Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

16.9.14

30. You look so angry when you sleep

Bleachowa zawsze świetne pomysły ma! 



Dobry wieczór! 
Muszę spieszyć się z notką, więc nie będę dużo pisała - o 21. VyRT z Jaredem (? nie wiem, może jeszcze ktoś będzie), a mam dużo roboty. A do tego mecz po 20. Mówiłam Wam, że trenuję siatkę od 11 lat? Kawał czasu, teraz zdałam sobie sprawę. ;)
Organizacyjnie:
Szablony zamówione pojawią się na przestrzeni dwóch kolejnych notek.
Notki mogą być dodawane nie regularnie co 4 dni, tylko co 5-6. Maturalna pozdrawia.
Co poza tym? Prawie wyzdrowiałam. To zapewne dzięki Waszym życzeniom! :D Zdecydowałam się zdawać 5 przedmiotów na rozszerzeniu na maturze, w tym geografię. W sumie to tylko matmę zdaję na podstawie, boję się po tym, co się stało tegorocznym maturzystom. :D Zepsułam czcionki w Chrome, nagle zamiast Times New Roman w panelu pisania posta mam Arial, w ogóle nawet ta na facebooku się zmieniła. 
A propos fb - jest sens robienia fanpage'a? Chodzi mi głównie o to, czy ktoś byłby zainteresowany (nawet dla jednej osoby warto!). To tak na marginesie.
Prace nad jesiennym szablonem S-S trwają ♥
Przechodzę do prac. Nie bijcie za ikonki. Mój nr 1 - nagłówek z Flo.


  
Śmieszą mnie, każda z innej bajki. :D Za tekstury i typografię dziękuję prettysmilex.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Tak, zrobiłam miniaturki. To wyjątek. :D Gdy je wycinałam wpadłam na pomysł triadowych miniatur, to już w następnym poście. Echelon na całego. :D


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Na początku te teksturki były niebieskie, ale spojrzałam za okno i przypomniało mi się, że jesień niedługo. A więc (nigdy nie zaczynajcie zdania od "a więc") są w kolorach jesieni, którą tak kocham! :)

Co myślicie o pracach? Napiszcie mi koniecznie ich wady i zalety! Cieszę się z każdej pochwały, a tym bardziej z uzasadnionej krytyki. Do następnej notki! ♥
________________________________________

Dziękuję za dotychczas oddane głosy! ♥♥♥ Tych, którzy jeszcze nie głosowali, a chcą -  zapraszam do głosowania na Starved Souls w sondach na Blog Miesiąca! :)

SONDA isonda II
________________________________________

Zapraszam! :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


24 komentarze:

  1. Nie masz się czego bać, jeśli chodzi o maturę - Twoja będzie o niebo prostsza od mojej, ja jestem ofiarą reformy :D Pozdrowienia od maturzystki 2014 która przegrała w maju swoje marzenia :D Podchodze do tego z dystansem, bo w maju poprawiam :)
    Przypomniałaś mi o meczu :D A juz bym zapomniała, o zgrozo.

    Zakochałam się w koloryzacji <3 Z nagłówków w pierwszym podoba mi się wszystko i w drugim podoba mi się wszystko :D Liczba wad - zero.
    Tekstury w kolorach jesieni - świetne! Jak już się zadomowię na nowym laptopie na pewno się do nich przytulę :)
    W sondach głosy już oddałam z tydzień temu. :) A jeśli chodzi o FanPage na FB - jasne, że to dobry pomysł.


    PS. Jutro biorę się za wstawianie szablonu który bezpiecznie siedzi na mojej poczcie, z racji tego, że byłam w rozjazdach. No i z niecierpliwością czekam na esejowe wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też jestem ofiarą reformy. Króliczkiem doświadczalnym... Powodzenia na poprawce! :) Trzymam kciuki. ♥
      Jakbyś zapomniała to by Cię ominęło widowisko niczym wyjęte spod ręki Hitchcocka. ;)
      Dziękuję! Oj, są wady, teraz je zauważam. Dziękuję za oddane głosy! ♥♥♥ Nad fp jeszcze się zastanowię, w końcu to kolejna cegiełka w moim murze zapracowania *Mickiewicz mode: on*
      No no, ja będę zaglądała czy wszystko działa jak powinno. :D Esej na razie muszę ogarnąć i stworzyć jakąś wizję, żeby zawrzeć wszystko. Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Ja też w tym roku zdaję maturę, ale nam każą się nie martwić na zapas. Nauczyciele i uczniowie wychodzą z założenia, że tegoroczna matura (roczników wyżej) była trudniejsza żeby pokazać jaki ten stary styl był zły ... My będziemy mieli łatwiej, żeby rząd (czy kto to tam ustalał) mógł się pochwalić, że taki dobry system nauczania stworzyli ^^
      A korzystając z okazji: biorę tekstury !

      Usuń
    3. U nas jest odwrotnie, straszą nas na każdym miejscu, że matmy nie zdamy (mam w klasie samych... Uh... Nie potrafią dodawać nawet...).
      Mam nadzieję, że przesadzają.
      Cieszę się, że tekstury się spodobały! ♥

      Usuń
  2. Powodzenia w nauce na maturę :) a co do wszystkich prac ^_^ 1 nagłówek ma cudowne kolorki oraz fajne wycięcie które bardzo lubię i mam zamiar wykonac taką właśnie sygnaturkę ^_^ Pobieram texturki, wyglądają kusząco ^-^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się! :)
      Nie wiedziałam, że jest to jakieś specyficzne wycięcie. :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Zawsze chciałam grać w siatkówkę tak na poważnie. Ale po dwóch latach przerwy już mam niedociągnięcia i jestem po tylu kontuzjach, że muszę na nowo uczyć się czystych podań. + pogorszył mi się wzrok... Echh. Fajne ikonki, szkoda że każda inna. Nie są nudne czy napaćkane, więc spoko, bo na to zwracam uwagę od razu. Kolorystyka pierwszego nagłówka jest czaderska. Kwiatuszki urocze, tekstura na dole pasuje i nieźle dobrałaś świetlne efekty na górze. Mogłaś jednak nieco złagodzić ten róż na postaci. Drugi jest ciekawy pod względem tła, ale modelka moim zdaniem nie daje "miłego" efektu. Bo nie wiem jak to ująć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. :( Znam ból kontuzji, sama niejedną przeszłam, a w wieku 18 lat (niespełna) mam już początki reumatyzmu. A mówią, że sport to zdrowie.
      Ikonki nie są moim konikiem, ale nie poddaję się. :)
      Dziękuję! Proszę hamować, Florence to najmilsza osóbka w Układzie Słonecznym! ;) Prawda, ma specyficzną urodę, nie jest typowo "okładkową", oklepaną twarzą. :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Florence Welch? Kurcze, wiedziałam, że skądś znam tę twarz ;)

      Usuń
    3. Tak tak, ona we własnej osobie, co prawda w nieco nie "jej" stylistyce (toż to niemal hipiska jest). :)

      Usuń
  4. Fajnie że grasz w siatkówkę :) Ja grałam kiedyś w szkolnej drużynie ale w piłkę nożną :D Trochę ze mnie była chłopczyca ^^ Co do fanpage'a to myślę że to dobry pomysł :) Bardzo ładne ikonki <3 Nagłówki mi się również podobają, a zwłaszcza ten drugi :* Piękne!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noga to mój znienawidzony sport, może dlatego, że całą gimbazę nie robiliśmy nic poza tym. Ja teraz jestem pół chłopczycą. :D
      Dziękuję za komentarz! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Maturoo Witajj:( znam ten ból.
    Piszesz nową czy starą maturę?
    2 nagłówek mnie oczarował :)
    No i muszę piękne tekstury,uwielbiam je w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę nową, najgorsze jest to, że kompletnie nic nie wiem. Dziękuję! Mam nadzieję, że prace się przydadzą. ♥

      Usuń
  6. Dasz sobie radę! Jeśli uczysz się tak jak robisz szablony to masz bez problemu zdaną maturę :D
    Zielony. Chodź ta postać mnie trochę przeraża, to i tak nagłówek bardzo ładny. ^-^ Jedyna malutka krytyka: Chyba przycięłaś tej pani głowę. Mam na myśli, że jest zamazana na samej górze.
    Niebieski. Mój dzisiejszy faworyt. Nie spodziewałam się, że spodoba mi się połączenie tych kolorów, a jednak po dokładniejszym przyjrzeniu się jest fantastyczny! Z jednej strony zdaje mi się, że te kolory się gryzą, ale z drugiej jest to właśnie fajny efekt.
    Czekam na kolejną notkę, bo nie mogę doczekać się możliwości zobaczenia kolejnych twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę powiedzieć, że jestem słaba lub średniakiem. :D
      Jak może Cię przerażać Flośka. :(((( Głowa zamazana, iż ponieważ bo zdjęcie było tak wykadrowane a innego dobrego nie znalazłam. :(
      Jajć! Nawet nie wiesz, jak miło wiedzieć, że komuś coś się tutaj podoba. ♥
      Kolejna notka w niedzielę. Albo poniedziałek. Albo wieczorem dzisiaj. Nie wiem. :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. A co to za piękne pracy ja tutaj widzę, hm? :D Dziewczyno oddaj mi talent, proszę. :) :* Mój ulubieniec to zdecydowanie połączenie niebieskiego z zielonym. :D
    Teraz takie pytanie odnoszące się do mojego szablonu zrobionego przez Ciebie. Jak klikam w archiwum wyskakuje mi styczeń, luty etc. A jak chcę zmienić to się nie da :(
    Blog gdzie jest twój szablon: http://prosecuted-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Talent? Za dużo powiedziane.
      Obawiam się, że musisz usunąć ten gadżet. U mnie też nie działa, zupełnie nie wiem, dlaczego. :(

      Usuń
    2. Oh, no dobrze. :((
      Tak, talent! :*

      Usuń
  8. Hej:D Powodzenia na maturze! Prace przepiękne,faworytu nie mam xd A co do czcionek to nie zawsze udaje mi się zmienić na niestandardowe,Czekam na nowy główny! Wróce po dodatki,no i zapraszam do mnie.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyda się. :)
      Ale mi się one zmieniły tak bez przyczyny, nie chodzi o te w szablonach, ot tak mam inne. o.O
      Nowy główny pewnie się opóźni, bo autor zdjęcia nie odpisuje na pytanie o zgodę w manipulacji zdjęciem. -.- Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ten z Florence cudowny! Widziałam gdzieś tutorial z podobną sygnaturą, ale w wersji logo jest jeszcze lepiej! Powodzenia i dodaję do obserwowanych ;*
    http://ultra-graphiques.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna! Tylko Tobie się podoba, znalazłam bratnią duszę. :) Dziękuję, odwdzięczę się!

      Usuń