Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

16.3.15

57. Lights will guide you home



Cześć!
Dzisiaj kolejna cząstka bloga w postaci notki :) Tym razem postarałam się zachować dawny odstęp czasowy, cobyście nie zapomnieli o Starved Souls :P
W górze wisi sygnaturka z Laną, jak zdążyliście już zapewne zobaczyć. Otóż, przyznam się, nie lubię jej i ogólnie - choć nie znam jej osobiście, co jest oczywiste - zalazła mi za skórę nieźle jako fance Florence. :D Ale muszę także uznać, że jest piękna i ma niepowtarzalną urodę. To tylko taka mała dygresja z mojej strony.
Dzisiejsza notka zawiera dwa nagłówki, powyższą sygnaturę, paczkę modelek i koloryzację. Miały pojawić się ikonki - nie znalazłam niestety ładnych stocków do nich. Proces powstawania moich ikonek jest prosty - zobaczę fajne zdjęcia, robię ikonki. Inaczej nie wychodzą, confirmed :P Poza tym oddaję Wam do dyspozycji dwie koloryzacje. Mam nadzieję, że coś się Wam przyda ;) Zapraszam!

Aha! Postanowiłam zmienić buttony do podglądów prac na jakieś bardziej wiosenne, padło na koniczynkę :>
_________________________________________________ Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. _________________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Właśnie się zorientowałam, że to trzecia paczka modelek z numerem 8. Chyba przestanę je numerować, bo zawsze wychodzi ta ósemka c:
_________________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Ostatnio zauważyłam, że nazwy koloryzacji w prawie każdym blogu nie mają jakiegokolwiek związku z kolorami na pracy. :'D
_________________________________________________

I jak Wam się podobało? Znaleźliście coś dla siebie? Jeśli tak, zapraszam do pobierania. Oczywiście kredyt i powiadomienie o ściągnięciu zobowiązują! :)
Do następnej notki! ♥

Zapraszam do głosowania w sondach na Blog Miesiąca:

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna notka ♥
    Ogromnie podoba mi się pierwszy nagłówek i sygnatura. Mają bardzo oryginalną i przez to jeszcze cudowniejszą koloryzację ^^
    Chyba nigdy o tym nie wspominałam, ale wykonujesz świetne koloryzacje! :)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam Lana ma niepowtarzalną urodę choć sama również jakoś z anią nie przepadam :)
    pierwszy nagłówek jest boskie no i pobieram modelki :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/3/15 20:25

    Te pierwszy nagłówek jest mym faworytem. Ta kolorystyka... drugi też jest bardzo ładny. Pobieram koloryzacje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. My? Zapomnieć o Starved Souls? Czyśty na głowę upadła? Haha, przepraszam :) Sygnaturka z Laną jest śliczna! Mi ta pani nie zalazła za skórę, ale wspomnienia przy jej piosenkach mam niezbyt przyjemne (mimo to dalej jej słucha, fuck logic!). Pierwszy nagłówek jest genialny! Bardzo ładne (i przede wszystkim wiosenne poglądy). No i szablon główny... Nie mogę się napaczeć!! ♥
    Pobrałam obie koloryzacje <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da się zapomniec o SS <3 Impossible kochana :* Notka jest jak zawsze niesamowita, piękna, cudna i wybitna! Sygnaturka z Laną wyszła Ci bajecznie! Z nagłówków pierwszy to mój faworyt! Jest nieskazitelny, dopracowany, piękny! Drugi również bardzo mi się podoba :D. Pobieram w takim razie 10 paczke stocków oraz pierwszą koloryzacje.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Także zabardzo za nią nie przepadam. Na ale cóż zrobić. Sygnaturka wyszła bosko *-* Wyglądam bardzo ciekawie dzięki tym pomarańczowym elementom. Moją ulubioną pracą z całej notki jest pierwszy nagłówek. Robiłam ostatnio pracę w podobnych kolorkach, więc podpadła mi pod mój gust ^^ I wg jest świetnie wykonana. Druga praca też jest bardzo ładna. Podoba mi się napis, chociaż go mnie nie przemawiają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sygnaturka, która otwiera post jest śliczna :) i jeszcze Lana <3
    Ona nagłówki są boskie, jednak mi do gustu przypadł 1 :)
    Notka jak najbardziej udana!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://engravinggreys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej!
    Nagłówki boskie szczególnie pierwszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń