Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

23.11.14

39. 'Cause I'm only a crack


Hej. :)
Nie mam dzisiaj siły na totalnie cokolwiek. Zbierałam się do dodania notki od tygodnia, ale wciąż mi coś nie pasowało - dzisiaj zresztą też nie jestem zadowolona z jednej pracy.
Mam jednak przyjemność ogłosić Wam dwa newsy - zakładam nowego bloga, tym razem nie graficznego, choć wciąż związanego z grafiką. Wszystko wyjaśnię w poście powitalnym w piątek wieczorem na tamtym blogu, wtedy też ukaże się tutaj notka z zamówieniami (bez pretensji mi tutaj, wyraźnie napisałam, że zamówienia na za dwie notki). Będzie, jak sam tytuł bloga wskazuje, pisane okiem graficzki - o blogosferze, grafice oraz zwykłych sprawach, które mnie zaciekawiły. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. ;)
Przechodząc do rzeczy, dzisiaj: wolny, nagłówek, dwie sygnatury, stocki i koloryzacja. Zapraszam! ♥

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Pobierz

Oczywiście lisek jest pojedynczy i zablokowany, tak samo jak gadżety. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


To wszystko na dziś, chyba nie jest źle, nie? Mam nadzieję, że jakość nie spada wraz ze spadkiem wolnego czasu. W tym tygodniu mam matury próbne. Czymajcie kciuki, podzielę się wynikami. ;)
Tradycyjnie sondy:

SONDA II

Z góry dziękuję za każdy głos! Do następnej notki ♥

8 komentarzy:

  1. Hej! Jestem pierwsza :) jak zwykle świetne prace pierwsza sygnatura powala <3 Nagłówek i szablon również świetne.I nie mów że jesteś niezadowolona :D :D Pewnie wrócę po stocki i koloryzacje.Pozdrawiam! (oczywiście zajrzę na Twojego nowego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę piosenkę! ^^ Szablon jest naprawdę świetny. Bardzo mi się podoba, bo jest względnie prosty i efektowny. No i ten lisek!! Druga sygnatura całkiem ciekawa pomimo powtarzalności i odbicia. I fajny napis. Nagłówek i pierwsza sygnaturka nie przemawiają do mnie wcale. Jakby nie były skończone. Powodzenia na maturach próbnych! To jeszcze daleko przede mną. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Castle Of Glass ♥
    Cudowna piosenka podobnie jak prace ^_^
    Już czekam na nowego bloga. Na pewno będzie równie mistrzowski jak ten. A co do prac to prześliczny szablon. Taki słodki i kochany i uroczy. Nie wiem jak możesz byc niezadowolona ze swoich prac - wszystkie są mistrzowskie! Pobieram stocki ♥ Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam, czekam na Twoje wyniki oraz ten nowy blog! :D
    Uroczy ten szablon z liskiem. :3 I fajne CSS, i kolorystyka! ^^
    Nagłówek także śliczny. Podoba mi się to połączenie kolorów.
    Mimo wszystko sygnaturki wygrały. <3 Są cudowne! Szczególnie ta gdzie są słowa Save Me. Po prostu brak słów jaki jest piękny! No po prostu zakochałam się. *-* Drugi też jest piękny, taki w odmiennym stylu, ale pierwszy i tak rządzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sygnatura Ci wyszła ;)
    Pobieram sobie paczkę stocków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nonono, z niecierpliwością czekam na nowego bloga :>
    Świetna grafika! Jaki słodki ten szablon z lisem :3 Nagłówek- Idealny! Już dawno nie widziałam u nikogo tak świetnego nagłówka <3 Po prostu cudooooo, pokochałam te żółcie!!!!
    Sygnatury równie ciekawe! xx
    Pozdrawiam i powodzenia na maturach :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie prace opublikowane na tym blogu zostały wyróżnione w naszym przeglądzie tygodnia.

    Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Pobieram stocki ;)

    OdpowiedzUsuń