Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

19.1.15

49. It's too late


Cześć! 
Wracam kolejny raz, już czterdziesty dziewiąty! Ale to szybko zleciało, nie? W ogóle czas tak szybko leci. Jeszcze w ogóle nie zaczęłam się uczyć, a już zostało mi jedynie 106 dni do matur. Czas zacząć planować powtórki, mam to szczęście, że z angielskiego mogę sobie powtórki odpuścić. 
Może ktoś z Was też dzisiaj zaczął ferie? Ja już mam labę, mogę spać do 12 ♥ Co prawda mam do przeczytania trzy dość grube lektury, ale damy radę, dwa tygodnie to kawał czasu, zwłaszcza, że nigdzie się nie wybieram. Co to także oznacza? Otóż to, że wzrośnie (mam nadzieję) moja produktywność graficzna. Ostatnio jakoś nie mam ręki do tekstur, może nad tym popracuję.
Dzisiaj mam dla was dwa nagłówki, speedart oraz paczkę stocków i dwie koloryzacje. Zapraszam! :)
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Ten speedart to proces wykonania drugiego nagłówka z tej notki. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Co myślicie o takich podglądach koloryzacji? Wydaje mi się, że lepiej pokazują efekt akcji niż suche zdjęcia. :) Postanowiłam zrobić trochę porządku z szablonami i dodać te zamówione, które już nie są wykorzystywane, ponieważ blog nie istnieje. Uważam, że wiele z nich może być uniwersalnymi dla niektórych opowiadań (np. fanfici The Vampire Diares mogą wykorzystać ten lub fani Mortal Instruments ten). Muszę tylko odnaleźć ich pliki .xml.
I na koniec pozostawiam Was z pytaniem, które staje się podstawowym  - jak oceniacie dzisiejsze prace?
Czekam na odpowiedź! ♥
________________________________________

Sondy na najlepszy blog stycznia:

SONDA II

Dziękuję za każdy oddany głos! :)

_________________________________________

BARDZO WAŻNE:

Od kilku dni widzę wejścia na mojego bloga z Facebooka. Nie udostępniam ani nie wysyłam linków do Starved Souls z mojego prywatnego konta i nie mam pojęcia, kto je dodaje. Jeśli wiecie, co może być tego przyczyną, byłabym wdzięczna za podpowiedź :)

16 komentarzy:

  1. Kochana znowu zaskakujesz! Powtórzę to co odpisałam Ci na Follow - kiedy wchodzę na tego bloga to po prostu umieram z zachwytu ♥ I tym razem nie jest inaczej - czarujesz! Zazdroszczę ferii - ja mam dopiero za 2 tygodnie. Nagłówki powalają - jak zawsze gapie sie w nie i gapię i wciąż nie wiem jak one ci wychodzą C: Świetne pomysły z tymi podglądami! Pobieram stocki :)
    Odpowiadając na twoje pytanie - koloryzacja w pierwszej sygnaturce to o ile sie nie mylę to koloryzacja Yass "Show Me" i bardzo dziękuję za pokazanie mojej sygnaturki na początku ♥
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle słodyczy, że chyba potrzebna mi insulina :D
      Dziękuję! Kiedy ja będę wstawała o szóstej, Ty będziesz mogła zerwać się sześć godzin później :D Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą :)
      Ooo! W takim razie idę ją "ukraść" :) Nie ma za co, piękna jest!
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Szablon z Niną wygrał tą notkę! Z Lily również cudowny! Zgadzam się z Tobą co do podglądów koloryzacji. Bardzo pomysłowe! Podoba mi się pierwszy nagłówek, choć drugi też ma coś w sobie :D Pobieram stocki i koloryzacje! Pozdrawiam ciepło i życzę udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon z Niną został wykonany jakieś 4 miesiące temu, jest to stare zamówienie już nie wykorzystywane. :)
      Dziękuję bardzo za tyle miłych słów! :) Mam nadzieję, że dodatki będą dobrze służyć. Pozdrawiam :>

      Usuń
  3. pierwszy nagłówek mój faworyt :) ja też mam na razie przerwe aż do lutego ale szykuje sie powoli do konkursu makijażowego i musze znaleźć odpwiednią modelkę :) pobieram stoki i koloryzacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja też miałam zamiar wziąć udział w podobnym konkursie, na razie myślę nad kolorystyką - makijaż to jedna z moich pasji. :)
      Niech dobrze służą! :)

      Usuń
  4. Ja mam ferie... Dopiero za dwa tygodnie :( i tez mam lektury zadane, a m.in. Lalkę ;c) No nic, niech jak to stwierdzilas czas szybko zleci do ferii, a podczas nich nie musi sie spieszyć xd
    Piękne nagłówki! Ten pierwszy w szczególności. Cudeńka c: Jak miło na dobranoc takie świetne rzeczy widzieć*-*
    I świetny pomysł na podgląd koloryzacji! Woow ^^ (z początku myślałam sobie ze mam zwidy- jakies prace mi tu kolory zmieniają? Może powinnam iść spac? Nie ta godzina xD?) no ale fajny i przydatny efekcik ^^
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie narzekaj, masz w perspektywie wyspanie się :) Ja mam "Zdążyć przed Panem Bogiem" i "Inny świat". Może przebrnę, ale wątpię - na urodziny dostałam tyyyle genialnych książek, że mam co czytać :D
      Dziękuję! Tak to jest ze wzrokiem i percepcją o 1:19 :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Paczaj ktora godzina xd Po trzeciej a ja ciagle nie moge zasnac i tak z czystej ciekawosci postanowilam sobie do ciebie zajrzec. Nowego posta nie spodziewalam sie tak szybko szczerze mowiac ;) oba naglowki sa swietne jednak na faworyta wybralam aobie ten pierwszy, bardzo mi sie podoba. Podlad w koloryzacjach jest swietny! I faktycznie o wiele lepszy efekt niz na "suchych zdjeciach" jak to uznalas. Jeszcze nigdy takiego nie widzialam :)
    Stocki oczywiscie pobieram. Spadlas mi z nieba bo niedawno wszystkke moje dodatki z usb sie usunely :( koloryzacje rowniez kradne :)
    Laaa, matura :) nie zazdroszcze :p chociaz mi do niej jeszcze daleko (mimo ze rocznikowo jestemy rowne)...
    Ale paplam!
    Pozdrawiam cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam tekstury z notek: 40, 35, 19,
      stocki z notek: 22, 44 :)
      Informuję, żeby nie było, że kradnę... :D

      Usuń
    2. Co Ty masz z tym nocnym myszkowaniem po blogach? :D Staram się nadrabiać regularność postów, kiedyś co 4 dni było normą, teraz jest ekstrawagancją. :)
      Dziękuję! Pomysł na podgląd koloryzacji wpadł mi od tak do głowy i widzę, że się podoba :) Mam nadzieję, że dodatki będą dobrze służyć. :)
      E tam, matura. Ważne co tu i teraz.
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
    3. Mam wolne od pół roku to siedzę! :D
      Zajrzyj proszę na maila :)

      Usuń
  6. Ja mam ferie od następnego piątku i już odliczam dni ^^
    Wspaniały nagłówek! ♥
    Mam tu na myśli pierwszy :)
    Pobieram stocki ;)

    Czekam na kolejne posty! :D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanych ferii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, czyli cały tydzień będziemy leniuchować razem! :)
      Dziękuję! Pobieraj, niech się przydadzą. :)
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! ♥

      Usuń
  7. Ahh, OneRepublic! Zawsze mi smutno przy tej piosence.
    Mam pytanko, czy do zamówienia okładki mogę po prostu napisać w komentarzu, czy to wlicza się do kolejki jako szablon? Okładka nie będzie skomplikowana, robiłaś już na tego bloga szablon (♥), a teraz chcę opowiadanie publikować również na wattpad i przydałoby mi się to. Mogę podesłać zdjęcie, lekko pobawiłabyś się koloryzacją i dodała tytuł bloga. ^^
    Ja mam ferie na początku lutego. :D
    Taki podgląd jest bardzo fajny, jednak dla mnie to zmienia się trochę zbyt szybko, nie zdążam z przyjrzeniem się im dokładniej. :p
    Praca pierwsza - wydaje mi się, czy jest tutaj strasznie dużo dodatków? Te wszystkie efekty, haha chyba przyzwyczaiłam się do minimalizmu. :D
    Drugi nagłówek - śliczny. Jest taki delikatny, a modelka jest bardzo ładna. Swoją drogą świetny speedart! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, czasem może dobić. :|
      Możesz napisać gdziekolwiek, czy to mail, czy komentarz - nie robi mi żadnej różnicy. :) Opisz mi tylko dokładnie, co chcesz, by na niej widniało i zabieram się do pracy. ;)
      No to jeszcze troszkę musisz pocierpieć do ferii, ale mam nadzieję, że będą udane!
      Masz rację, za krótko widoczny jest efekt końcowy w tych podglądach. Popracuję nad tym. Gdzie Ty kiedyś u mnie w nagłówkach widziałaś minimalizm? :D Szablony - jak najbardziej, nagłówki to skarbiec stocków! :)
      Dziękuję za komentarz i czekam na szczegóły okładki. Pozdrawiam! ♥

      Usuń