Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

14.11.14

38. Do I wanna know?


Cześć!
Notka troszkę wcześniej, a co tam - raz się żyje. Po prostu nie mogłam doczekać się dodania jej. ;) Chyba jestem uzależniona. A'propos uzależnienia, chyba jedzenie granatów stało się moją ulubioną czynnością ostatnio. Potrafię zjeść całego w jeden dzień. To przez ten smak. ♥
Dzisiaj oddaję w końcu zamówienie dla Villemo - jej! Mam nadzieję, że jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami - dałam z siebie wszystko, by było jak najbardziej zgodne z zamówieniem. Do tego dzisiaj premiera: speedartu, współpracy z M. z #Bleeding-Through, jeszcze jednego nagłówka oraz koloryzacji. Zapraszam! :)

Wykonany wspólnie z M.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
__________________________________
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Chciałabym z nim wykonać szablon. Nadaje się? :|
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
I wykonanie tego nagłówka, czyli speedart:

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Zamówienie dla Villemo:
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam Twój opis zakładek (4 na górze, 3 na dole), więc zrobiłam je o tak. Wszystkie poprawki zgłaszaj na mail. :)

Koloryzacja:

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Troszeczkę bardziej rozbudowana notka niż zwykle. Próbowałam zrobić ikonki, ale skończyło się wyrzuceniem ich do kosza. Znowu się zaczyna, limit znośnych ikonek się wyczerpał. ;)
Co sądzicie o dzisiejszych pracach? Czekam na opinie i przypominam o sondach na Najlepszy Graficzny Blog Prywatny:

SONDA II
sondy na środku. tak pięknie.

Z góry dziękuję za każdy głos! Do następnej notki ♥

AHA: przyjmę 1-2 zamówienie, ale na za 2 notki. ;)

24 komentarze:

  1. Hm, strasznie podoba mi się ten pierwszy nagłówek... Ten taki ciemny. :D Mówię, że ostatnio mam coś z ciemnymi kolorami. XDD Inne także są fenomenalne! Jednak ja się "zakolegowałam" z tym ciemniejszym. XD Ten nagłówek z jakim chcesz zrobić szablon, to jak najbardziej się nadaje. Szczerze mówiąc chciałabym z nim zobaczyć jakiś szablon. :) Zamówienie jest także piękne ;) Napisałabym coś wiecej, ale ból brzucha mi nie pozwala :( Wybacz. :c
    Ps. YEAH! SONDY WRESZCIE NA ŚRODKU TWOJE MARZENIE SIĘ SPEŁNIŁO HAHHA. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyy!! Zamówienia są, zamówienia są! :D To ja szybko złoże, bo potem nie zdążę. XD

      ♣ Hasło: burned heart.
      ♣ Pełny link do bloga: http://no-one-speaks-the-truth.blogspot.com
      ♣ Układ: Coś podobnego do tego: http://funkyimg.com/i/JguF.png :)
      ♣ Kolorystyka: lekko ciemna :)
      ♣ Opcjonalnie: zdjęcia no to będą z Kat Graham. :D
      - http://40.media.tumblr.com/f791d495874670df62efbf5db3fe6fb7/tumblr_na320jaOQL1tozn30o1_500.jpg
      - http://40.media.tumblr.com/937746fce2b81ef6410275bf71b110f1/tumblr_nckhcxaj3k1tozn30o1_500.jpg
      wybierz te które ładniejsze :D
      I jakby na szablonie było coś z magią związanego :D
      i ekhm.. dało by radę ten gif tam dać? http://33.media.tumblr.com/6932fe587d4f81e3b72bce79be61c072/tumblr_n83k9fuJxt1rt2m1so1_250.gif
      Cytat: " Everyone has a secret " i " No one speaks the truth"

      Z GÓRY BAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO DZIĘKUUJE. <3

      Usuń
    2. Dziękuję! Kolorystyka współpracy to w dużej mierze zasługa M. ;)
      Szablon powstanie, ponieważ wyraziliście aprobatę - na Wasze zdanie czekałam. Mam nadzieję, że już Ci przeszło! Pozdrawiam ♥
      Sondy okiełznane. Wyglądają przepięknie. :D
      Przyjmuję zamówionko. Gif bardzo bardzo mi nie pasuje logicznie do zdjęć - może znajdziesz inny? W tym Kat ma uciętą głowę, nie mogłabym go w żaden sposób wtopić. :C

      Usuń
    3. Dziękuje za przyjęcie :) poszukam jakiegoś gifu, ale jakby co to może być i bez niego ;)

      Usuń
  2. Współpraca z M. jest cudowna! Tak dopieszczona, tajemnicza. Super efekt! :) Jasne że drugi nagłówek nadaje się na szablon, nawet minimalistyczny. Daleko mu jednak do jesieni. :) Bardzo udany. Trzeci w ogóle do mnie nie przemawia, chociaż podoba mi się połączenie kolorów. Fajne zamówienie, pół na pół: grafika i genialny css. Gratuluję wyśrodkowania sond. :) I dziękuję za pokazanie mojej sygnaturki! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzię-ku-je-my! :) A kto powiedział, że prace muszą być na czasie? F*ck the rules. :D
      Dziękuję! Wyśrodkowanie sond to chyba moje największe osiągnięcie tego tygodnia. Serio. -.-
      Jest przepiękna, uprzedziłam Cię, że ją kradnę! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hej ! Chciałam złożyć zamówienie :)
    ♣ Hasło: burned heart
    ♣ Pełny link do bloga: http://my-trouble-life.blogspot.com/
    ♣ Układ: jest dla mnie obojętny
    ♣ Kolorystyka: mroczna, może coś z ciemnym niebieskim
    ♣ Opcjonalnie: postacie na szablonie: Seth Clearwater i Lilly Colins
    Chciałam aby na szablonie znalazł się również wilk najlepiej biały może być puchowy i kły wampirzycy, a także las. Bez napisów.
    I chciałam się zapytać czy szablon może zostać wysłany na mój email: meet.me.halway@interia.pl a na szabloniarni widniał tylko podgląd ?
    Z góry dziękuje i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęte! Szablony zawsze przesyłam na maila, a tutaj dodaję podgląd - przecież inaczej ktoś by go sobie wziął, a jest wyłącznie dla zamawiającego. :)

      Usuń
    2. Już Cię za to kocham *.* Dziękuje za przyjęcie zamówienia :)

      Usuń
  4. Wena dopisuje;) I bardzo dobrze;)
    Speedart- super pomysł! z tym, że dla mnie za szybko wszystko tam przeskakuje;p I jak już mówiłam dla mnie to magia;)
    Myślę, że jak najbardziej nada się na szablon. Chętnie bym go zobaczyła;)
    Fenomenalne koloryzacje! Takie charakterne;)
    I moje zamówienie...już Ci napisałam co o nim myślę w mailu. Powtórzę tylko, że jesteś niesamowita i utalentowana!
    dziękuję za przepiękny szablon. Współpraca z Tobą to czysta przyjemność;*♥
    Ściskam ciepło,
    V;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dopisuje, czasem nie - jak u każdego. ;)
      Jakbym miała dodać go w formie nie przyspieszonej to ojej... Oglądałabyś go 32 minuty. ;)
      Dziękuję! Z Twoimi podziękowaniami już jesteśmy kwita. :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
    2. Ale i tak dziękuję;) Za wszystko!
      Ściskam ♥

      Usuń
  5. Im więcej postów tym lepiej <3 Mam co oglądac ;) No to lecimy - pierwszy nagłówek - mój faworyt *_* Świetne mroczne klimaty, wspaniale dobrane stocki i genialny napis! drugi - czekam na szablon <3 ale dalej nie wiem jak robisz takie nagłówki, są świetne, i te kolorki *_* I trzeci nagłówek - fajny fajny nie powiem, genialne kolory i napis. Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żebyś miała do oglądania jeszcze więcej. :D
      Dziękuję, w imieniu swoim i M.! :)
      Dzięki wielkie, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. O jejku! Pierwsza praca naaajlepsza ! Po prostu nie wiem jak to ubrać w słowa ale bardzo mi się spodobała. Jest taka... Mocna :)
    Fajnie dobrane kolorki, zdjęcie idealnie tam pasuje i w ogóle wszystko cudnie.
    Reszta też bardzo ładna ale ten mnie powalił serio! :*

    I mam pytanko w takim razie. Czytałam w regulaminie że żebyś wykonała zamówienie to musza być minimum 2 rozdziały. A nie dałoby rady zrobic odstępstwa ? Bardzo by mi zależało na szablonie od cb ale na razie mój blog jest taki prywatny. Chcę wszystko w nim ogarnąć, wygląd, pozgłaszać go do katalogów itp. Mam juz napisane 10 rozdziałów więc na pewno się pojawi.
    I czy chciałabyś wykonać dla mnie takie zamówienie?

    byłabym wdzięczna. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy razem z M.! :)

      Co do takiego zamówienia, robiłam już odstępstwa w takich przypadkach i w wielu się zawiodłam. Możesz w takiej sytuacji ustawić jeden z wolnych szablonów (już nawet nie ode mnie, po prostu jakiejkolwiek autorki) i "ogarnąć" go organizacyjnie. Regulamin to regulamin, nie po to go ustalałam, żeby teraz go łamać. Proszę o zrozumienie. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Nagłówek z speedart'u jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Po pierwsze:Dziękuję za współprace i umieszczenie w poście <3 Jest niesamowita! Zamówienie które wykonałaś powaliło mnie.No i nagłówek ze speedarta świetny ! A ja się zabieram do pisania posta u siebie i nie mogę coś.Możliwe, jutro się pojawi:D .Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowy post,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy będziesz w następnej notce przyjmować zamówienia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przyjęłam w tej dwa. :)

      Usuń
    2. A kiedy będziesz przyjmować następne ? Zakochałam się w twoich pracach *-*

      Usuń
  11. Zamówione w tej notce szablony oddam za tydzień, więc wtedy będę przyjmować kolejne :)

    OdpowiedzUsuń