Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

30.12.14

46. Come and hold my hand





Cześć!
Dzisiaj post tak jakby urodzinowy, bo mam 18. urodziny ♥ A tak poza tym, to wczoraj zepsułam myszkę (nie klika mi lewy przycisk) i musiałam zamienić je miejscami, więc uwierzcie, ciężko było napisać tę notkę. No ale jest. Stworzona w bólu i cierpieniu.
Jak widać, postanowiłam zrobić sobie przyjemność i prezent urodzinowy w postaci głównego minimalistycznego. No kocham ten styl. Kocham. I wiem, że szablon główny powinien pokazywać moje możliwości graficzne, ale cóż - wolę, by moje oczy cieszył minimalizm ♥
Dzisiaj "bogaciej" niż zwykle! Mianowicie "bogaciej" w dodatki. Tekstury, czcionki oraz dwie koloryzacje. Do tego dwa nagłówki i sygnatura. Czyż to nie jest obfitość, w porównaniu do zwykłej notki, ot tak np. 23? Nawet nie pamiętam, co w niej było. :D
Tak czy inaczej, zapraszam! :)


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Wiem, wymazanie włosów troszkę kuleje tutaj. :c

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Oczywiście inspiracją były tekstury krypteriiHG

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

A tak w ogóle, to mam zakodowaną .post-timestamp zupełnie jak pozostałe (.post-author i .comment-link) a jej nie ma. Nie ma w niej wartości {display: none;} ani nic z tych rzeczy, nie mam pojęcia, gdzie zniknęła. Może Wy wiecie, co mogło się stać?  Rozwiązałam już tę zagadkę. Po prostu miałam odznaczoną .post-timestamp w ustawieniach posta. Brawa dla mnie! :D 

To wszystko na dziś. Powiedzcie mi koniecznie, jak podoba się Wam główny! :) Ja jestem mega zadowolona. Zgłaszajcie wszystkie niedociągnięcia.
Zapraszam do głosowania w sondach! Pozostał jeden dzień! :)

SONDA II


Do następnej notki! ♥ 

31 komentarzy:

  1. STO LAT, STO LAT NIECH ŻYJĘ, ŻYJE NAM! A KTO? ARIANA! Kochana na początku złożę Ci życzenia, a potem zacznę do "opinii" nagłówków i w ogóle. :D Więc życzę Ci wszystkiego dobre w tym dorosłym życiu, jak najwięcej sukcesów. Zdania bardzo dobrze matury i pójście na wymarzone studia, aby Twoja pasja do grafiki nigdy się nie skończyła i abyś miała więcej pomysłów i natchnień na wszelkie prace, które publikujesz tutaj! I czego sobie życzysz! Przy okazji życzę udanego Sylwestra!
    Dobra.. teraz opinia, a więc: * fanfary*
    Najbardziej i najlepiej moim zdaniem wyszedł Ci pierwszy nagłówek. Jest bardziej... no nie wiem jak to określić, eh. Jednak drugi nagłówek też jest śliczny, ale do gustu przypadł mi pierwszy. Wow, już 46 notka:o Btw. Główny szablon jest strasznie śliczny! Taki "klimatyczny". Bardzo mi się podoba. ^^ Cóż, to chyba na tyle z mojego komentarza.
    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęękuję! ♥ Wyieniłaś wszystko, o czym marzę, więc powinno się spełnić. :)
      Też tak uważam, zgadzam się w pełni z Twoją opinią na temat nagłówków. Drugi nie ma tego "czegoś", co wlazło do PS'a podczas pracy nad pierwszym :)
      Dziękuję jeszcze raz, Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Kochana! <3
    Abyś zawsze była zdrowa, szczęśliwa, pełna sił i zapału do tworzenia grafiki, abyś nigdy się nie poddawała i wygrywała z przeciwnościami losu, aby grafika przynosiła ci radość i pogodę ducha! :*

    Przechodząc do grafiki ogromnie podoba mi się szablon główny <3
    Jest przecudny! :*
    Nagłówki trochę "nie w moim stylu" ale również śliczne :)

    Życzę Wystrzałowego Sylwestra i Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana jesteś ♥
      Uff, już myślałam, że mnie zjecie za ten minimalistyczny. :D Ale jeśli się podoba, to mogę się tylko cieszyć.
      Dzięki, pozdrawiam! :>

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepsiejszego! Głównie spełnienia marzeń i weny do grafiki. :) Sygnaturka i drugi nagłówek spodobały mi się najbardziej. Ubolewam nad tym, że pierwszy nie jest cały taki ognisty, bo w środku przy modelkach panuje taki chłód... I nie wiem, co Ci nie pasuje w wymazaniu włosów? O.o Przeca jest w porządku. Pobieram teksturki i koloryzacje. Co do .post-timestamp - szukałam i nie znalazłam niczego, co by ją wyrzuciło... Ewentualnie w Układzie w edycji posta gdzieś ją przesuń, albo włącz i wyłącz. Tylko takie proste rozwiązania przychodzą mi teraz na myśl.
    Bardzo podoba mi się nowy główny. A tym bardziej jego zimowe kolorki. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ♥
      *sąsiad właśnie strzela fajerwerkami, co za kretyni*
      Hej hej, ale tak miało być! Gdy nadawałam koloryzację myślałam, że cały ostry będzie przesycony.
      No bo... Te włosy modelki w drugim nagłówku przyćmiłam nieco koloryzacją i wygląda jakbym jej je poucinała :c
      Już rozwiązałam ten problem, miałaś rację - była wyłączona w ustawieniach posta.
      Dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci powodzenia i weny ^^ oraz świetnego sylwestra. Szablon główny jest cudowny. Ten zimowy klimat bardzo mi się podoba. Sygnaturka jest bez zarzutu świetna. W nagłówkach bardzo przypadła mi do gustu kolorystyka. A najbardziej to w nagłówku pierwszym, ponieważ jest taki... ciepło-chłodny. Chyba tak ;) Na pewno będę tu częściej zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sylwester cóż... Przynajmniej nadrobiłam kilka odcinków "Bates Motel" i skończyłam czytać książkę. Czyli udany. Tak to jest, jak się nie lubi imprez. :D
      Dziękuję Ci! Widzę, że opinie co do pierwszego nagłówka są podzielone. :) Zapraszam!
      Swoją drogą, pamiętam, jak zaczynałam swoje graficzne starania to Arcanum Quieti było jednym z blogów, które podziwiałam. :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Muszę, muszę porać tekstury.
    Wszystkiego najlepszego:)
    Główny mnie oczarował jedynie to puste miejsce po prawej mnie odstrasza.
    Co do Twojego problemu spróbuj wczytać normalny(tradycyjny) szablon bloggera i dopiero potem na nim spróbuj napisać jakiś kod- może to pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za pożądanie :D
      Dziękuję za zyczenia! Postaram się zagospodarować prawą stronę, jednak musi być tam pusto, ponieważ zakładki są wysuwane. Data posta rozwiązana, a tak z innej beczki, zawsze robię to, co proponujesz. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wszystkiego NAJ NAJ! :)
    Już pod poprzednim postem pisałam ci że bardzo podoba mi się szablon główny, jest świetny! :) Nagłówki bardzo mi się podobają, jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘ-KU-JĘ! ♥
      Cieszę się, że główny ma swoich zwolenników :) Wow, dziękuję, jeśli u Ciebie wywołały dobre wrażenie to mogę się jedynie cieszyć. Pozdrawiam i dzięki wielkie! C:

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego <3
    Szablon główny jest świetny, taki minimalistyczny graficznie, naprawdę uroczy ;D
    Co do prac, pierwszy nagłówek powalił mnie na kolana swoją kolorystyką i kompozycją!
    Pozdrawiam i cóż, udanego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wow, główny coraz bardziej lubiany. Nie spodziewałam się tego. :D
      Dzięki wielkie! Nie wiedziałam, że jest aż tak dobry. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Sto lat sto lat niech Ariana żyje nam ♥ Wszystkiego najlepszego! Zacznę od nowego głównego bo... dawno nie widziałam tak uroczego szablonu, kocham Twój minimalizm - jest zawsze perfekcyjny! Świetna sygnaturka - bardzo lubię Twoje prace w takich kolorkach. A z nagłówków chyba skłaniałabym się ku pierwszemu - te barwy to magia! Pobieram texturki i przy okazji zwracam się z prośbą - męczę się z tym bardzo długo - czy mogłabyś zrobic poradnik na texturki w takim stylu albo jeśli gdzieś taki jest czy mogłabyś podrzucic mi linka ;) ? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    Pozdrawiam gorąco i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zawstydzona*
      Dziękuję! Powiedziałabym, że główny jest chłodny, ale uroczy nie wpadło mi do głowy. :D No i tyle komplementów, jej, dziękować ♥
      Hmmm, mogę zrobić jakiś poradnik, nie ma sprawy. Będzie w kolejnej notce ;)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego Ariano! Moim faworytem w tej notce jest pierwszy nagłówek! Po prostu świetny!
    Pobieram czcionki i tekstury!
    Życzę powodzenia na nowej drodze, dorosłego życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Dziękuję! Ależ mi się miło i ciepło zrobiło ♥
      Mam nadzieję, że się przydadzą :)
      Dziękuję, przyda się. :D

      Usuń
  10. STOO LAT STOOO LAAAT <3 No już 18.! :) A może raczej dopiero? xd współczuję, że masz tak późno urodziny :( No, ale już dorosła, masz dowód, czyli :ooooo Życie jest piękne! Pierwszy nagłówek omomomom *.* genialny. Drugi jest również bardzo dobry, tylko według mnie zbyt żółte są te twarze dziewczyny :c Świetna robota z tymi teksturami, niczym sama Krypteria c:
    No i na koniec- jestem zauroczona twoim głównym, minimalistycznym szablonem :3 Gratulacje! <33333
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chedey- jak zobaczyłam te tekstury to pomyślałam to samo :)

      Usuń
    2. Oj tam dziewczyny, jaka tam ze mnie krypteriaHG. Gdybym miała choć krztę jej wyobraźni to już byłaby tu nowa notka. :D
      Dziękuję Ci, Chedey! Ty to zawsze potrafisz wywołać u mnie uśmiech :D Co prawda dowód mam od jakichś siedmiu lat i raczej jak się nie przydał, tak się nie przyda. Ani nie piję, ani nie palę, mogę co najwyżej sama sobie narobić kłopotów. Wreszcie :D
      Dziękuję za opinie, nie mogę się nimi nacieszyć :D Wiem, te żółte twarze są co najmniej nie w porządku, ale zaprzestałam walki z nimi jak zapomniałam zapisać plik .psd :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Oczywiście nie wyróżnie się niczym nowym i jak każdy chcę Ci życzyć Wszystkiego Najlepszego i powitać w klubie 18 latek... haha ♥

    Pobieram teksturki, które są mega boskie *.*

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! High five :D
      Niech służą! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Widzę, że wena dopisuje;D Oby tak dalej;) Ale po kolei...
    Przede wszystkim chciałam Ci życzyć wszystkiego najlepszego! Próbowałam to zrobić wczoraj, ale blogspot mnie naprawdę nie lubi ;/ Dlatego próbuję dzisiaj, łącząc je z życzeniami noworocznymi, i mam nadzieję, że się uda;p
    Życzę Ci zdrowia, chwil zapierających dech w piersiach, samych życzliwych osób wokół, spełnienia marzeń, udanej 100-dniówki, zdania matury, dostania na prawo oraz wszystkiego czego sobie zażyczysz! ♥

    Czy ja już mówiłam, że uwielbiam minimalizm w Twoim wykonaniu? Jeśli nie, to mówię to;p Jest tematycznie, klimatycznie i perfekcyjnie. I właśnie pokazujesz swoje umiejętności w takich pracach! Bo nie sztuką jest nadziergać wszystkiego. Prawdziwy kunszt można rozpoznać właśnie w takich minimalistycznych rzeczach. Bo jeśli ktoś za pomocą kilku rzeczy potrafi oddać więcej niż ktoś, kto używa ich wiele więcej, to chyba o czymś świadczy?;> Ale to chyba nie powinno mnie dziwić;)
    I aktualny post- jestem zauroczona Twoimi teksturami! ♥ Są cudowne! Tylko pogratulować talentu;)
    I czy ja dobrze widzę?;> Przyjmujesz zamówienia? Bo jeśli tak, to może zaklepię sobie miejsce?;) Bo bd potrzebować kolejnego szablonu do lutego, a skoro przyjmujesz zamówienia, to chyba nie zaszkodzi jak zapytam?;p Bo nie wyobrażam sobie, że ktoś inny miałby go dla mnie zrobić...jeśli mam być szczera, to ta myśl mnie przeraża...No i miałabyś dużo czasu na jego zrobienie, choć przypuszczam, że wyrobisz się z taką weną wcześniej;D Zwłaszcza, że mój nowy pomysł nie jest skomplikowany. Zainspirowałaś mnie minimalizmem i to bd chyba najprostsza rzecz jaką Ci "zlecę", szefie;D No, więc Ty się na spokojnie zastanów i jak uznasz, że nie masz mnie jeszcze dość, to daj znać i wtedy prześlę Ci wszystko na maila;);* Swoją drogą...masz Ty cierpliwość do mnie...;p
    Jeszcze raz Wszystkiego najlepszego! I udanej zabawy sylwestrowej!;);*
    Ściskam mocno! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie zapeszaj z tą weną, ona zmienną jest. ;)
      Dziękuję! Mam nadzieję, że spełni się wszystko z Twoich pięknych życzeń. ;)
      Hmm, chyba tego jeszcze nie mówiłaś. A jako że nie jestem zbyt skromna, to miło posłuchać :D Dziękuję Ci! Uważam to samo, czasem mniej oznacza więcej. Ależ mi miło, jak tak czytam, co piszesz ♥ I w ogóle to chciałabym Ci podziękować za to, że jesteś u mnie od... zawsze. Od czasów szabloniarni. Dziękuję. ♥
      A przyjmuję zamówienia, chyba się czytelnicy przyzwyczaili, że ich nie wykonuję, a czas komuś zrobić przyjemność. :) Jasne, że wykonam dla Ciebie szablon, nie a problemu. A zwłaszcza minimalistyczny, tym bardziej będzie mi miło go zrobić. :) Wiesz, minimalizm idzie mi szybko, w sumie gdybym się spięła mogłabym Ci go oddać w kilka godzin po zgłoszeniu :D
      Ja? Ciebie? Dość? Oszalałaś? Najlepsza klientka ever :D
      Dziękuję i pozdrawiam! ♥

      Usuń
    2. Oj coś o tym wiem;D No dobrze, już nie bd;) Ale z taką wyobraźnią nie masz się co martwić.
      To oczywiste, że się sprawdzą! Nie ma innej możliwości;)
      Nie mówiłam?;o No popatrz...A byłam pewna, że wspomniałam o tym kiedyś;p No ale skoro tak, to bd częściej Ci to powtarzać;p
      Powinnaś sobie bardziej ufać;) Rób dalej to co robisz, ufaj instynktowi, a zobaczysz, że każda Twoja praca bd wyjątkowa;)
      Nie musisz mi dziękować;) Toć to sama przyjemność;)♥ I nie myśl sobie, że łatwo się mnie pozbędziesz;> Zresztą to jeden z dowodów na to, że jesteś świetna w tym co robisz i mam nadzieję, że jak już pójdziesz na prawo to nie zrezygnujesz z grafiki;)
      Właśnie widzę, że świetnie sobie w nim radzisz;) Kilka godzin?;> Doprawdy? To już piszę do Ciebie maila;p A tak serio to nie musisz się spieszyć- choć chętnie zobaczę go wcześniej;) Tak jak mówiłam bd go potrzebować w lutym, gdy rozpocznę ostatnią część historii. A wiadomo, że grafika musi być zgodna z treścią;D I to bd ostatni szablon na Rozbitkach- tym razem mówię poważnie;p I dlatego musimy idealnie zgrać dwa zdjęcia ;D Wyślę Ci kilka, dobrze? bo chciałabym, żebyś odrzuciła te które są do niczego i potem zobaczymy, które bd do siebie najbardziej pasować.
      Później zgłoszę się do Ciebie z zupełnie innym projektem;>
      Dobrze, że mam to na piśmie;D
      Dziękuję!♥
      Ściskam!;*

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego! ;d Zdrowia, szczęścia, weny i pieniędzy. ;d
    Ogólnie nagłówki bardzo mi się podobają, chociaż ten drugi trochę bardziej. ;)

    Pozdrawiam. Szalonego Sylwestra! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oo, bardzo dobre życzenia. Bardzo. Pieniędzy nigdy dość. :D
      Cieszę się, że prace przypadły Ci do gustu :)
      (Szalony Sylwester z książką *.* Idealny dla samotnika takiego jak ja :D)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Po pierwsze wszystkiego co najlepsze! Dużo pomysłów do grafiki, szczęścia, uśmiechu na twarzy i zawsze dobrej zabawy :).
    Nowy główny jest boski, bardzo lubię twój styl minimalistyczny.
    Prace są cudowne, w szczególności bardzo spodobał mi się pierwszy nagłówek, te kolory stoki cudowne :)
    Pobieram teksturki :).
    P.s. zapraszam do siebie też już mam nowy główny i post sylwestrowy i che ci wysłać te sylwestrową paczke

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione najlepszego! Zdrowia, szczęścia, radości, uśmiechu i zadowolenia z własnych prac!
    Ach ten minimalizm... coś wspaniałego. Naprawdę jest czym nacieszyć oko. Poza tym notka wyszła wspaniała! No zazdrość we mnie wzrosła chyba do górnych granic xD Wspaniale i bogato. Czego więcej chcieć?
    Pobieram wszystko, o czym poinformowałam w pobraniach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego! (tak bardzo na czas xD)
    Szablon główny faktycznie prosty, ale przepiękny! Oddaje właśnie taki zimowy minimalizm. Plus te chłodne kolory, aż czuć zimą, haha! ;D
    Nagłówki jak zwykle cudowne! Pierwszy zaskoczył mnie. Dwa kontrastujące kolory, a jednak efekt genialny. W drugim również spodobała mi się koloryzacja. Podoba mi się to jak stopniowo się ściemnia. Nie wiem czemu (a może taki miał być efekt...) ale przypomina mi to jakby przestrzeń pod wodą. U góry promienie świetlne, a na dole głębiny. Pewnie to też przez ten odcień zieleni.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń