Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

23.1.15

50. Pisiont postów!


Christina Perii - Jar of Hearts

50!
Po raz pięćdziesiąty mówię Wam: cześć! Rozwodzę się nad tym od kilku ładnych notek, ale naprawdę nie potrafię zdać sobie sprawy, że blog trwa już tak długo. Powiecie: phi, osiem miesięcy, co to za wyczyn? Otóż dla mnie to wielki wyczyn. Mój słomiany zapał to istne przekleństwo z nożem podcinającym mi co rusz skrzydła, ale - jak widać na przykładzie Starved Souls - zaparłam się i dalej jestem wierna temu blogowi.
Co do wierności różnym blogom, chętnie "doczepiłabym" się do załogi jakiejś szabloniarni. :)
Wracając do rozpływania się nad pięćdziesiątką przed jakże zacnym tytułem posta, chciałabym podziękować Wam, moi drodzy, bo to właśnie Wy jesteście lwią częścią mojej siły w zapieraniu się przed słomianym zapałem. Gdyby nie Wasze wsparcie zapewne już dawno albo zrezygnowałabym z wszystkiego albo powstałoby kilka nowych graficznych blogów pod moim dowództwem, które upadałyby po kilku dniach. Dziękuję każdemu z osobna i wszystkim razem! ♥
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Na początek współpraca z Chedey ♥ A dokładnie to 50% współpracy, drugą część zobaczycie na blogu Dare to Create. :)
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

A do tej pracy znajduje się na dole speedart! 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Tym razem, mam nadzieję, lepiej widać końcowy efekt koloryzacji - wydłużyłam trwanie tej części gifa i powinno być lepiej. Niestety chyba będę musiała zrezygnować z gifów, ponieważ obejmują jedynie 256 kolorów, co obniża jakość pokazywanej grafiki :(

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Jak widać, nie jest to notka typowo "imprezowa" - fakt, uważam, że 50 postów to niezly wyczyn, jednak świętowanie pozostawiam na okazję setki. :) Mam nadzieję, że do niej dojdzie.
Wierzę także, że do tej ewentualnej setnej notki będziecie ze mną i moimi pracami, nawet nie tylko do setki, ale też później!
To tyle na ten wpis. Widzimy się za kilka dni, już po raz 51. ♥

__________________________________________

Sondy na najlepszy blog stycznia:

SONDA II

Dziękuję za każdy oddany głos! :)

47 komentarzy:

  1. Gratuluję 50 notki, zabieram się za oglądani speedarta i zapraszam na nabór na http://remindmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że te pięć minut nie uznasz za stracone. ;)
      Co do szabloniarni jeszcze się zastanawiam, zobaczymy. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Gratuluję wspaniałej 50! Teraz tylko do 100 ;) 8 miesięcy to piękny wiek bloga! Niektórzy miesiąca nie wytrzymują, więc sukces jest :) I takie piękne prace! Ta sygnaturka na początku to chyba Twoja najlepsza- wręcz magiczna. Śliczne nagłówki, naprawdę są przecudne. Te kolorki! Pobieram dodatki.
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziuniu, mój blog jest już w wieku średnim :< Na setkę musicie mi kupić kremy przeciw starzeniu 100+ :D
      Dziękuję! Kurczę, nawet tak o niej nie pomyślałam, dalej mam w głowie :)
      Bardzo miło mi to słyszeć! Mam nadzieję, że dodatki będą dobrze służyć. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Gratuluję Ci wytrwałości i życzę dalszej wytrzymałości ^^
    Nagłówki są śliczne. W pierwszym urzekła mnie kolorystyka, bardzo podoba mi się to miedziano-niebieskie połączenie. Drugi nagłówek jest świetny, a po obejrzeniu speedart'u to już w ogóle. Efekt końcowy jest bardzo fajny. Ja mam zawsze ten problem, że koloryzacje nigdy nie chcą mi się zbytnio wpasować w pracę, a później się męczę. Tekstury zaciekawiły mnie bardzo, więc z pewnością je pobiorę. Już sama kolorystyka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To nie wytrwałość, to raczej ośli upór :D
      Koloryzacją pierwszego nagłówka zajęła się Chedey, gdy ujrzałam pracę, pomyślałam to samo, co Ty - piekielnie dobrze dobrane kolory, nieprawda? :)
      Cieszę się, że speedart Ci się spodobał! Dobrze, że te pięć minut uważasz za dobrze wykorzystane. ;) Mam totalnie ten sam problem co Ty - albo koloryzacje gotowe są niedopasowane do kolorów pracy, albo jakoś nie potrafię dobrać sama dobrych kolorów. :)
      Mam nadzieję, że tekstury się przydadzą. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  4. Gratuluje :) ja za 4 dni mam już 1 urodziny mojej szabloniarni (masakra)
    Prace jak zawsze piękne i pobiream jak zwykle dodatki :D
    A tak btw właśnie szukam chętnych osób do nowej szabloniarnina razie będę ją prowadzić wraz z Ruciak (wcze sniej Niedoskonała na szabloniarni Krytyczna Biel) postanowiłysmy założyć nową szabloniarnie grupową World of Graphic więc jak jestes chętna napisz do mnie tutaj justynasweet0108-90@o2.pl fajnie było by cie mniec w załodze :)
    bo chcemy mieć tez na celu nauczyć początkujących grafików (którzy będą odwiedzać) co nieco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oo, to Tobie także należą się gratulacje! ♥
      Mam nadzieję, że się przydadzą! :)
      Jak pisałam wyżej - chyba w odpowiedzi do Orbitki - dopiero się zastanawiam, ale jakby coś, to dam znać. ;)

      Usuń
  5. Gratuluję 5o notki! :) W sumie to też dobra okazja na to bym coś w końcu napisała w komentarzach, bo (bardzo cię przepraszam), ale w wielu przypadkach ja jestem cichym obserwatorem. :)
    Świetny speedart, a jego efekt jeszcze lepszy. ;D Lubię oglądać te filmiki, bo są ciekawe, zabijają mój czas (czasami) oraz często można zobaczyć ciekawe rozwiązania graficzne. ^.^
    Ogólnie rzecz biorąc notka jest dość udana. ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych okrągłych postów. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ach, lepszy cichy obserwator niż żaden! :)
      Tyle plusów ze speedartów, nawet bym się nie spodziewała - ale masz rację, wszystkie, które wymieniłaś, są słuszne. ;)
      Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Gratuluje szcześliwej 50 ! ( aż zachciało mi sie czytać 50 twarzy Grey'a hihi ). Zawsze podziwiałam cie za twoje prace, bo z miesiąca na miesiąc stajesz sie coraz lepsza ! Ty i Tess z Falling Drops to dwie ulubione szabloniarki ( nazywane przeze mnie Artystycznie Dobrane Artystki - A.D.A :D ) No i jeszcze przed moją końcową ''przemową'', zamówie u ciebie szablonik :) ( chciałam w grudniu 2014 ale zapomniałam ;/ ) Lecz.. mam taką zasade że najpierw napisze kilka rozdziałów, a później je dodam na bloga.. a w regulaminie ( tak, przeczytałam ! ^^ ) jest że przyjmujesz od dwóch notek, wiec zrozumiem jeśli nie przyjmiesz :) ( Ha ! To bede ci spamować każdą kolejną notke :D )
    1. Cold Eyes
    2. http://future-can-change.blogspot.com/
    3. http://funkyimg.com/i/S5MZ.png <--------- może być taki, tylko mam nadzieje że jest instrukcja ( wiem, czasem nie potrafie sobie poradzić z prostym szablonem ;cc )
    4. Kolorystyka ... hmm... ta kolorystyka ogólnie mi sie podoba, ale chyba wolałabym, żeby było coś w stylu niebieskio-czarne.
    5. Cytat: Przyszłość może być teraźniejszością ( po polsku )
    Zdjecia: i teraz żeby tu wytłumaczyć logicznie, bede podawać informacje pod linkiem zdjecia :) :

    https://40.media.tumblr.com/41a56607c5460c9e9bf7b3056914e231/tumblr_nax0ru0vNj1s8jdsxo1_500.png
    Do tego nie potrzeba opisy, bo to zdjecie ma być po środku.

    Teraz daje do wyboru cztery:

    https://40.media.tumblr.com/042679f6abb33fc8dadc7fad24047e50/tumblr_nhv841Mg8v1s8jdsxo1_500.png

    https://40.media.tumblr.com/e4188d12b561f465a1a41661499c4062/tumblr_ni9hy79g9S1s8jdsxo1_500.png

    https://40.media.tumblr.com/b2699e3e3e819c2d5a740d667f445aa1/tumblr_ncy1sf974j1tj4hhyo1_500.png

    https://36.media.tumblr.com/e0cfcc758fe834dde10a7873fc546210/tumblr_ni9hy79g9S1s8jdsxo2_500.png

    Czemu cztery ? Bo nie mogłam sie zdecydować które drugie zdjecie Imogen dać. Dlatego daje ci ten wybór :>

    I jeszcze z boku, ale tak z boku zdjecie Elizabeth Henstridge, które podaje w linkach :) :

    https://40.media.tumblr.com/4e9f5b2588a16a9714a3973af3f9dc0a/tumblr_nd3aw6SN2B1td0lgxo1_1280.png
    Żeby było ledwo widoczne :)

    No i żeby zamiast tych kwiatków były jakieś samochody, np zegar .. coś w tym stylu :)

    Dobrnełam do końca .. uff.. pół godziny pisania tego :D Opłaca sie ! Jeszcze raz gratuluje ! Życze wszystkiego dobrego ( troche brzmi jak życzenie urodzinowe :D Ups ! ) i żeby weny na szablony, nagłówki itd. było jak najwiecej ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Zdjecia jesli sie uda to niech bedą czarno-białe :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wszystkie dobre słowa! Naprawdę bardzo miło mi słyszeć, że uważasz mnie za jedną z dobrych graficzek. Fajne skrótowce :D ♥
      Fakt, napisałaś się dość mocno, ale ja nie ustępuję dla nikogo. Regulamin wyraźnie mówi, dwie notki treści są wymagane. Dlatego też muszę wstrzymać zamówienie do spełnienia warunków regulaminu. :|

      Usuń
    3. Dobrze i rozumiem :) ( Och, nareszcie jakiś człowiek z zasadami ) Zabieram się za pisanie tak że jutro już dwie notki będą i (mam nadzieję) przyjmiesz moje zamówienie, więc UWAGA ! To ostatnie zamówienie jest DLA MNIE :D Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Oooo nasz nagłówek <3 ^^ Pięknie się prezentuje :3
    Gratulacje 50-tki! :)
    Świetna notka! Tekstury są świetne również i koloryzacje! Twój nagłówek również wymiata *.* Przepiękneeeeeee wszystkoo <3
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam, tak się stało - wiedziałam, że zrobisz z nim coś pięknego :)
      Dziękuję! Tyle pozytywnej energii od Ciebie, jej!
      Pozdrawiam ♥♥

      Usuń
  8. Gratuluje 50-ciu postów!
    Genialna notka, wszystko bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widzę, że trafiłam prosto w Twój gust :)

      Usuń
  9. Anonimowy24/1/15 09:14

    Jakie śliczne prace *__*
    Gratuluję 50 notki! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 50 notki i 8 miesięcy bloga! ^^
    Tak po cichu powiem, że jesteś jedną z moich dwóch ulubionych graficzek ♥
    Uwielbiam Cię nie tylko ze względu na umiejętności, ale też za twój sposób pisania postów, tworzenia bloga i za dobry kontakt z czytelnikami :*

    Jak zwykle wspaniałe prace! :)
    Ogromnie podoba mi się drugi nagłówek, uznaję go za faworyta ;>

    Pozdrawiam cieplutko, Mery ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥♥♥
      Jak to mega słyszeć! Dziękuję Ci za tyyle ciepłych słów :* No i za takie recenzje prac, tak dobrej się nie spodziewałam!
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Jestem zauroczona dzisiejszą publikacją*o*! ♥ Ta kolorystyka, ten klimat....że o wykonaniu nie wspomnę.
    Zgadzam się z przedmówczynią- sukces bloga zawdzięczasz nie tylko pracom ale i własnemu urokowi i stylowi prowadzenia go;) Jesteś tak ciepłą i pozytywną kobietką, że nie da się przejść obok tego obojętnie;)
    To oby do setki a potem do kolejnej i do kolejnej i tak w nieskończoność;D
    Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, rzucam czary, teraz jestem pełnoprawną wiedźmą! :D
      Jakie Wy miłe jesteście, aż mi się cieplutko zrobiło. :) Dziękuję!
      Hahaha, kolejny raz - dziękuję. W dedykacji dla Ciebie, kolejny post będzie miał związek z nieskończonością. :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  12. Wiesz co? Ja ci tak cholernie zazdroszczę tylu sukcesów! :) Głównie to właśnie czytelnicy dodają chęci i otuchy do robienia tego wszystkiego. Mi, mimo tego, że uwielbiam robić grafikę, jest strasznie przykro że tak mało osób mnie odwiedza i komentuje. Stąd ta zazdrość ;(
    Ale mniejsza.
    Post! Jak dla mnie naprawdę świetny! Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek, jest obłędny!
    Pobrałam modelki :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, uważaj, zazdrość także prowadzi do piekła :D
      Mam wrażenie, że Scargrafowi nic nie brakuje. Może potrzebujesz więcej "afiszowania"? (Odzywa się ta, co komentuje notki zawsze ostatnia... Czyli ja. :P )
      Dziękuję! Niech się modelki dobrze sprawują :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  13. Gratulacje! Chcę następne 50. notek. Dobrego nigdy za wiele, szczególnie, że tyle tu piękności. Pierwszy nagłówek jest świetny, ale drugi powala na kolana i z przyjemnością obejrzałam speed'a. Właściwie, kocham speedy, najwięcej się wtedy uczę XD
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nic nie obiecuję, ale mam nadzieję, że do setki dobiję :)
      Jak miło wiedzieć, że ktoś ogląda speedarty *.* A zwłaszcza moje. :D
      Jestem wdzięczna za każde Twoje słowo, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  14. Gratulację, życzę Ci kolejnych 50 notek :)
    Wszystkie prace śliczne, nie da się wybrać najlepszej.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Niesamowicie miło mi to słyszeć. :)
      Pozdrawia także! ♥

      Usuń
  15. Ajć, czekam na cały wspólny nagłówek ♥
    Pobrałam paczkę modelek. xx

    dark--flames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba źle zrozumiałaś :) Gdy pisałam o połowie współpracy myślałam o tym, że wykonałyśmy z Chedey dwa nagłówki, po jednym na każdy blog :)
      Mam nadzieję, że paczuszka się przyda! ♥

      Usuń
  16. Hej!Gratulacje tylu postów :) Co do prac-sygnaturka świetna! Z nagłówków najbardziej podoba mi się drugi-ma śłiczną kolorystyke.Zaraz wróce po dodatki.Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :P
      Dziękuję! Kurczę, naprawdę nie spodziewałam się tak dobrego odbioru tego nagłówka. :)
      Wracaj, niech dobrze służą Ci w pracy! :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  17. Stoooooooooooo lat, stoooooo lat niech żyje żyje nam..
    Tak.. kolejnych piećdziesiątek ci życzę ^^
    To teraz tak: nagłówek ze speedartu jest boski. Pobieram obie paczki tekstur :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żadne to urodziny, ale zawsze miło usłyszeć życzenia ♥
      Super, że podoba Ci się ten nagłówek! Mam nadzieję, że tekstury będą się dobrze sprawować :)

      Usuń
  18. Hej wiesz może jak podlinkować button innego bloga ,aby przeszedł on na tego 2 bloga? Proszę o szybką odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, oto bardzo szybka odpowiedź. Spójrz do zakładki "Buttony" po lewej stronie, tam jest kod i instrukcja do wykonania podlinkowanego buttonu. Jedyne, co musisz zmienić, to link do Starved Souls na link bloga, do którego ma przenieść button. :)

      Usuń
  19. Anonimowy25/1/15 19:09

    No jasne, internet zjadł mi taaki długaśny komentarz. :(
    To dopiero 8 miesięcy? A ja nie daję rady żyć bez twojego bloga (psychofanka, która zagląda codziennie, ale nie komentuje) Najbardziej podoba mi się nagłówek na spółkę z Chedey, zwłaszcza te białe farfocle w prawym górnym rogu i dekoracyjne tekstury (swoją drogą ciekawy pomysł). No to już kończąc, brawa za wytrwałość i gratulacje.
    PS Zważywszy na fakt iż ja również ze słomianym zapałem mam spore problemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, też mi się to czasem zdarza. :|
      Ojej, z jednej strony to fajnie mieć fanów, z drugiej... Mam się bać? :D Dziękuję za tyle miłych słów! Farfocle są dziełem Chedey, to chyba dmuchawiec. :)
      Przybijam piątkę w temacie słomianego zapału i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  20. Anonimowy25/1/15 19:18

    1.cold eyes
    2.http://kholat.blogspot.com/
    3.2 kolumnowy (kolumna lewa i główna, czyli mniej więcej taki jaki teraz główny Starved Souls)
    4.Biel i czerń
    5.Wystarczy mi tylko tytuł bloga (Kholat) i cytat (Chronological theory of collapse)
    6.Inne: Cóż, proszę tylko o prosty, minimalistyczny szablon z wyraźną czcionką np. Oswald. A jako tło kolumny ten obrazek -> http://static.tumblr.com/kyqions/lRxmble5t/tumblr_m9w9t83q3t1qlp8dho1_500.jpg
    Resztę zostawiam tobie. Pozdrawiam Qun

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 50 postów!
    Tekstury na wzór Krypterii i pierwszy nagłówek są moim zdaniem najlepsze! :D Sygnatura też jest genialna!
    Pobieram sobie tekstury i stocki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Bardzo miło to słyszeć z twoich ust (a raczej klawiatury, ale to chyba inna sprawa :P). Niechaj się przydadzą. ;)

      Usuń
  22. 1. Cold Eyes
    2. http://future-can-change.blogspot.com/
    3. http://funkyimg.com/i/S5MZ.png <--------- może być taki, tylko mam nadzieje że jest instrukcja ( wiem, czasem nie potrafie sobie poradzić z prostym szablonem ;cc )
    4. Kolorystyka ... hmm... ta kolorystyka ogólnie mi sie podoba, ale chyba wolałabym, żeby było coś w stylu niebieskio-czarne.
    5. Cytat: Przyszłość może być teraźniejszością ( po polsku )
    Zdjecia: i teraz żeby tu wytłumaczyć logicznie, bede podawać informacje pod linkiem zdjecia :) :

    https://40.media.tumblr.com/41a56607c5460c9e9bf7b3056914e231/tumblr_nax0ru0vNj1s8jdsxo1_500.png
    Do tego nie potrzeba opisy, bo to zdjecie ma być po środku.

    Teraz daje do wyboru cztery:

    https://40.media.tumblr.com/042679f6abb33fc8dadc7fad24047e50/tumblr_nhv841Mg8v1s8jdsxo1_500.png

    https://40.media.tumblr.com/e4188d12b561f465a1a41661499c4062/tumblr_ni9hy79g9S1s8jdsxo1_500.png

    https://40.media.tumblr.com/b2699e3e3e819c2d5a740d667f445aa1/tumblr_ncy1sf974j1tj4hhyo1_500.png

    https://36.media.tumblr.com/e0cfcc758fe834dde10a7873fc546210/tumblr_ni9hy79g9S1s8jdsxo2_500.png

    Czemu cztery ? Bo nie mogłam sie zdecydować które drugie zdjecie Imogen dać. Dlatego daje ci ten wybór :>

    I jeszcze z boku, ale tak z boku zdjecie Elizabeth Henstridge, które podaje w linkach :) :

    https://40.media.tumblr.com/4e9f5b2588a16a9714a3973af3f9dc0a/tumblr_nd3aw6SN2B1td0lgxo1_1280.png
    Żeby było ledwo widoczne :)

    No i żeby zamiast tych kwiatków były jakieś samochody, np zegar .. coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała notka. GRATULUJĘ CI 50!!
    Bardzo podoba mi się wszystko, co tu zamieściłaś.
    Pobieram wszystkie dodatki! <3
    Pozdrawiam!
    Natx z unfaithful-heaven i wyimaginowanej grafiki.

    OdpowiedzUsuń