Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

20.12.14

44. Some sweet violent urge


Dobry wieczór!
Oznajmię to, co wszyscy już wiedzą - WOLNE. Może w końcu odeśpię to wstawanie o szóstej... Chociaż jak znam moją rodzinkę, to od szóstej będą się tłuc. Z tego tłuczenia często wychodzą pyszne rzeczy, więc nie narzekam. ;)
A co u Was? Jak macie zamiar spędzić święta? Mam nadzieję, że każdy z Was zobaczy się z bliskimi, znajdzie chwilkę na rozmowę i odpoczynek, dużą dawkę energii i radości w Nowym Roku. Krótko mówiąc - wesołych świąt! ♥
W poniedziałek jadę szukać sukienki na studniówkę. Znaczy, ja już ją znalazłam (moja siostra twierdzi, że wygląda jak na stypę), jest przecudowna ← ♥ Mam nadzieję, że nikt takiej nie kupi... :o
Przechodząc szybciutko do notki chciałabym poprosić Was o wybaczenie jednodniowego spóźnienia. Jeśli o regularność chodzi to moja wciąż troszkę szwankuje. ;P Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje dwa najnowsze nagłówki, oddać zamówienie dla Infinity0017 (szybka jestem, nie? :D) oraz Wam do dyspozycji paczkę stocków i koloryzację. Paczajcie! (<- gimbus c:)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Z dużą pogardą odnoszę się do serii książek "Niezgodnej" (odgrzewany motyw, do tego - ile można oglądać Woodley i Elgorta?!). Film ogólnie taki sobie, ale Cztery idealny.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
O tej pracy to nie wiem nawet, co myśleć. Na początku mi się podobała - teraz tak średnio.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Miało być zupełnie ciemno, ale dodałam ten jaskrawy róż i chyba nie jest tak źle. :)
Wszystkie poprawki i odbiór na mailu -> ariana.prace@gmail.com.

Dodatki!

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

To wszystko, co Wy na to? Napiszcie mi koniecznie swoje opinie! :)
Jeszcze raz życzę Wam spokojnych, radosnych świąt ♥

PS: Dalej nie ogarnęłam programu do postprodukcji filmów. To serio trudne! :C
_________________________________________________________

SONDA II

Z góry dziękuję za każdy głos! ♥

33 komentarze:

  1. Sukienka jest piękna <3 Taka omomo *.* Kocham takie skromne, śliczne ubranka! Na pewno będziesz wyglądać rewelacyjnie XD
    Szablon na zamówienie rządzi :D Grafika jest piękna, ale to CSS ma moje serduszko ^.^
    Nagłówek z "Niezgodnej" jest moim faworytem. Filmu nie oglądałam, a książki nie czytałam, więc nie wiem jak to tam jest, ale pracka jest na 100!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaka wojna teraz trwa przez tą sukienkę :D
      Dziękuję! Film możesz obejrzeć - klimat w 70% jak w "Igrzyskach Śmierci" czy "Dawcy pamięci". Ogólnie, mocne 4/10.
      Pozdrawiam i dziękuję ♥

      Usuń
  2. Hej :) Ta sukienka jest cudna ♥ Must Have :* Jestem zachwycona pracami *_* O mamciu ta praca z Niezgodnej cudna, pomimo że temat Divergent trochę mi się przejadł to odświeżyłaś go na nowo :) Druga praca ma świetne kolory podobnie jak zamówienie :) Kradnę dodatki :*
    P.s dziękuje bardzo za moją sygnaturkę na początku ♥
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha przynajmniej Ty się zgadzasz z moją opinią :D W domu dostałam same hejty. :c
      Dziękuję Ci! Nie miałam pojęcia, że zrobiłam coś innego w temacie "Niezgodnej". :)
      Nie ma za co dziękować. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. A tak się zastanawiałam "Gdzieś widziałam tą sygnturkę", a potem się ocknęłam że niżej jest napis :D

    Przechodząc do twoich prac muszę przyznać, że nagłówki wyszły świetnie, ale nie mogę powiedzieć, że najlepsze w tym poście bo szablon mnie zachwycił najbardziej *-*

    Pobieram "Models Pack" ^^

    Tobie również życzę radosnych świąt spędzonych w gronie najbliższych oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! <3
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na okulistę :D
      Dziękuję! Opinie o szablonie przechodzą moje najśmielsze oczekiwania. :o
      Mam nadzieję, że modelki się przydadzą. Dziękuję za życzenia, nawzajem! ♥

      Usuń
  4. Prace są genialne. Na pierwszym nagłówku podobają mi się świetlne dodatki (w tym żarówki), drugi jest taki zimny, ale dzięki różowym akcentom nabiera delikatnego pozytywnego wydźwięku. Dobra robota. Zamówienie ma moim zdaniem kilka mankamentów, np. nie do końca wyraźny napis (trudno go przeczytać po prostu) i aż trzy kolory przewodnie wprowadzają lekki chaos.
    Chciałabym wstawać chociażby o dziewiątej. Ale nie potrafię się tak wcześnie zerwać z łóżka. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam wrażenie, że żarówki, mimo iż stają się lekko sztampowe, ciągle dodają jakiegoś (nomen omen) blasku. ;) O, to drugi nie jest aż tak zły jak myślałam! Napis moją winą jest, ponieważ usunęłam cień spod tekstu i faktycznie się lekko zlał z pozostałym tłem. Kolor różowy zastąpię innym, sama zamawiająca zauważyła to, co Ty - punkt dla Ciebie. :D
      No to piąteczka, dla mnie dziesiąta to środek nocy, zwłaszcza zimą. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Drugi nagłówek mi się podoba :D
    Pobrałam paczkę stocków i koloryzację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi to słyszeć :)
      Mam nadzieję, że się przydadzą!

      Usuń
  6. Świętaaaaaa <3 Śliczna sukienka, aczkolwiek preferuję krótsze wersje sukienek ;) Ja też idę na studniówkę :o Mimo, że jestem w 2 klasie xd kolega z 3kl. mnie zaprosił c: Nie lubię chodzić po sklepach i wybierać sukienek :c nigdy nie mogę znaleźć niczego porządnego, a jak już coś jest to wykracza poza moje możliwości finansowe :/ A przez neta nie chcę, bo nie mam pewności jak by na mnie sukienka w realu wyglądała.. No ale cóż, będę musiała się pofatygować xd
    Grafika świetna! 1 nagłówek zwala z nóg :O zakochałam się po prostu <3 Drugi też niczego sobie, świetna czcionka! *.* Szablon- co tu mówić, skoro jest perfecto? :D Kradnę stocki <3 dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za krótkie nogi do krótszych sukienek, po prostu wyglądam w nich jak ktoś z innej bajki :D Uuu, to się szykuj! Mnie wszystko funduje siostra (prezent na osiemnastkę *.*), więc mogę szaleć :) Zawsze możesz tak jak ja, znaleźć w sklepie internetowym i później kupić ją w realu w tym sklepie. :D
      Dziękuję ♥ Polecam czcionkę, cudowna! Canter. :) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. Kto napiszę długi komcio? No ja ^^ Oh, wesołych świąt także! Ta sukienka jest cudowna *O* Jak na stypę? No chyba nie! Sama bym taką chciała, szczególnie, że gustuje w czerni, co jest dość normalne, bo praktycznie każda dziewczyna lub czerń, ale to nie o tym dzisiaj, haha.
    Z dwóch nagłówków najbardziej podoba mi się ten z "Niezgodnej" Jakoś bardziej to mnie przemawia, ale to nie znaczy, że drugi mi się nie podoba Broń Cie Panie Boże! Nawet tak nie myśl! Co do szablonu, to całkiem mi się podoba, idk. Ostatnio bywam wybredna, ale nie bój się. Wszystkie Twoje prace mi się podobają. ^^
    Btw. Dodałam już szablon na swojego bloga i nawet moja kuzynka go widziała i jest pod pełnym wrażeniem! :) Więc szablon jak najbardziej udany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kocham Twoje długie komcie :D ♥ Jesteś kolejną osobą (w mniejszości) popierającą mój wybór. Dziękuję Ci za to, bo już tracę wiarę w gust ludzi :C
      Wow, znowu jestem zaskoczona odbiorem prac. :D Jaak miło ♥
      Widziałam! Świetnie sobie poradziłaś, w końcu to nie jest takie proste jak wygląda. Cieszę się, że Ci się podoba! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Cudowna sukienka na studniówkę!
    Ja wiem co oznacza harówka, mam teraz klientki na paznokcie non stop przed świętami a co będzie przed sylwkiem...
    Zakochałam się w drugim nagłówku! Jest boski
    i pobieram dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęki ♥
      Ja też się zapisałam, tyle że na hybrydę - zwyczajnym manicurem zajmuję się na co dzień hobbystycznie (nail artem), więc mogłabym sama go sobie zrobić. :D
      Dziękuję! Niech służą ♥

      Usuń
    2. O widzisz kolejną cechę mamy wspólna <3

      Usuń
  9. NIEZGODNA W FORMIE KSIĄŻKI JEST ZAWALISTA! I Cztery nie spełnił moich wymagań xD
    Z umieszczonych prac najbardziej podoba mi się zamówienie, jest idealne<3

    I zachęcam do zgłoszenia bloga na a77inity :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, moja przyjaciółka mnie tym męczy, ale to chyba nie dla mnie. Zostanę przy Pieśni Lodu i Ognia i innych pseudośredniowiecznych powieściach. :D
      Dziękuję Ci bardzo! ♥

      Usuń
  10. Biorąc pod uwagę, że "Niezgodna" wyszła dwa miesiące wcześniej niż "Gwiazd naszych wina", to raczej chyba odnośnie do tego ostatniego filmu można użyć argumentu "Ileż można oglądać Woodley i Elgorta?!".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam tak napisać, ponieważ "Niezgodną" oglądałam po "Gwiazd naszych wina". ;)

      Usuń
    2. Może i tak, ale ciągle to trochę nie fair w stosunku do "Niezgodnej" mieć o to pretensje xd

      Usuń
    3. To nie była pretensja, po prostu nie lubię oglądać jednego aktora w wielu rolach (no, wyłączając Johnny'ego Deppa, to jest wyjątek). Zawsze utożsamiam jedną twarz z jedną rolą i oglądając "Niezgodną" ciągle brakowało mi butli tlenowej u Hazel i jednej mniej nogi u Gusa. Tak już mam. :D

      Usuń
  11. A u mnie swieta beda obchodzone wlasciwie jak kazdy inny dzien/wieczor. Przyjedzie szwagier wiec bedzie troche sztywno. Nie ma sniegu co rowna sie u mnie z niezbyt mocnym klimatem swiatecznym. Ogolnie jakos przestalam przepadac za jakimikolwiek swietami... Co do sukienki - powiem szczerze ze wyglada troche jak na stype ale nie przyjmuj sie, jest sliczna! :)
    Odnosnie prac nie dodam nic nowego - wszystkie sa genialne chociaz nie bardzo podoba mi sie szablon ale widac ze odwalilas kawal dobrej roboty. Najbardziej podoba mi sie pierwszy naglowek. Jest swietny.
    Ja chce komputer! Chce wreszcie moc zrobic cos nowego, pozyczysz mi swoj? :D
    Wesolych swiat ♥

    Ps. Kochana, czy bylaby mozliwosc ustawienia przez ciebie wersji mobilnej bloga? Byloby mi wygodniej komentowac SS z telefonu gdzie aktualnie jestem zmuszona odwiedzac blogi. Jesli nie to trudno ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie u mnie to będzie dużo spiny, mama tak ma, że jak ktoś ma przyjechać (a będzie nas trochę) to jest poddenerwowana i lepiej się jej pod nogami nie plątać. :D U mnie też nie ma śniegu, jest błoto :<
      Kolejna z tą stypą :D I tak ją kupię! C:
      Dziękuję! Miło mi to słyszeć ♥
      Nie mogę, expię w Skyrima. Chyba że wyślę Ci stary laptop pocztą :D
      Mogę włączyć mobila, jasne! Zaraz to zrobię :)
      Dziękuję! Mam nadzieję, że Twoje święta także będą przepełnione miłością, radością i ciepłem, mimo braku śniegu. ♥ Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Święta tuż, tuż :) Z rodzinką widzę się bardzo rzadko, więc cieszę się że w końcu ich wszystkich zobaczę! Jestem bardzo podekscytowana :D Sukienka jest śliczna! Sama bym się w taką wbiła ^^
    Kocham Twoje nagłówki! <3 Takie piękne kolory i całościowo wyglądają bardzo ładnie *-*

    Życzę Ci wesołych i radosnych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to cieszę się razem z Tobą! ♥
      Dziękuję - mam nadzieję, że ja się wbiję :o
      Jaj, wielkie dzięki! Słyszeć to od Ciebie to zaszczyt! :)
      Dziękuję i wierzę, że Twoje święta spędzisz w gronie rodziny, w ciepłej, miłej atmosferze i radości! ♥

      Usuń
  13. Dzięki,że zrobiłaś to zaówienie w tak szybkim tempie :)
    Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka ^^ Ja na studniówkę chcę podobną tylko dłuższą z tyłu (tak do kostek), na ramiączkach i z dekoltem "serce" (to się chyba tak nazywa ^^)
    Szablon z zamówienia, cudowny ;D Pobieram stocki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja tam uważam, że studniówka to nie bal i kupowanie długich sukien nie jest dla mnie. :D Ale jeśli Tobie się podoba - bo to jest najważniejsze - to czemu nie? :)
      Dziękuję Ci! Niech służą ♥

      Usuń
  15. Wow. *-* Śliczne prace. Zazwyczaj umiem wybierać swoje faworyty, ale tym razem wszystkie są tak samo wspaniałe. Każda ma swój urok. <3 Ale jakbym musiała to chyba wybrałabym ten drugi nagłówek, bo bardzo podoba mi się styl.

    Wesołych Świąt. Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobrałam koloryzacje z następujących notek: 37, 36, 35 :))
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń