Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

15.1.15

48. I need another story


Cześć!
Dzisiaj pobiłam chyba rekord spóźnienia - notka miała być dodana jakieś dwie godziny temu, ale w związku z (kolejnym) małym zamieszaniem musiałam poczekać z publikacją. Ogarnęłam w końcu montaż filmów! Znalazłam idealny program (dzięki Chedey! ♥) i już go rozgryzłam, także od teraz pojawiać się będą też speedarty. :)
A dzisiaj mam dla Was trzy nagłówki, z czego dwa to współpraca ze Scar, sygnaturkę tam wyżej, paczkę stocków (których nigdy za wiele) oraz szablon wolny inspirowany Pieśnią Lodu i Ognia.
Zapraszam! ♥

WSPÓŁPRACA ZE SCAR

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

________________________________________________


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Pobierz Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Menu inspirowane pomysłem Yassmine :)
I jest tylko jedna rzecz jaką mówimy Śmierci: „Nie dzisiaj”.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

I co, i jak? Mnie najbardziej z notki podoba się trzeci nagłówek, choć współpraca ze Scar jest wyśmienita! Świetnie się nam razem pracowało. Może ktoś z Was jest chętny na współpracę? Pisać! :)

Dziękuję Wam za odwiedzenie Starved Souls! Mam nadzieję, że jeszcze wpadniecie.
Dziękuję także za każdy oddany głos w sondach na Blog Miesiąca! Tutaj możecie zagłosować:

SONDA II

Do następnej notki! ♥

14 komentarzy:

  1. Ten szablon *--* Jest idealny! Na faworyta z tej notki wzielam sobie trzeci naglowek chociaz dobrze napisalas ze nasza wspolpraca tez jest niczego sobie :)
    Czekam na kolejna notke!!
    I prosze prosze prooosze o stocki na maila :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czyli całkowita zgoda w naszych opiniach ♥

      Usuń
  2. Sygnaturka jest moim faworytem. Bardzo podoba mi się w niej kolorystyka jak i kompozycja. W pierwszym nagłówku spodobała mi kolor, myślę, że nadaje to delikatności. Lubię Lily Collins, więc nagłówek drugi tym bardziej przypadł mi do gustu. Więcej słów nie potrzeba. Szablon mnie zaintrygował. Wygląda naprawdę ciekawie :) Z chęcią zobaczyłabym jakieś twoje speedarty, dlatego nie mogę się doczekać ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, tyle komplementów, jej! Nagłówek z Lily jest składa się w większej części z pracy Scar, ona stworzyła bazę :) Speedarty już tuż.
      Dziękuję jeszcze raz! C:

      Usuń
  3. 3 nagłówek <3 i szablon moi faworyci z notki choć te wykonane wspólnie ze scar też są świetne :)
    Ariana proszę daj odnośnik do instruukcji na te karty <3 (robi maślane oczka) od dawna podoba mi się ten efekt :)
    Pobieram stoki bo te modelki co mam to mi się znudziły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna zgodna z moją opinią, jeeej! :)
      Taka instrukcja nie powstała, sama się domyśliłam jak wykonać te karty. Naprawdę chciałabym pokazać wszystkim jak je zrobić, jednak pomysł był Yass i w jej rękach leży sprawa upublicznienia jakiejś metody na te karty.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Ariana kolejny raz mnie zachwycasz ♥ Wspomniałam już kiedyś, że ten blog jest genialny? Zaczynając od sygnatury poprzez nagłówki. Nie mogę oderwac się od 3 nagłówka- wszystko jest idealne, kolory, stocki, wycięcia i BMTH ♥ majstersztyk! 1 i 2 nagłówek wcale nie odstają. Szablon jak zwykle wyszedł genialny. Jak zawsze zgarniam stocki.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli staję się przewidywalna, to nie tak dobrze :D
      Dziękuję! I Ty się zgadzasz z moją opinią, co my takie zgodne dzisiaj? :D
      Niech się przydadzą, na pewno powstanie z nich coś pięknego.
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Hurra! Wreszcie dodaje komentarz! Wybacz, że nie dałam do tamtej notki, ale zupełnie zapomniałam! *katuje siebie w myślach* Co do nagłówków.... Moim faworytem jest ten z Lily, zdecydowanie on. ( Nie dziw się, należę do jej fandomu. xd) Szablon jest mroczny i taki "tajemniczy" i strasznie mi się podoba! Te dwa inne nagłówki także są śliczne! :) Jednakże, tak jak powiedziałam.. Moim dzisiejszym faworytem jest Lily. ^^ Chciałabym kiedyś zobaczyć z nią jakiś taki delikatny szablon, hihi. Kto wie, może kiedyś go tutaj ujrzę? :) To chyba na tyle, jeśli chodzi o mój komentarz ^^
    Pozdrawiam i ściskam gorąco. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam, przecież lepiej późno niż wcale :)
      Fakt, ten wyszedł genialnie, to zasługa Scar i jej pomysłu! :)
      Dziękuję! A może kiedyś coś z nią skrobnę, zobaczę. Na razie mam inne pomysły do zrealizowania. :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Hej !Prace piękne,najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek :) Pozdrawiam :) Wrócę tu po stocki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczny nagłówek z Lily! Nagłówki ze współpracy z Scar również są śliczne *-* A szablon ładny. Lubię taki klimat :D
    Pobieram stocki! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni nagłówek bije wszystkie inne na głowę. No wszystko jest w nim idealne! Tekstury, stocki, koloryzacja, napis. No normalnie wszystko mi pasuje i oczywiście jeszcze te świetne zdjęcia na nagłówku. No nie wiem co jeszcze mogę o nim powiedzieć. Współpraca ze SCAR również wyszła ci bardzo ładnie. Nagłówek z Lily też mi się podoba. Szczególnie przez kolor i te oczy które są wtopione w nagłówek! Szablon jest świetny! Taki mroczny. Strasznie mi się takie podobają. Paczkę stocków w modelkami pobieram i na pewno użyję!
    Pozdrawiam Martyna/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń