Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

5.5.15

63. Why so serious, son? Why so serious?

http://funkyimg.com/i/WACN.png http://funkyimg.com/i/WACP.png http://funkyimg.com/i/WACQ.png http://funkyimg.com/i/WACR.png http://funkyimg.com/i/WACS.png 

Cześć! Dzisiaj nie będę się rozpisywać, schwytałam moment, aby dodać prace do pierwszej notki w miesiącu, czyli tej, która zwykle traktuje o serialach. Zdecydowałam jednak oddać tę notkę trylogii "Batmana" w reżyserii Christophera Nolana. Bo odkąd ją obejrzałam, to jestem po uszy zakochana w tej historii! Uwierzcie, nigdy nie wiedziałam nawet o co chodzi z tym Batmanem, nigdy mnie to też nie interesowało. Ostatnio, stwierdzając, że nie ma sensu się uczyć, zaczęłam oglądać filmy, by mieć więcej tekstów kultury do odwołania się na polskim. I tak przeszłam przez: Interstellar, Prestiż, Fight Club oraz właśnie Batmana (czyli Batman: Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises 1 i 2) i szczerze polecam Wam dosłownie k-a-ż-d-y z tych filmów. Nie wiem, czy miałam po prostu szczęście, czy to przypadek, ale trafiłam na same genialne filmy, które na pewno na długo zapamiętam!
Wracając do Bruce'a Wayne'a, oto prace związane z tą postacią i innymi bohaterami historii - zapraszam! :)

____________________________________________

http://funkyimg.com/i/WACT.png 
Nie żeby coś, ale nie lubię Cat Woman. :c
____________________________________________ 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Jej, z tym nagłówkiem miałam taki problem... Z jego kolorami. Nakładałam na niego z pięć koloryzacji i wszystkie były jakieś takie... Za kolorowe. Aż w końcu zdecydowałam, że czerń i biel będą najlepszym wyjściem ;)

____________________________________________


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
| Pobierz |

 Wybaczcie ten krzywy button, wymknął mi się spod kontroli :(
____________________________________________
 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
____________________________________________

Szczerze? Podoba mi się wszystko, co dzisiaj dodałam, a takie sytuacje zdarzają się rzadko, choć zwykle staram się dodawać to, co uważam za najlepsze. :) Powiedzcie mi koniecznie, co myślicie, a ja zmykam powtórzyć angielskie tryby warunkowe. Do następnej notki! ♥

____________________________________________

*buractwo* *cebula* *poziom reklam w blogosferze jest katastrofalny*
*specjalnie dla Tiny Fox - GONKERS! ♥*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

6 komentarzy:

  1. Aaa notka super <3
    Ahh ten Bruce <3 jak dla mnie najprzystojniejszy batman, ze wszystkich filmów o batmanie :) (nie wyobrażam sobie teraz filmu batman&superman gdzie rolę batmana będzie grał Ben Affleck bleeh) ale dziwi mnie, że wczesniej tego nie widziałaś :D
    Co do prac są super ten boski nagłówek i ta kobieta kot <3
    pobieram stoki i koloryzacje i czekam na kolejna notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. GONKERS!
    eiughiwuegheu, dostałam dedykację, i to od Ciebie, to takie miłe :') Dziękuję bardzo :3
    Notka jest powalająca, nagłówek zmiótł mnie z przed laptopa z siłą porządnego huraganu. Jest prześliczny! Nie wiem co powiedzieć po prostu, jejku.
    Co do szablonu, to woho, naprawdę ciężko jest mi się wypowiedzieć. Trudno znaleźć słowa, żeby opisać coś takiego ;-; Rozmieściłaś wszystko przecudownie, jest tak estetycznie i mniamuśnie wręcz ;-;

    Pozdrawiam Cię cieplutko, życzę Ci weny i dużo dolarów *taniec* c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! :D Moim faworytem jest nagłówek, który powalił mnie swoją idealnością *-* Wszystko jest w nim takie zgrane i dopasowane, że ojejku! :D Strasznie mi się podoba C:
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprzedziłaś mnie batmanowym szablonem :) Sama chciałam dodać coś podobnego w którejś notce, ale tego już nie zrobię :P Nagłówek... WOAH! Jest świetny. I dobrze, że zdecydowałaś się na szarości w tej pracy, bo wygląda to naprawdę obłędnie! Pobrałam stocki :)
    Pozdrawiam serdecznie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh, jak mnie dawno tutaj nie było! Czas nadrobić zaległości.
    Szablon z batmanem jest cudowny! Nie spotkałam się jeszcze z żadnym szablonem z batmanem, czy innym superbohaterem, więc twój mnie urzekł, że tak powiem. Jednak ten nagłówek po prostu wygrywa wszystko, jest fenomenalny, a moje serduszko mówi, aby poprosić Cię o identyczny, ale odpuszczam sobie z zakładaniem nowych blogów, bo przecież nabór przyszłej szkoły jest ważniejszy, eh.
    Ten nagłówek z kobietą kot, jest takze śliczny, jednak ten drugi nagłówek, no po prostu zwala z nóg, gratulacje, Ariana!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka. Bardzo lubię postać batmana, więc prace szczególnie mi się podobają. Uważam, że ikonki są najlepsze. Bardzo mi się podobają, mają świetny kolor :) Nagłówek także wygląda interesująco. Myślę, że ta dokładność wykonania robi mu jak najbardziej na plus ^^ Uprzedzam, pobieram stocki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń