Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

12.3.15

56. Breaking down again

    

Cześć!
Jak się czujecie? Co u Was? Tak długo mnie tu nie było, że już się stęskniłam. A powodem mojej nieobecności był wyjazd, o którym wspominałam w poprzedniej notce. Cały tydzień uczenia się od 9 do 23 - piękna wizja, prawda? Zapewne każdy się skrzywił. Ale powiem Wam, że jest to na pewno efektywniejsze niż zwykła szkoła. No i noce są o wiele bardziej ciekawe, jeśli jest trzydzieści osób w dwójce o powierzchni dwudziestu metrów kwadratowych. :> Mimo tak ogromnego wyczerpania naprawdę uważam warsztaty za udane i pomocne. :)
Dzisiaj, jak już zapewne zauważyliście, prezentuję nowy, wiosenny główny - to nad nim skupiły się moje wysiłki po powrocie z Karpacza. Proszę, powiedzcie mi, jeśli cokolwiek wygląda u Was nie tak, będę wdzięczna za screeny z widocznymi błędami! c:
Dzisiejsza notka jest uboższa w grafikę niż ostatnie, jednak następna będzie bogatsza, I promise. Zapraszam zatem do oglądania! ♥

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Banshee! ♥ Mamy tu jakichś fanów Banshee? I nie mówię o tej dziewczynie z YT, której, zresztą, bardzo nie lubię -.-

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Miały się tutaj pojawić trzy wolne. Dlaczego ich nie ma? Od kilku tygodni mam dziwny nawyk rozpoczynania kodowania i porzucania szablonu w połowie. Zresztą, grafiki też się to tyczy. Wypalenie? :O
Mimo małej ilości prac i długiej przerwy cieszę się i mam nadzieję, że ktoś tu wpadnie. ;) Dziękuję Wam za odwiedziny, a jeśli pozostawicie ślad po sobie w postaci komentarza, będę się jeszcze bardziej cieszyła. Do następnej notki! ♥

_________________________________________________

Zapraszam do głosowania w sondach na Blog Miesiąca:

23 komentarze:

  1. Perfekcja w każdym calu! Jeju ten szablon główny jest idealny, cudny, wspaniały uroczy i nie mogę się na niego napatrzec! Te kolorki od razu czuję wiosnę! Piękny! Cieszę się że wyjazd uważasz za udany C: Notka jest świetna jak zawsze - ikonki są mistrzowskie, no no szalejesz! Nagłówek to jeden z moich ulubionych ♥ Pobieram stocki.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaj, dziękuję! Nie spodziewałam się aż tak dobrego odbioru, w sumie to tylko kolejny minimal :)
      Dzięki wielkie - ikonki ostatnio zaczęły sprawiać mi przyjemność. Mam nadzieję, że stocki się przydadzą :P
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Tak bardzo czuć wiosnę u Ciebie na blogu, aż nie chce się z niego wychodzić:3

    Pobieram obie koloryzacje i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wychodź! :P Dziękuję, mam nadzieję, że dodatki będą dobrze Ci służyć :) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Hejoł! Nowy główny jest cudny, ale mój stan depresyjny w tym momencie nie pozwala mi się nim pozachwycać. Nie można by zmniejszyć odległości między ikonkami? (.post-body img i zabawa paddingiem i marginesem) Nagłówek jest niezwykle magiczny i robi wrażenie + lubię takie ułożenie napisów. :) Fajnie, że dobrze wykorzystałaś warsztaty i że w ogóle miałaś okazję na takie urozmaicenie. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Mam nadzieję, że niedługo przejdzie Ci ta chandra. :|
      Dziękuję Ci za przypomnienie, usunęłam cień spod obrazków, a o paddingu zapomniałam. :) Cieszę się niezmiernie, że prace przypadły Ci do gustu! Pozdrawiam :>

      Usuń
  4. Hejo :)
    fajnie że warsztaty się przydały ;0 jak ja dawno nie byłam w Karpaczku :(, a mam do niego tylko godzine jazdy samochodem ;( muszę wreszcie pojechać z dzieciakami ;)
    nowy główny jest przecudowny :) te przebiśniegi i zieleń wszech obecna no aż żyć sie chce ^^
    też mam ost niezłe wypalenie nie potrafie nic stworzyć ;(
    nagłówek jest świetny bardzo podobaja mi się wnimte aniołki ^^
    pobieram stokii pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :)
      A było świetnie, przyznaję. Tak poza tym to nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak blisko siebie mieszkamy :D
      Dziękuję! Taki miał być, energetyczny :P Współczuję Ci, znam to - chcesz, ale nie możesz. :c
      Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Ale wiosna juz tutaj pachnie :)
    Świetny jest ten główny u nie nic się nie rozjeżdża i wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, stworzyłam szablon w 4D! :D
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  6. Hej ! Śliczny główny,i taki wiosenny :) Nagłówek cudny.Wrócę tutaj po dodatki.Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wracaj wracaj, czekam ♥

      Usuń
  7. Śliczny nagłówek, a szablon jeszcze piękniejszy XD Szkoda, że mi mój nie wyszedł tak wiosennie ;-; Ehhh ... będę musiała zrobić za miesiąc jeszcze jeden ;c
    Strasznie podoba mi się prawa kolumna *.* awwww ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A szablon na SC jest według mnie mega, niby takie "dziwne'" zestawienie kolorów, a robi ogromne wrażenie. Zostaw go na trochę, lubię na niego patrzeć ^^

      Usuń
  8. Anonimowy13/3/15 20:17

    Śliczny szablon główny.
    Ikonki i nagłówek to mistrzostwo. :>
    Pozdrawiam, Invisible :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :P Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  9. znakomity blog i fajna aidia na taki blog

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Cudowny główny! *-* Od razu czuje się wiosne mimo, że (przynajmniej u mnie) za oknem jej nie widać!

    Uwielbiam Twoje szablony, są przecudne ♥

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaj, dziękuję! U mnie widać, mam krokusy pod oknem :D
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Ale piękny główny <3 No i nagłówek, cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny główny! Jest taki świeży i wiosenny. Bardzo podoba mi się css, który wykonałaś. Nagłówek wygląda bardzo ciekawie. Podobają mi się te aniołki, które użyłaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Informuje, że pobieram paczkę stocków. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń