Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

8.2.15

52. I'll write your name


Cześć!
Jak na dworze wichury i burze śnieżne (dzisiaj miałam okazję brnąć przez jedną z nich bez czapki), tak i u mnie dużo zamieszania wokół przygotowań do matury i w życiu codziennym. Ale, oczywiście, starałam się wyskrobać jak najwięcej czasu na stworzenie czegoś na bloga. I tak jestem tutaj z powrotem, mam dzisiaj cztery nagłówki, szablon wolny, zamówienie dla Tessy ♥ oraz dwie koloryzację i paczkę stocków z - jakże nieadekwatnymi - kwiatkami. :D W międzyczasie wykonałam zamówienie dla stałej już klientki, jaką jest Villemo, i dzisiaj efekt tej pracy będziecie mogli zobaczyć. Mam nadzieję, że coś z tej notki znajdzie uznanie w Waszych oczach. Zapraszam! :)


__________________________________________________ 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Mój faworyt! ♥

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Ten nagłówek to pierwowzór powstały do szablonu dla Villemo. Zamawiająca jednak zmieniła wizję tej grafiki, a ja uznałam, że szkoda, by się zmarnował. :)
__________________________________________________ 

Zamówienie dla Tessy ♥ :

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Po szablon lub poprawki zgłoś się na ariana.prace@gmail.com :)

Szablon powstały dla Villemo:

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
__________________________________________________ 

Szablon wolny

Pobierz Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. __________________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

I jak dzisiaj, po dłuższej przerwie? A'propos dłuższej przerwy, obiecuję od teraz nadrobić zaległości na Waszych blogach. :)
Czekam na Wasz opinie! Do następnej notki ♥

______________________________________________________
Sondy na najlepszy blog stycznia:

18 komentarzy:

  1. Anonimowy8/2/15 18:18

    Woho! Znowu mnóstwo świetnych prac! Jak dla mnie rządzi szablon wolny, jest taki inny, zarówno od strony CSS i układu, oraz drugi nagłówek. Tajemniczy i fascynujący, zwłaszcza pomarańczowe akcenty dodają mu uroku. Natomiast nagłówek dla Villemo, który jest moim numerem dwa to całkowite przeciwieństwo pozostałych prac prosty, minimalistyczny, widać że jeśli chodzi o grafikę potrafisz być wszechstronna. No to pozdrawiam i szczerze, nie mogę się doczekać jak będzie wyglądało moje zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/2/15 18:21

    Pierwsza. :3 To tak: 1 nagłówek to mój faworyt, tak samo jak i szablon wolny. Tworzysz naprawdę świetne prace. :D Pobieram stocki i koloryzacje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://everlasting-wishess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Prace jak zawsze piękne.A nagłówek nr 2 jest po prostu nieziemski ! <3
    Szablony również szeczególnie ten drugi.Na pewno wrócę po dodatki :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloł. :3 O co chodzi z tym "R" na pierwszym nagłówku? O.o Drugi kompletnie mną zawładnął. Już stąd nie wyjdę. :P Zamówienie dla Villemo - mistrzostwo! I wolny - łojejuniu, uwielbiam! <3 Idę zrobić Ci ołtarzyk chyba. Ja chcę więcej! Czekam na następną notkę, no... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię nosić czapki... Nie dlatego, że boję się, że fryzura mi się popsuje, tylko po prostu nie lubię... Za gorąco mi w nich i ogólnie nie fajnie. Wolę nauszniki, których i tak nie noszę. ;D Ale Ci współczuję, bo ja wichur u siebie w mieście nie mam...
    Wszystkie prace są bardzo fajne i znalazły uznanie w moich oczach. ;P Ale słusznie wybrałaś swojego faworyta, bo jest on także moim. Po prostu piękny nagłówek. ;)
    Bardzo fajne szablony, a ten wolny... cóż, mam słabość do szablonów minimalistycznych w twoim wykonaniu. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wierzę normalnie ♥ Czekałam na post na SS od paru dni a tutaj taka miła niespodzianka! Uwielbiam drugi nagłówek! No po prostu jest idealny, tak bardzo w Twoim stylu i tak bardzo niezwykły - magia czysta magia! Przyznaj się chodziłaś do Hogwartu :P Mam słabośc do tych twoich szablonów - zarówno zamówienia jak i wolny są cudne. Ten z Dramione mnie rozwala - szczególnie ta prawa kolumienka. Naprawdę mnie zastanawia jak ty robisz jakie świetne efekty po najechaniu. Pomyśl kiedyś o poradniku CSS dla żółtodziobów jak ja :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha;D Rozbrajasz mnie, kochana ♥
    Dasz wiarę, że kwiatki czasami są nieadekwatne?;p Choć osobiście bardzo je lubię;)
    Stałej i marudnej, chciałaś chyba powiedzieć?;D Wiem, że jestem czepialska ale sama powiedz - patrząc na efekt mojej wizji a Twojego fenomenalnego talentu i ciężkiej pracy- czyż nie było warto?;)♥
    Kocham mój, wykonany przez Ciebie, szablon!!!! Kocham!♥ I raz jeszcze bardzo Ci za niego dziękuję i przepraszam za to moje jęczenie i wybrzydzanie;*
    Bardzo dobrze, że wstawiłaś też pierwowzór i to z jakim ładnym napisem!;) Nie mówiłaś Jędzo, że jesteś w jego posiadaniu, a uważam, że w przeciwieństwie do kwiatków baardzo pasowałby do opowiadania;D
    Nieskromnie muszę wyznać, że mój szablon jest dzisiaj moim faworytem;p No bo kurczę, naprawdę skradł moje serce i pokazałaś w nim taki kunszt, że klękajcie narody! Co oczywiście nie świadczy o tym, że nie dostrzegam pracy jaką włożyłaś w resztę prac;) Ehhh, co tu dużo mówić- jesteś genialna kobieto:) I nigdy nie zawodzisz.
    I uwielbiam z Tobą pracować!♥
    A teraz reprymenda;> Co Cię podkusiło, żeby wychodzić w taaaką paskudną pogodę bez czapki? Jak patrzę co się dzieje u mnie za oknem i wyobrażam sobie, jak brniesz przez podobną o ile nie większą śnieżycę to włosy stają mi dęba. Chyba nie chcesz się rozchorować?;) Ani mi się waż robić tego ponownie! No. Koniec reprymendy;p
    A z maturą poradzisz sobie bez problemu, kochana;) I bd cieszyć się najdłuższymi wakacjami w życiu;) A po drodze masz jeszcze czasoumilacz w postaci koncertu Marsów;)
    Raz jeszcze ogromnie dziękuję za przecudny szablon!♥
    Pozdrawiam ciepło,
    Villemo- Twoja stała ale jakże upierdliwa klientka;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace!
    Moimi faworytami jest 1 i ostatni nagłówek no szablony wyszły mega :)
    rozumiem twój brak czasu, ja sama ost ledwo co ogarniam jeszcze w wczoraj jak poszłam z rana po wpisy do indeksu to nieźle wymarzłam i teraz mnie rozkłada :(
    pobieram stoki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zastanawiałam, gdzie cię tak wcięło! Zapomniałam, że masz matury niedługo :P U mnie trochę śniegu, dużo wiatru i mooocne zimno. Da się jednak przeżyć :P
    Post dosyć bogaty. Najbardziej spodobał mi się nagłówek z Dakotą i szablon dla Villemo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogłam doczekać tej notki, a tu jeest! ♥

    Wszystkie prace ogromnie mi się podobają (z resztą jak zawsze!), ale znalazłam kilku faworytów :)
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się chyba drugi, chociaż trzeci też jest bardzo przekonujący :D

    Uwielbiam wszystkie szablony twojego wykonania!
    Wykonany dla Tessy jest czarujący! ♥
    A wolny... po prostu bajeczny! :)
    Wydaję mi się, że lubisz robić minimale, bo każdy który zrobisz jest wspaniały! ♥

    Muszę jeszcze wspomnieć - śliczne koloryzacje! :)
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tutaj pięknie :3. Bardzo podoba mi się drugi nagłówek i szablon wolny, ale tak naprawdę na wszystko trzeba zwrócić szczególną uwagę. Nie mam pojęcia, czy kiedykolwiek pisałam, iż zazdroszczę Ci talentu, ale mogę pisać to ciągle, bo jesteś niesamowitą graficzką :D
    Pozdrawiam xxx.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tu i zimowo, powiało zimą. Coś czuję że jeszcze mroźna zima da nam znać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje prace <333 Ten drugi nagłówek jest cudowny :)
    Szablon również przypadł mi do gustu. Jest prosty, ale efektowny. Cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Patrzę się na twoje wszystkie pracy z tej notki i nie umiem się zdecydować, który to mój faworyt! Naprawdę, wszystkie twórczości tutaj są genialne! :) Zmieniając temat, jestem aktualnie rozsypce, ponieważ nie wykonujesz zwiastunów, gdzie występuje ktoś „znany” mam namyśli, te wszystkie gwiazdki. :D No cóż, będę płakać dalej, ha ha.
    Zastanawiam się, czy nie zamówić u ciebie szablonu (po raz enty, cii xd), ale jeszcze wybieram główną bohaterkę, ha ha. Więc, jakby coś, to spodziewaj się zamówienia ode mnie, ha ha! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne, proste i minimalistyczne szablony. :) dlatego zwracam się z pytaniem, czy mogłabym zamówić u Ciebie taki szablon na swojego bloga lifestyle? jeżeli tak, to poniżaj formularz dla zamówienia.

    eyes
    http://znoszone-trampki.blogspot.com
    szablon w takim stylu ja ten http://funkyimg.com/i/N3Q9.png tylko z dodatkowym napisem ozdobnym nad postami "znoszone trampki", gdzie słowo "trampki" w innym kolorze. archiwum bloga na samym dole, gdyż na początku chciałabym statystykę, a potem ramkę HTML na widget z facebooka. jeżeli chodzi o kolorystykę to czerń i biel z odcieniami szarości. :) później podałabym wygląd buttona, gdyż nie bardzo mi pasuje.

    z góry dziękuję za rozpatrzenie zamówienia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne nagłówki, każdy inny i każdy wyjątkowy ^^ Drugi najlepszy, ma pazur. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka jak i kompozycja. Trzeci nagłówek ma fajną barwę, wydaje się taki delikatny. Szablony są boskie! Pierwszy ma urzekający nagłówek, ale drugi to mój naj, za ten cudowny minimalizm!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń