Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

14.12.14

43. You're giving me such sweet nothing


Witajcie!
Jestem po raz kolejny! Naprawdę nie mogę uwierzyć, że Starved Souls - w które na początku nie wierzyłam (po dużym niewypale Zaklętej Grafiki) dotrwało aż do 43 notki. Uwierzcie, dla mnie to wielki sukces, ponieważ mój słomiany zapał nie zna granic. Dziękuję każdemu, kto tu był, jest oraz zamierza być. ♥
Krótki kalendarz:
Tak w ogóle, to dzisiaj mija 8 miesięcy od założenia Starved Souls. Poza tym, 30. grudnia mam 18 urodziny, a 8 kwietnia... KONCERT MARSÓÓÓÓW ♥♥♥♥ Mam nadzieję, że pojadę. Chciałabym przeżyć tę magię jeszcze raz! Co tam, że to przed maturami. Tss, who cares. :D
Zebrało mi się na wyznania... Powracając do notki, oprócz tego, co dzisiaj zaobczycie, miał się znaleźć także speedart z tworzenia sygnaturki "wiszącej" w górze - niestety Avidemux mnie zawiódł i się zepsuł, a naprawdę ciężko ogarnąć mi inny program do edycji filmów. Nagranie mam, niestety trwa 24 minuty i wątpię, żeby ktoś chciał tyle ślęczeć oglądając speedart. Jeśli znacie jakiś fajny edytor, z dość prostym interfejsem i możliwością przyspieszenia wideo bez tracenia jakości to poproszę o podpowiedź! Jak ogarnę inny program to wrzucę ten speedart. :)
Dzisiaj mam dla Was dwa nagłówki, sygnaturę, minimalistyczny szablon wolny, koloryzację oraz paczkę dziesięciu teł pod blogi (np. jak ja mam te "kafelkowe" kratki, tak dla laików). Oglądajcie, komentujcie, korzystajcie! :)

Aha, zaktualizowałam regulamin (dodałam punkt nr 8) i w zakładce buttony stworzyłam instrukcję linkowania buttonu. A tak poza tym, przyjmę dwa zamówienia.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Szablon wolny:
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
| Pobierz |

Strony na dole, nagłówek i tekst po lewej są zablokowane. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Chciałabym mieć takie włosy jak dziewczyna z trzeciego zdjęcia na koloryzacji. Ale cóż, dostałam od mamy wysokoporowate, więc pozostaje mi kok. Taka tam dygresja.
Ja spadam pod gorący prysznic (jakoś zimą nie mam nic przeciwko Mordorowi lecącemu z kranu) i obejrzeć drugi raz "Zaplątanych", kocham tę bajkę! ♥ Wy powiedzcie mi, jak wypada dzisiejsza notka na tle innych (jak to piszą na YouTube, mocne 2/10 :D). Czekam na Wasze opinie! No i na Wasze głosy, które są na wagę złota:


SONDA II

Do następnej notki! ♥

24 komentarze:

  1. Gratuluję 8 miesięcy bloga i 43 notki ;) 50 zbliża się wielkimi krokami ♥ A potem prosto do setki :) Jeju Twoje dzisiejsze prace są magiczne <3 Kupujesz mnie totalnie tymi dzisiejszymi pracami *_* Ta sygnaturka jest taka słodka, taka urocza. Perfect! Z nagłówków mam dylemat bo obydwa są wspaniałe. A szablon - no kurcze, mistrzostwo ♥
    Pobieram koloryzacje ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie mogę doczekać się pięćdziesiątki. ;)
      Nie wiem, jak Ci dziękować za tyle miłych słów... Powiem tylko to, co zawsze - wielkie dzięki!
      Mam nadzieję, że koloryzacja się przyda. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Tyle czasu, tyle czasu <3 Gratulacje, oby blog trwał jeszcze pięć razy tyle! :D
    Pierwszy nagłówek wymiata, no... walić modelkę, ale te zwierzątko *.* Szkoda, że w domu takiego kociaka trzymać nie można :c Szablon jest świetny - w sam raz na pamiętnikowego czy lifestylowego blogaska :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To pantera śnieżna, cudna, nie? <3 Raczej byłoby słodkie przez pół roku, później mogłabyś ucierpieć fizycznie :D
      Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Urodziny 30 grudnia,ale kokosy:)
    Szablon minimalistyczny mnie powalił ciudooo.
    Czekam z niecierpliwością na speedart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do mojej mamy z tym :D
      Jak miło *.* Na razie nie mogę w ogóle zrozumieć działania Sony Vegas. Hmm. Może kiedyś wrzucę :D

      Usuń
  4. Gratuluję Ci ośmiu-miesięcznicy i tego że masz tak wspaniałego bloga! :)

    Dzisiejsze prace można określić tylko jednym słowem - cudowne <3
    Sygnaturka bajeczna! Nagłówki wspaniałe! <3
    Ten drugi wygląda przecudownie! :*
    Szablon wygląda prosto i pięknie! ^^ Takie właśnie uwielbiam! :D

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wspaniałego? Są lepsze, ale dziękuję za docenienie moich wysiłków :)
      Jej! Dzięki! Kochana jesteś <3
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Będę osiemnastkować prawie miesiąc później. :) A jejuńku, jakie cudowne prace! Tak zimowa i urocza sygnaturka. ^^ Pierwszy nagłówek również udany, kociaki skradają większość uwagi (przypatrz tylko na tekst nad 'time', nieco się rozjechał/rozpłynął, ale who cares <-- powtórzenie po Tobie kompletnie niechcący). No i drugi nagłówek - cieszę się, że jest tam tyle topazu, bez tego niezbyt by mnie przekonywał. Fajny efekt na 'forget you'. Szablon już zimowy 10%, bo tylko MAKE mogłoby przypominać sople lodu... :D Ale ogółem cała Ty, szalenie świetny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak dalej jesteś młodsza :D Co z tego, że miesiąc :D
      Dziękuję! Faktycznie, tekst nie wygląda za dobrze, ale to moje roztargnienie (graficznie warstwa tekstowa w PS traci, gdy jest obracana, zapomniałam ją naprawić ;/). Myślę, że szablon jest zimowy w 0.0000001% tylko dlatego, że robiony przeze mnie przykrytą kocem w fiński wzorek :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Ale zimowa fajna sygi ^^ Nagłówki, szablonik i wgl wszystko świetne! : >> Przecudnaśne! <3
    Co do programu to polecam Sony Vegas. Mnie nigdy nie zawiódł i jest banalny w obsłudze w porównaniu do innych skomplikowanych programów D: Tylko trudno go dostać, trzeba wnikliwie przeszukać neta.
    Gratuluję ci rocznicy i tak ogromnej ilości notek! Wow :) Oby tak dalej! Uwielbiam twojego bloga [ale ty juz o tym wiesz] c;
    pozderki ;*
    Już pisałam u sb na blog- Powodzenia na maturkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, dziękować <3
      Mam SV, jak na razie nie otwiera mi .avi. Poszukuję dalej. :D
      Dzięki wielkie! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Ahh kolejna notka <3
    Dzięki tobie się dowiedziałam że będzie koncert Marsów :D może namówie ukochanego na ich bilet skoro nie mogłam pojechać na koncert Lindsey (smuteczek)
    Co do prac, zakochałam się w pierwszym nagłówku i sygnaturce, no normalnie wszystko tak cudnie ze sobą współgra i w nagłówku ten tygrysek <3
    Pobieram tła i koloryzacje :)
    co do włosów ja nie lubię długich bo wyglądam w nich jak dziecko (przez nie nikt nie wieży że jestem pełnoletnia o.O ) dla tego jutro je ścinam :D i wróciłam z powrotem do rudego koloru włosów <3
    Notce daje solidne 9 punktów (dała bym 10 gdyby było więcej cudnych nagłówków )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam, magia, niezapomniane przeżycie :D
      Pantera* :D Niech dodatki służą!
      To lepiej, nigdy się nie zestarzejesz! :) Też chciałabym rude, ale takie rude rude jak to tło komentarzy a nie miedziane. Ale nigdy w życiu takie nie wyjdą na ciemnym brązie :D
      O, jak wysoko! Cóż, trzeba dawkować prace, nie? :)

      Usuń
  8. Zaplatani! Ogladalam te bajke chyba 15 razy (jak nie wiecej) i jeszcze mi sie nie znudzila, haha. Notka bardzo mi sie podoba. Sygnaturka rozpoczynajaca notke jest urocza. W pierwszym naglowku nie bardzo podoba mi sie wyciecie modelki (albo zle cos widze bo jestem na telefonie). Drugi naglowek bardzo mi sie podoba, a szablon - cudenko! ;) Coz... 8 miesiecy minelo jak z bata strzelil co? Gratuluje wytrwalosci i obys kolejne 8 miesiecy wytrzymala :) albo i dluzej :D
    Serdecznie pozdrawiam.

    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha piąteczka :D
      Fakt, włosy są słabo wycięte, moja wina. :C
      Dokładnie! Jak kurczę tydzień, niedawno zakładałam S-S :O
      Dziękuję Ci i pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisałam w notce ;)

      Usuń
    2. Dzięki, wolałam się upewnić :)
      Więc chciałabym zamówić u Ciebie szablon btw są śliczne *-*
      Hasło: cold eyes
      Link do bloga: http://inna-infinity0017.blogspot.com ostatnią notkę dodałam wczoraj ;)
      Byłabym zadowolna jeśli układ byłby taki jak tutaj : http://funkyimg.com/i/MuTU.png jednak jeśli nie to zrób jak Ci się podoba też będzie ok :)
      Kolorystyka: mogą to być jakieś błekity,fiolety czy zielenie,lecz tło mogło by być w ciemniejszym kolorze ;)
      Zdjęcie,cytat: "Trzeba być silnym, by dotrwać do końca."
      Jeśli poniższe zdjęcia nie będą odpowiadały Twoim kryteriom możesz wybrać je sama,lecz chciałabym zeby znalazła się na nich Emily Rudd :)
      http://i.imgur.com/MlfSF1I.jpg
      http://hdwallpapersfame.com/wp-content/uploads/2014/02/Emily-Rudd.jpg
      http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_YqFfcMCoufxiUQvYyaMokmOgCs8bZ0zK.jpg
      http://static.tumblr.com/awy99ri/yQRm41cyf/twistin-ma-hurrrz-back-in-august-or-so-credit.jpeg
      http://wallpaperest.com/wallpapers/emily-rudd-blue-eyes_110813.jpg
      http://i.hizliresim.com/Ldk09J.jpg
      PS.Ta dziewczyna ma niebieskie/zielone oczy moją prośbą byłoby,żebyś przyciemniła jej jakoś oczy (dziewczyna z mojego opowiadania ma ciemno brązowe ;) )
      Jeśli zrealizujesz moją prośbę o szablon będę Ci bardzo,bardzo wdzięczna.
      Z góry dzięuję, Infinity00017

      Usuń
    3. Już wykonuję! :)

      Usuń
  10. Hej! :3 Dzisiaj jednak komentarz będzie krótki, bo wena mnie opuściła :c Ale powiem Ci, że tym razem oba nagłówki zajęły pierwsze miejsca w moim serduszku! Szablon niestety spada na drugie, ale także jest cudowny! Czekam na więcej twoich prac ^^
    Btw. Szablon, który dla mnie zrobiłaś ujawni się na moim blogu jutro wraz z nowym rozdziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry i krótki! :D
      Jajć, dziękuję bardzo ♥ Przynajmniej prace trzymają czołówkę! :D
      Nie spiesz się, postępuj dokładne według instrukcji to nic się złego nie stanie. :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Przepraszam Was, chcę odpowiedzieć na Wasze komentarze ale nie otwiera mi się skrypt odpowiedzi. Chyba czas na reinstalkę JS... W każdym razie - dziękuję wszystkim za tyle ciepłych słów, gdy tylko zniknie problem z odpowiedzią zamieszczę indywidualne komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń