz na to swoje zainteresowanie :)

    Hasło: blind eyes.
    Układ: Kolumna boczna prawa i kolumna postu.
    Kolorystyka: Zieleń.
    Opcjonalnie: Podobny do tego: https://dl.dropboxusercontent.com/s/izjti9ot1hon3de/1.htm . Postać w nagłówku to Severus Snape lub Harry Potter. Ważne jest to, aby w nagłówku nie było kobiet. Liczę na twoją kreatywność :)

    Chciałabym, abyś odpowiedziała przynajmniej, czy akceptujesz ten pomysł, albo chociaż napisz, co o nim myślisz.

    PS: Kiedy nowy rozdział na http://theguardians-strazniczki.blogspot.com? I zakochałam się w szablonie, do którego podałam link, jest boski, dlatego liczę na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję! :)
      Akurat Strażniczki to nie jest mój blog, należy on do mojej koleżanki. Szablon nieco fiksował na początku i musiałam go dopracowywać, a moja koleżanka poprosiła mnie, żebym została jako autor bloga do drobnych poprawek np. w dodawaniu linków do menu.
      Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję! Rany, kiedy zobaczyłam ten komentarz to od razu się uśmiechnęłam i nie mogę tego powstrzymać. Bardzo się cieszę, że to przyjęłaś. Uch, uwielbiam takie szablony. Będę tu często zaglądała :)

      Usuń
    3. 401 komentarz na blogu. 20 minut wcześniej i byłabyś 400! :)
      Proszę bardzo! Nawet nie wiesz, jak miło być świadomym, że komuś podoba się choć kropla z tego, co robię.
      Tak btw, szablon na Strażniczkach też jest mój. :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać. :)

      Usuń
  13. Pobieram teksturki ;)
    Śliczne wszystkie prace ;*

    OdpowiedzUsuń