Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

30.11.14

40. And it was all yellow


Coldplay - Yellow <- piękne!

Hej!
Jestem. Po tygodniu. Nawet więcej niż tygodniu... No, ale to raczej siły wyższe - przez ten tydzień w domu byłam po 18, więc włączenie Photoshopa po 11 godzinach w szkole nie było moim priorytetem. Właśnie to jest przyczyną mojej prośby do zamawiających - proszę o zrozumienie i jeszcze jedną notkę na wykonanie zamówień. 25 % jest co prawda gotowe, jednak robienie czegoś na przymus nie jest wyjściem z tej sytuacji. Mam nadzieję, że zrozumiecie. :) Także to późne wracanie ze szkoły było przyczyną braku odpowiedzi na Wasze komentarze pod poprzednią notką, co uważam za karygodne i schylam plecy. Biczujcie, a ja będę przepraszać. Dziękuję każdemu z osobna za komentarz! W nagrodę postaram się przygotować jakąś małą paczkę dla każdego, kto skomentował, chcecie? Taką na przeprosiny... :) Blog, który zapowiadałam w poprzedniej notki, otworzę w następnej, wszystko przez tą szkołę. Naprawdę czasem chciałabym wrócić do przedszkola.
Powracając do dzisiejszej notki, jestem z niej oficjalnie dumna. No, może mniej z sygnaturki tam w górze, ale dzisiaj o 13 naszła mnie ogromna wena i zrobiłam dwa nagłówki, które uzupełniły to, co było gotowe wcześniej (deviantArtowcy mogli widzieć już koloryzację). A propos koloryzacji, to zmienią się lekko w wykonaniu, ale to już od następnej notki. Zapraszam, oglądajcie, oceniajcie! (Biczujcie :/)


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Tekstury zostały wykorzystane (nie pamiętam, która) w pierwszym nagłówku. Chyba pierwszy czy drugi raz używałam własnych tekstur. Jakoś nie potrafię pracować z moimi dodatkami, ach, ta moja psychika... ;)


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Dla pełnego rozmiaru otwórz grafikę w nowej karcie! :)

I co uważacie? Mogę się cieszyć czy lepiej zejść troszeczkę na ziemię, bo wcale nie jest tak dobrze? Napiszcie mi, a ja lecę dokończyć "Ucztę dla wron (II)". Bez spoilerów proszę! :P
Tradycyjnie już przypominam o sondach:

SONDA II

Z góry dziękuję za każdy głos! Do następnej notki ♥

17 komentarzy:

  1. Nagłówki są naprawdę udane. Bardziej trafia do mnie pierwszy. Cudowność! Drugi też fajny, kolory robią wrażenie i zazdroszczę umiejętności nie-wciskania wszystkiego na pracę. :) Sygnaturka? Gdyby nie zielona plamka na twarzy po prawej, to jak najbardziej świetna. Trzymaj się! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolory to zasługa lekko podrasowanej koloryzacji "HYSTERIA" autorstwa Yassmine, choć więcej tam wkładu własnego. ;) Właśnie ja mam wrażenie, że zawsze wciskam wszystkiego za dużo... Widocznie chyba przesadzam. :)
      Z zieloną plamką muszę się zgodzić, próbowałam ją zniwelować, ale była twarda, więc się poddałam. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. O jeny jeny jeny ♥ bardzo fajnie, że udało ci się dodac nowy post ;) Sygnaturka - bardzo udana! A teraz nagłówki - w sumie to chyba jedne z Twoich najlepszych - pierwszy ma przeidealne kolory, dawno nie widziałam lepszych. Drugi również przepiękny! Pobieram koloryzację ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że ktoś cieszy się wraz ze mną. :)
      Jajć! Dziękuję! Słodzisz mi ♥
      Mam nadzieję, że koloryzacja się przyda. Pozdrawiam! :*

      Usuń
  3. Ejjjj! Śliczne te nagłówki [faworytem jest każdy! ^^], no i sygnatura [nie wiem co do niej masz] . Świetną ma kolorystykę *.* :D Biorę ze sobą teksturki, na pewno się przydadzą! xx
    Życzę weny, sporo odpoczynku od tej szkoły głupiej i wgl trzymaj się cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dzięki ♥ Bo ta sygnatura jest taka... Inna. Nie wiem, coś mi w niej nie pasuje :D Niech teksturki służą!
      Oj, mam nadzieję na ten odpoczynek, choć za tydzień kolejna seria matur. Pochlastać się można. Na dziś mogę się pochwalić 95% z polskiego (podstawy) :D Dziękuję! ♥

      Usuń
    2. Ooo! gratuluję z polskiego! :D Widzę, że świetnie ci poszło z wypracowaniem :) Ja maturę piszę za rok, ale z tego co mi kolega i polonistka opowiadali to była niezła masakra na próbnych z tą całą emigracją :/

      Usuń
    3. Dzięki ♥ Nie tyle maskra z emigracją, raczej z tym, że wiersza Szymborskiej nie wybrał nikt z naszej szkoły (120 maturzystów). Próbowałam go zrozumieć i się nie dało, więc byliśmy zdani na "Lalkę", a to już prostszy temat do rozgryzienia. ;)

      Usuń
    4. U nas chyba też nikt nie wybrał Szymborskiej- nie dziwię się, jej wiersze są trudne do prawidłowej interpretacji :o

      Usuń
  4. Jeeej, jakie wspaniałe nagłówki! Ostatnio 10 dni z rzędu też siedziałam po 10 godzin w szkole i pisałam matury ;__; tak bardzo mam dość tej szkoły i tak bardzo szybko mi minął weekend ;__;
    Co do pobrań, to pobieram koloryzację i sygnatury *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, schlebiasz mi. ;)
      Współczuję. Wiem, jaki to ból :C Trzymaj się, wierzę w Ciebie i łączę się w bólu. :)
      Niech służą! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Ahh czekałam z wyczekiwaniem twojej notki :D oczywiście pobieram tekstury (jak żeby inaczej) z chęcią pobiorę też taką paczuszkę o której wspominałaś. Wiem co oznacza nauka mnie teraz też dużo czeka bo już w styczniu czeka mnie pierwszy poważny egzamin w walce o certyfikat uprawniający (trzymaj kciuki) co do samych prac oczywiście świetne, al jednak zabrakło mi w notce chociaż tego jednego szablonu minimalistycznego (smuteczek :( ) czekam na kolejną notke i zapraszam do siebie również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mieć wiernych czytelników (mało tu piszę, czyli raczej oglądaczy :D). Teksturki proszę bardzo, po to są ;) Paczka na przeprosiny będzie w następnej notce. Trzymam kciuki i wierzę, że Ci się uda!
      Dziękuję, bardzo mi miło, że podobają Ci się prace ♥ Minimalistyczne? Bardzo dobry pomysł! Skleję jakiś w przyszłości. ;) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Po długim czasie nie obecności w blogosferze...
    .... WOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
    Szablon głowny jest nieziemski,kobieto,jak w tak krótkim czasie można się tak rozwinąć?
    Nawet napisy świetnie Ci już wychodzą,nie wspomnę o kompozycji nagłówków i cudownych teksturach, które,pozwolisz,sobie pobiorę.Możesz być z siebie dumna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jesteś *.* Jak ja mogłam ominąć ten wielki powrót?! JAK? :o
      Ach, dzięki wielkie. ♥ Cóż, dwa lata w blogosferze robi swoje :)
      Wyczerpałaś limit komplementów :D Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna! Jestem dumna z siebie i nieziemsko się cieszę, że wróciłaś ♥ Pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. Przepraszam, że nie komentowałam :c Miałam tak zawalony czas nauką. Te próbne matury ;-; A to dopiero II klasa, wolę nie myśleć, co będzie w III XD
    Coś Ty zrobiła, że ja nie mogę się zdecydować. Nagłówki są tak piękne, że nie mogę się na nie napatrzeć!
    Ale ten drugi, zachwycił mnie pod względem układu ;-; A pierwszy... napis *.* Przyprawiasz o kompleksy :p
    Pozdrawiam!
    Mrs.Punk, GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetne prace,a najbardziej podoba mi się drugi nagłówek <3 Wrócę po dodatki! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń