Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

10.1.15

47. You've got the love! ♥

Faktycznie, długo mnie nie było, ale chyba najważniejsze, że mam kolejną notkę. :) Dlatego też przepraszam wszystkich, którzy próbowali się ze mną skontaktować - niestety, byłam odcięta od internetu na jakiś tydzień. Wybaczcie.
Dzisiaj oferuję Wam prace (trzy nagłówki, sygnaturę, tutorial na teksturę i paczkę modelek) oraz małe podsumowanie mojej pracy od początku istnienia Starved Souls, czyli od 14.04.2014. Wiem, że liczby mają to do siebie, że nie wyrażają nic, poza suchymi faktami. Te liczby kryją jednak za sobą wiele pracy, stresu (o tak, zdecydowanie - to oczekiwanie po każdej notce "a jeśli to jest okropne?..."), radości i satysfakcji oraz masę poznanych nowych osób, dyskusji, wymiany opinii, czyli tego, co piękne w społeczności. No i trochę kłótni, co też jest niemniej piękne. :D
Zapraszam!

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Tutorial

Tutorial składa się z dwóch części - oddaję Wam klasyczny poradnik, jak wykonać teksturę oraz plik .PSD z tą teksturą i stocki do niej potrzebne. Mam nadzieję, że będzie przydatny! :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

PODSUMOWANIE

W 2014 roku na Starved Souls opublikowałam:

21 szablonów wolnych
6 szablonów głównych
19 zamówień
81 nagłówków
44 sygnatury
29 ikon
11 paczek tekstur w tym:
- 2 do ikon
- 8 w rozm. 900x600
- 1 w rozmiarze niestandardowym
- razem: 147 tekstur
26 koloryzacji
7 koloryzacji czarno-białych
7 paczek stocków
2 palety kolorów
2 paczki czcionek
1 paczkę dodatków mieszanych
1 tutorial na teksturę
1 tutorial na sygnaturę z gifem
1 tutorial na menu
1 paczkę teł
__________________________________

Czyli 46 postów. ♥

Starved Souls:

- działa od 14.04.2014, czyli 266 dni
- zostało odwiedzone 16 168 razy
- zostało zaobserwowane przez 48 osób
- zanotowało 882 komentarze

Najczęściej wyświetlaną notką okazały się notki nr 26 i 38. Najwięcej komentarzy zdobyła notka nr 26.

Szablony zostały pobrane równo 100 razy, co musi być cudem. Tekstury zanotowały 564 pobrania, a stocki 186. Czcionkami zainteresowało się 50 osób.

Najchętniej pobieranym dodatkiem okazała się paczka tekstur Cloud Nine.

Dziękuję Wam za to, że byliście ze Starved Souls! Mam nadzieję, że będziecie wciąż. :)

AHA!
DZIĘKUJĘ! DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI! 
Starved Souls zajęło trzecie miejsce w sondzie na najlepszy blog grudnia 2014! Jesteście niesamowici! ♥♥♥
A tutaj linki do nowych sond: 


Do następnej notki! ♥

34 komentarze:

  1. Świetne prace :) a tak właśnie się zastanawiałam co ty taka cicho jesteś :)
    Liczby sporo mówią, chyba najbardziej to że jest to świetny blog prowadzony przez świetną dziewczynę. Oby tak dalej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cóż, wichury mnie też nie oszczędziły i raz prąd jest, raz nie ma. :c
      Jej, jak to miło słyszeć! Dzięki jesteś kochana ♥

      Usuń
    2. A tak btw. bo widziałam, ze odwiedziłam posta sylwestrowego ^^ teraz zapraszam cie na urodzinki bloga

      Usuń
  2. Ariana ♥
    Wielkie gratulacje! Te statystyki naprawdę robią wrażenie. Oby tak dalej! Gratuluję 3 msc. w sondach :)
    Ta dzisiejsza notka jest niesamowita! Te nagłówki - po prostu szczęka mi opadła. Naprawdę zacznę płakac. O ile pierwszy i trzeci są cudowne, tak na drugi nie ma przymiotników które opiszą jego piękno ♥ Według mnie to najlepsza twoja praca. Po prostu majstersztyk. Nic dodac nic ując. Sygnaturką jestem jak zawsze zauroczona ♥ bardzo bardzo dziękuję za instrukcję na teksturę, spełniasz marzenia kochana ;'). Pobieram PSD wraz z modelkami :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że ktoś jeszcze się cieszy po tylu dniach mojego niebytu :D
      Dziękuję! Bardzo milutki ten Twój komentarz, aż mi się ciepło zrobiło! No i miło mi było spełnić Twoją prośbę. ;)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Gratuluję wyników! Blog zdecydowanie wart odwiedzenia i pozostania na dłużej. :) Z dzisiejszej notki zdecydowanie moim faworytem jest drugi nagłówek. Po prostu boski! Na pierwszym przeraża mnie to, w jaki sposób wycięłaś modelkę na dole. Trzeci jest udany, ale jakoś nie wpadł mi w oko. Ale ogółem świetny wpis. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jej, jak mi miło! :)
      Wiem, to wycięcie może wydawać się dziwne, jednak jakoś mi tak... pasowało? Ale chyba nie wyszło :D
      Dziękuję jeszcze raz! ♥

      Usuń
  4. Gratulacje! Ja tam obserwuję każdą notkę, ale nie każdą komentuje, bo nie zdążam ;c Jestem takim leniem i moją wadą jest mówienie sobie "zrobię to później".
    Ostatni nagłówek jest prześwietny, po prostu szczęka opada jak na niego patrzę! Stocki, napis, kolor - wszystko tam jest cudne!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja mam dokładnie tak samo, aż w końcu się wezmę za to i wszystkie skomentuję (choć rzadko do tego dochodzi), dlatego jestem pełna podziwu dla tych, którzy zawsze komentują :)
      Dzięki wielkie jeszcze raz, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Wooow! Jaki śliczny jest ten drugi nagłówek! <3
    Gratulacje zdobycie 3 miejsca ;)
    BTW. pobieram sobie paczkę stocków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, dla mnie ta data ma jeszcze jedno znaczenie - moje urodziny, tak więc dzięki Ci Ariano za tak fajny (nieświadomy) prezent urodzinowy! :D
    Pierwszy podoba mi się, ale troszkę to wycięcie, ale głowa do góry. :D
    Drugi za to podbił moje serce. *-* Jest perfekcyjny, wszystko tak idealnie pasuje! Koloryzacja! ♥
    Trzeci - znów ten piękny efekt od jasnego coraz ciemniej!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę! Wszystkiego najlepszego! ♥
      Głowa jest głównym gwoździem tego programu, każdy ją zauważa :D
      Dziękuję i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. Dooobryy wieeeczóóór :) Chociaż właściwie noc, bo jest już o trzeciej nad ranem :) Obejrzałam większość postów na twoim blogu i jestem pod wrażeniem twojego talentu. Z każdym postem wszystko wychodzi ci coraz lepiej, naprawdę! :)
    Z tego postu najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek. Może dlatego, że lubię błękit i wszystkie jego odcienie... Sama nie wiem :D Tylko zastanawiam się czy w tym nagłówku powinno być "Apartt" czy "Apart", ale to takie rozmyślanie... :) W pierwszym nagłówku nie bardzo podoba mi się wycięcie włosów modelki niżej. Do drugiego nie ma co się przyczepić, jest perfekcyjny :) Z instrukcji moooże kiedyś skorzystam :)

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić cię na noweg bloga graficznego, którego właśnie założyłam. Mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz coś po sobie... :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    graphic-key.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam paczkę z modelkami! :)

      *Adres bloga zmieniłam na graficzny-klucz.blogspot.com

      Usuń
    2. Właśnie widzę godzinę dodawania komentarza i jestem zaszokowana :D Bardzo mi miło z tego powodu. dziękuję! (Jakaś wewnętrzna duma mi się włączyła :D)
      O. ja też uwielbiam błękit, choć o wiele bardziej na letnim niebie. Właśnie podczas dodawania napisu też miałam te wątpliwości, ale to "tt" to jest jedno "t", po prostu tak jest zaprojektowane w czcionce.
      Wpadnę na pewno i do Ciebie! Mam nadzieję, że modelki się przydadzą. pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Lalalalalalala!! Trzeci nagłówek i sygnatura, lalalalalalala.
    Lalalalala, jak duzo zrobilas od zalozenia ss, lalalal :D dobra, koniec. Swietne prace moja droga. Zawsze cie podziwialam ale to teraz.. wygralo wszystko :) zajrzyj na maila bo masz tam ode mnie nowa wiadomosc, dobrzee? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś Ty śpiewająca dzisiaj :D
      Wydaje się dużo, ale dużo to jeszcze (mam nadzieję) przede mną. :)
      Dziękuję, zarumieniłam się :>

      Usuń
  9. Lubię takie statystyki. ;D
    Gratuluję osiągnięcia wyśmienitych wyników w 2014. Oby w 2015 było jeszcze lepiej. ;D
    Nagłówki są po prostu cudowne.
    Tutorial też ciekawy. ^^
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyferki i te sprawy, mnie też sprawia przyjemność robienie i czytanie takich podsumowań. :)
      Dziękuję! Tak w ogóle, to miło Cię tutaj widzieć :P

      Usuń
  10. Gratuluję <3
    Według mnie twój blog na prawdę dużo osiągnął i jestem szczęśliwa że jestem na twoim blogu i oglądam twoje prace :D

    Piękne nagłówki, zwłaszcza drugi :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja jestem równie szczęśliwa, że jesteś i dzielisz się swoimi opiniami. ♥
      (Tak w ogóle to się zdziwiłam, nowy nick :D)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Łoł pokaźne statystyki,aż mi się nie chce myśleć ile czasu poświęciłaś na zliczenie wszystkich osiągnięć:)
    Jak zobaczyłam drugi nagłówek to dostałam zawału,jest śliczny i ten 'abażur' na głowie modelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeem, z pół godzinki? Galeria nieźle mi to ułatwiła :)
      Hahaha, właśnie się śmiałam jak zobaczyłam te zdjęcia, no ale cóż, jak widać, abażur też może być artystyczny :')

      Usuń
  12. Hej! *omg* jakie piękne nagłówki ! ten trzeci to po prostu cudo !! jej,pominęłam kilka Twoich postów...troche mnie tu nie bylo ;( Z instrukcji pewnie skorzystam,więc po dodatki wrócę :D I tak na koniec Wszystkiego Naj w Nowym Roku !! (wiem,opóźnione;/ ) pozdrawiam trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś Ty się tak długo podziewała? :D Melanż sylwestrowy poniósł? :P
      Dziękuję! I za życzenia, i za komplementy ♥
      Pozdrawiam, nie gub się już :D

      Usuń
  13. Nagłówki wspaniałe. *-* Wszystkie mi się podobają, ale ten pierwszy przykuwa najbardziej moje oko (kolorki. <3).

    Gratuluję tylu wykonanych prac. :)
    Pozdrawiam. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też uwielbiam mocne koloryzacje ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  14. Pierwszy i 3 nagłówek <33 Uwielbiam! <3
    Świetnie wykonany tutorial i gratuluję tylu udanych prac! (podziwiam, że ci się chciało robić to podsumowanie :O )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaj, dziękuję! <3
      Oj tam, sama lubię cyferki i statystykę, więc to była czysta przyjemność :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Rany jak ten czas leci;) I rzeczywiście masz się czym pochwalić;) Doskonale rozumiem, co masz na myśli.
    Zastanawiam się, co ja jeszcze mogę powiedzieć, żeby się nie powtarzać;p Może, że cudownie dobierasz i zestawiasz ze sobą barwy? Sama nie wiem;p Każda Twoja praca odkrywa coś nowego i to jest bardzo inspirujące;)
    Gratuluję sukcesu na blogu i życzę dalszych miłych wrażeń, rozwoju i mnóstwa pozytywnej energii, płynącej od czytelników;)
    A co do 3 miejsca- zdecydowanie zasłużyłaś na podium;) To teraz czas na złoto!;D
    Ściskam!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci, leci. Już prawie 3/4 roku tak zleciało! :)
      Ojej, dziękuję! Fakt, udało Ci się wymyślić coś nowego :D I to do tego w tak pięknych słowach.
      Dziękuję! Jesteś jednym z tych czytelników, którzy - jak napisałaś - mają mi dodawać energii :>
      Staram się zasłużyć, ale to Wam chwała za to miejsce!
      Jeszcze raz dzięki, tulam ♥

      Usuń