Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

27.1.15

51. My eternity

  
Tyle ikonek niżej. Wow. :P

Cześć!
Dzisiaj mija kolejny dzień moich ferii, do których końca pozostał jedynie niecały tydzień. Zatrważa mnie też liczba dni pozostałych do matury - 98, i do koncertu Marsów - 71 (na który jeszcze nie mam biletu i zaczynam wariować, że nie zdążę kupić). Muszę zacząć rozwiązywać arkusze z matmy, bo tylko tym w sumie się martwię - niby umiem matematykę, ale jak dowalą jakieś zadanie, do którego trzeba obrać kilometrową strategię, to jestem utopiona. 
A tak szczerze, to nie mogę się doczekać czterech wolnych miesięcy po maturze. :D
Koniec gadania, czas na grafikę. Dziś: dziesięć, 10, zehn, ten, dix - ikonek. Tak, wiem, pobiłam swój rekord. Zwykle nie wychodziłam poza granicę czterech ikonek. :D Do tego trzy nagłówki, z czego jeden jest współpracą z Lotus, paczka stocków i koloryzacja. Zapraszam! :)

    
    
Wiem, napisy są czasem niewidoczne, jeszcze nie do końca potrafię poruszać po tym gruncie. 
Na ikonkach Claire Holt oraz Dakota Fanning.

Współpraca z Lotus

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
___________________________________________________
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Z tym nagłówkiem wykonam szablon wolny. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
_____________________________________________________

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Na podglad nałożona jest poniższa koloryzacja, możecie więc zobaczyć, jak działa na różnokolorowych zdjęciach. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

To wszystko na dziś. Może chcielibyście zobaczyć coś specjalnego w nowej notce? Jeśli macie życzenia, piszcie! Do następnej notki ♥

______________________________________________________

Sondy na najlepszy blog stycznia:

SONDA II

Dziękuję za każdy oddany głos! :)

35 komentarzy:

  1. Heloł ♥ Dasz radę na maturze! Z matmą na każdym poziomie nauki mam tak samo - teraz jestem przerażona egzaminem gimnazjalnym z matmy a o maturze to wogóle boje się myślec. Przecudne ikonki! Mówiłam ci że umiesz je robic :P Cudne te Twoje nagłówki - zapierają mi dech w piersiach, zarówno wykonanie jak i kolorystyka są bajeczne. I bardzo dziękuję za możliwośc współpracy ♥ To był dla mnie wielki zaszczyt i mega przyjemnośc! Pobieram dodatki.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matura to nie przelewki, a egzamin gimnazjalny tak naprawdę nie daje nic - chyba że starasz się o miejsce w prywatnej/o bardzo wysokim poziomie nauczania szkole.
      Dziękuję! Nie przesadzaj z tą współpracą, nie jestem aż taka ekskluzywna :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Współpraca z Lotus wyszła wam bardzo fajnie, jednak najbardziej podoba mi się ostatni nagłówek. Ale ikonek nic nie przebije :D Są obłędne! :D
    Pobrałam koloryzację i stocki.
    Dziękuję za wklejenie buttonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Lotus! Starałyśmy się zrobić coś niepowtarzalnego :)
      Nie spodziewałam się, że ikonki mi wyjdą, a co dopiero, że Wam się spodobają :D Dzięki wielkie! ♥

      Usuń
  3. Anonimowy27/1/15 16:51

    Moim faworytem jest pierwszy nagłówek. Uwielbiam połączenie stonowanych kolorów z jaskrawymi akcentami, wszystko się też świetnie komponuje. Z matematyką też mam podobne problemy. Niby umiem, zadania rozwiązuje, ale jak przychodzi jakiś większy stres czy coś to panika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :)
      Łączę się w bólu, wiem, co czujesz - czasem frustracja sięga zenitu. :(

      Usuń
  4. Ostatni nagłówek skradł moje serduszko ♥ W współpracy z Lotus strasznie podoba mi się to połączenie szarości z niebieskim. :) Na ikonki aż słów brakuje, prześliczne są.

    Pozdrawiam!
    medarkdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Akurat koloryzacja to moja zasługa. ;)
      Jej, nie myślałam, że tak Wam się spodobają :o
      Dzięki jeszcze raz! ♥

      Usuń
  5. Spokojnie kobieto bo oszalejesz :D Bez spiny a wszystko się uda zobaczysz :) normalnie notka dzisiaj genialna same perełki ;) ale mojej ilości wszystkiego nie pobijesz ;D dzisiaj to ja przeszłam samą siebie na tą notkę urodzinową z czego jestem dumna :D pobieram stoki :) i czekam na kolejna notke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy się uda :D
      Dziękuję! A widzisz, ja nie celowałam w notkę imprezową - to zwykła notka. Czekam na setkę ze świętowaniem ;)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Szalejesz z tymi postami;D Aż nie nadążam za Tobą;p
    Podobają mi się ikonki i stoki. Super Ci to wyszło;) Ikonki to perełki!;) I czy to przypadkiem nie przy nich zwykle marudziłaś?;p
    Spokojnie masz jeszcze sporo czasu;) Zdążysz się przygotować, zahaczysz o koncert Marsów, zaliczysz maturę, a potem bd mogła cieszyć się długo wyczekiwanymi wakacjami o przedłużonym terminie;D
    Wdychaj spokój, wydychaj panikę;)
    Ściskam!;*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do regularności! Musisz się przyzwyczaić :)
      Dziękuję! Marudziłam i marudzę dalej, 100x100 to zdecydowanie nie mój rozmiar. :/
      Zobaczymy, czy mama się zgodzi na koncert przed maturą. :D
      Ładnie napisane. Naprawdę! Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Pierwsze ikony wymiatają,są cuudowene ah.
    Pobieram stocki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Szybko pojawił się nowy post. ;D
    Ikonki podobają mi się! Prezentują się rewelacyjnie.
    Życzę ci powodzenia jeśli chodzi o maturę. T chyba jest ta nowa, w której nic tak naprawdę nie wiadomo, więc tym bardziej trzymam mocno kciuki. ;)
    Uważam, iż ze wszystkich prac na oklaski na stojąco zasługuje nagłówek z Claire. Jest bardzo fajny, podoba mi się. ;)
    Pozdrawiam serdecznie. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wrócić do dawnego harmonogramu (notka co 4 dni). ;)
      Dziękuję! Nie spodziewałam się takiej aprobaty ikonek. :P
      Powodzenie przyda się na sto procent. Kolejne kciuki do kolekcji, im więcej, tym lepiej ♥ Dzięki - tyle komplementów, ach *.*
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  9. wooow, tyle ikonek! *.* Musze też się w końcu za nie wziąć xd
    Zachwycił mnie nagłówek z Niną ! :3
    Dzisiaj tak krótko, trzymaj się <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dawno ich u Ciebie nie widziałam! :D
      Dziękuję! Lepiej krótko, niż wcale. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Anonimowy28/1/15 18:36

    Hej, mam pytanie.
    Na tablicy napisałaś, że przyjmiesz każde zamówienie na szablon minimalistyczny, nawet jeśli nie ma na nim ilości rozdziałów wymaganych w regulaminie?
    Czekam na odpowiedź.
    Katerina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie, każde składane zamówienie musi być zgodne z Regulaminem. ;)

      Usuń
  11. Zawsze cicho oglądam twoje notki i zachwycam się każdą pracą nie pisząc żadnego komentarza, ale dziś jak weszłam to nie byłam zachwycona, ja zwariowałam gdy ujrzałam dwa pierwsze nagłówki. Boże ale one są śliczne *-* Jeszcze te ikony, ty na prawdę uważałaś że ich nie umiesz robić ? Serio ? Kogo ja tu mam kopnąć :D ?
    Aha pobieram stocki! :3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nowa (stara) twarzyczka ♥
      Dziękuję w imieniu Lotus i swoim! :)
      Spójrz sobie na stronę ikon w galerii, popłakać się można, są takie złe. :C
      Niech służą! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Dwa pierwsze nagłówki są świetne! Najbardziej mi się podobają.
    Pobieram paczkę stocków i koloryzację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy/dziękuję! :) Mam nadzieję, że się przydadzą ♥

      Usuń
  13. Niemal zaczęłam piszczeć, gdy zobaczyłam pracę z Lotus! Ten. Nagłówek. Jest. Genialny! Po prostu brak mi słów, naprawdę. Pokłony, dziewczyny, bo efekt końcowy jest genialny!
    Ikonki są doskonałe i czekam na szablon wolny z Niną, na pewno będzie boski!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż takie emocje wywołuje? To świetnie :D Dziękujemy! ♥
      Widzę, że ikonki też robią furorę - dzięki za tak miłe słowa :)
      Szablon zapewne w nowej notce :) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  14. Anonimowy31/1/15 17:44

    Trafiłam do ciebie niespodziewanie z katalogu grafików. Masz świetne prace i wszystkie przypadały mnie do gustu. :3 Pobieram stocki. I zapraszam do mnie: http://everlasting-wishess.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy robię to dobrze, ale chciałabym złożyć zamówienie. Generalnie to sama nie wiem co bym chciała, więc wolałabym zaufać w tej kwestii, komuś kto się na tym zna :) Zależy mi przede wszystkim na tym, żeby był wykorzystany motyw róży jakieś zdjęcie.
    Hasło: cold eyes
    Link do bloga: http://rosalie-marcos.blogspot.com/
    Kolorystyka: raczej ciemne barwy

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/2/15 13:11

    Śliczne ikonki. Najbardziej podobają mi się te z Claire.
    Z nagłówków urzekł mnie ten z Niną. Ma prześliczne kolory i bardzo ciekawą kompozycję.
    Ogólnie patrząc na twoje prace zdecydowanie można się zapatrzeć. :>
    Pozdrawiam, Invisible.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje serduszko należy do tej pracy z Niną. ^^ Nina Dobrev, to moja druga idolka, jeśli chodzi o idoli aka aktorów. Wybacz, że nie komentowałam wcześniej. Nawet sama nie miałam jakiegoś czasu, by skomentować, ew. Mam nadzieję, że to się zmieni! :) Reszta prac jest także zniewalająca z nóg, aczkolwiek moim faworytem, tak jak napisałam, jest ten z Niną. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała notka!!!
    Prześliczne prace. Nie mogę oderwać od nich oczu.
    A te ikonki? No mistrzostwo po prostu.
    Pobieram dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Natx :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!
    Współpraca wyszła Wam świetnie! Pozostałe prace również śliczne.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet się nie obejrzysz a już będziesz po maturze ;) cudowne ikony - kocham głęboką czerwień.

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam za moje dwutygodniowe spóźnienie!! Widoczność napisów na ikonkach nie jest rzeczą pierwszorzędną. Bardzo mi się podobają te Twoje cudeńka. Trzymaj tak dalej! :) Współpraca z Lotus jest nieziemska. Kompletnie asymetryczny błękit to ekstra pomysł. Na drugim nagłówku bardzo podoba mi się napis i kolorki. Nina na dole stanowi jednak swego typu ciemną plamę, ale reszta super. Nagłówek z Claire to porażka - wybacz, musiałam. Strasznie dziwnie wycięłaś jej włosy i widzę tam sporo gazetowej pikselizacji. Idea była naprawdę dobra, ale wykonanie już jakoś nie bardzo. Ale to moje zdanie. W następnej notce chciałabym zobaczyć coś z... Ellie Goulding for example. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń