Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

24.3.15

58. Each side is a loser


Cześć!
Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo zalatana jestem! Czasem zapominam, jak się nazywam. ;) Mimo wszystko udaje mi się wysupłać te dwie godzinki w ciągu dnia na grafikę i czytanie, więc zwykle jedno zyskuje, a drugie traci. Staram się dzielić uzyskaną ciszę (którą, w przypadku tworzenia, zastępuje łomot muzyki) po równo, jednak wciąż bardziej ciągnie mnie do czytania. Co tam, że powinnam ostro zabrać się za matematykę. Dokończenie PLiO ważniejsze, zwłaszcza, że zostało mi się jakieś 100 stron Tańca ze Smokami i tylko ostatnia część. :P
Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za komentarze! I jednocześnie zrozumiem, jeśli mnie zrugacie za to, że nie odpowiedziałam na nie. Starałam się zrobić to na mniej ważnych lekcjach, jednak wi-fi w mojej szkole to jakaś porażka. Łączy, trzy kreski zasięgu, a nawet Messengera nie ładuje. :'D
Ale koniec tych żalów, przecież to nie pamiętnik. Dziś witam Was z dwoma nagłówkami, plikiem .psd do jednego z nich, paczką modelek (jedenastych! :D), paczką typografii (napisów) na prace - pomyślałam, że przyda się rozpoczynających przygodę z napisami, dwoma koloryzacjami i paczką tekstur. Będzie mi bardzo miło, jeśli coś Wam się przyda ;)
Zapraszam! ♥


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.         Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
____________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
____________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Nie zapomnijcie wpisać się do Pobrań przy ściąganiu czegokolwiek :) No i wyrazić swojej opinii! Będę wdzięczna za każdą konstruktywną wypowiedź. Do następnej notki! ♥
____________________________________________

Zapraszam do głosowania w sondach na Blog Miesiąca:

11 komentarzy:

  1. Ariana, nie mam pojęcia jak ty to robisz, skoro mówisz, że masz tak mało czasu, a nagłówki wychodzą ci bajecznie *.* A jeszcze te koloryzacje :o już nie wspomnę o teksturach, które się ślicznie prezentują.
    Mam nadzieję, że znajdujesz czas, na np. poleżenie czy sen jako odpoczynek. Nie można tak długo funkcjonować. W zabieganiu.
    Oby było lepiej! Trzymam kciuki :D
    Pobieram dodatki :3
    Zapraszam do siebie:
    http://lost-souls-graphics.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak czasu nie wpływa na sposób wykonania, tylko ilość prac. Dziękuję za tak miłe słowa ♥
      Sen to akurat ostatnio coś, co cierpi najbardziej, i ociera się w granicach 6 godzin - wyglądam i funkcjonuję jak zombie :D
      Dziękuję! Wpadnę do Ciebie na sto pro ;) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Ahh wreszcie notka <3
    uwielbiam tu zaglądać :) nagłówki są boskie i to oba ;D
    jeden i drugi mają w sobie coś magnetycznego :) wszystko jest super dobrane :) dobra robota ;)
    pobieram wszystkie dodatki oprócz tego nagłówka w psd :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, troszkę zeszło od ostatniego wpisu. :c
      Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podobają ♥
      Oby się przydały te moje kruszynki! Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. tekstury bardzo dobrze się spisują :D tak samo koloryzacje ;)

      Usuń
  3. Przepiękny szablon główny. Bardzo mi się podoba i jestem pełna podziwu dla twoich umiejętności we władaniu kodami.
    Nagłówki prezentują się równie dobrze i aż szkoda, że nie ma ich więcej... :(
    Pozdrawiam i czekam na więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kodu nie ma tu zbyt dużo (relatywnie do niektórych szablonów), mimo wszystko jeszcze raz wielkie dzięki! :P
      Tak jak piszę, chciałabym robić więcej, ale czasu nie starcza :<
      Dzięki wielkie, pozdrawiam! ♥

      Usuń
  4. BOSKO ^^ 2 nagłówek jest świetny ^^ Pobieram topografie, tekstury i stocki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy nagłówek najbardziej przypadł mi do gustu, jest świetny :)
    Pobrałam koloryzacje oraz paczkę z modelkami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. download of the texture
    prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń