Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

10.5.15

64. I'm a fool for you

http://funkyimg.com/i/WMXz.png http://funkyimg.com/i/WMXy.png http://funkyimg.com/i/WMXA.png 

Cześć!
Jak miło, już po raz sześćdziesiąty czwarty, witać się z Wami ♥ Wiem, ostatnio mocno zaniedbuję odpisywanie na komentarze tutaj, ale w zamian powiem Wam, że dzisiaj zabrałam się do komentowania postów na innych blogach. To progres, co nie? :D
Tak spoza wirtualnego światka, w piątek o 13 mam ostatnią maturę. Troszkę się stresuję (ustny polski, dostałam na egzaminie największą kosę ze szkoły), ale tylko gdy pomyślę, że potem jestem wolna, to od razu mi przechodzi. Wolny czas - bo i ten zdarza mi się mieć coraz częściej - umilam sobie dla mnie nową, dla innych lekko już zaśniedziałą sagą o sławetnym Geralcie z Rivii. O tak, przez całe życie dotąd myślałam, że to dla mnie będzie za nudne, do tego przygody wiedźmina są napisane przez Polaka (co w większości odpycha mnie od wszystkich książek najbardziej, nie lubię czytać polskiej literatury - taki ze mnie patriota). A tu proszę. Dwa dni, kończę Miecz Przeznaczenia. Brawo, Justyno, ominęły cię świetne książki jedynie przez twoją głupotę! :P
Chciałabym zrobić wiedźmińską notkę, ale, ekhm... No nie oszukujmy się. Shit wyprodukowany przez polskie kino pod tym tytułem nie nadaje się do oglądania, a co dopiero do szukania inspiracji. A branie screenów z gry może wyglądać nieco dziwnie na pracach. Jestem w kropce, choć już wiem, jaka będzie kolejna notka serialowa/filmowa :P
Wracając do grafiki, dzisiaj mam przygotowane dwa nagłówki (jeden to współpraca z Andro), ikonki, dwie koloryzacje oraz paczkę modelek. Zapraszam! ♥

http://funkyimg.com/i/WMXy.png http://funkyimg.com/i/WMXz.png http://funkyimg.com/i/WMXA.png http://funkyimg.com/i/WMXB.png http://funkyimg.com/i/WMXE.png 
____________________________________________

  współpraca z Andro

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Może popadam w samozachwyt, ale jestem bardzo zadowolona z tej pracy! :P
____________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Paczka modelek podpisana jest jako 14, jednak realnie jest ona 13. z tej serii. 
Mam niemałe zamieszanie z tymi numerkami :D
____________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
uwaga: ta koloryzacje działa tak na zdjęciach z ciepłymi tonami (żółte, pomarańczowe, zielone, czerwone) - inaczej zmienia obraz w całości niebieskoszare tony!

Ja zmykam, Wy tymczasem oglądajcie i wyrażajcie swoje opinie w komentarzach! Obiecuję, tym razem odpiszę :C Bywajcie! (Widzicie, ten język z Wiedźmina na mnie wpływa :c)
____________________________________________ 
 
 *reklama*
* (głos Gimbusa) wszystko dla pieniędzy! *

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

13 komentarzy:

  1. Anonimowy10/5/15 21:03

    Pobieram dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytalam "Miecz przeznaczenia" tylko we fragmencie. Całkiem nieźle napisane, ale na całość nie mam czasu... :/
    Ikonki są ekstra. Naprawdę świetnie wykorzystane zdjęcia Belli. :) Współpraca z Andro ma fajną kompozycję (takie V). I teraz zauważyłam jeszcze skrzydła... Kurcze, niezle to. ;) Twoje zadowolenie z drugiego nagłówka jest jak najbardziej uzasadnione. Juz same kolory to strzał w dziesiątkę. Ins chyba też wykorzystywała takie luźne kartki... Z ciekawości zapytam o podstawę zaznaczania przy ucinaniu twarzy modelce u góry. W sensie: skąd takie a nie inne zaznaczenie?
    Dzięki, że wpadłaś do mnie i przepraszam, że dawno nie komentowałam tutaj. Tylko chamsko weszlam, pooglądałam i wyszłam...
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wakacje, może nadrobisz :P Polecam serdecznie! :D
      Dziękuję! Akurat kompozycja to zamysł Andro, sama byłam zaskoczona jej pomysłowością :) Faktycznie, kartki pozyskałam z paczki stocków zebranej przez Ins - prezentują się świetnie na wielu pracach wg mnie. Zaznaczenie nie było spowodowane czymś ważnym (np. napisem na lewej stronie twarzy), ale po prostu chciałam zrobić coś innego z nią, żeby nie było aż tak nudno. nie wiem, czy wyszło dobrze, ale cóż - co się stało, to się nie odstanie :D
      Spokojnie, robiłam tak samo na wielu blogach, w tym Twoim.
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Ooo nasza wspólna praca <3
    Co do polskich książek, też przeważnie nie chciałam ich czytać, ale ostatnio byłam zmuszona kupić sobie jaką kolwiek książkę w Empiku i padło na polską książkę pod tytułem "Wilk" i byłam nią zachwycona, później w bibliotece wyporzyczyłam Pamięć Krwi również polską książkę i ona również mnie nie zawiodła.
    Nie dziwie się że jesteś zadowolona z drugiego nagłówka, bo jest mega, ta kolorystyka i to jak wszystko połączyłaś daje powalający efekt.
    Trzymam kciuki za piątek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiedziałam, tak zrobiłam - następna notka po Batmanie :D
      Mnie strasznie odraża myśl, że Polak napisał książkę. Nie mam zielonego pojęcia czemu. Dziwna jestem :D
      Dziękuję Ci! ♥

      Usuń
  4. Ikonki są IDEALNE! *.*
    Pobieram obie koloryzacje - uwielbiam i najczęściej korzystam z Twoich koloryzacji ♥

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej! Dziękuję! :D Rzadko kiedy ktoś mówi tak o moich ikonkach, które zwykle kuleją :D
      Cieszę się, że się przydają! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Araina no co ja mogę powiedziec. Twoje prace są po prostu idealne. Nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Uwielbiam dzisiejsze ikony! Wyszły ci zjawiskowo. Naprawdę powinnaś je robic częściej, bo są cudowne! Nagłówki idealne, jak zawsze. Uwielbiam Twój styl, dobór elementów i wogóle to jak robisz te prace! Co do Wiedźmina .... wielka szkoda że film się do niczego nie nadaje, bo fabuła książki jest bardzo warta uwagi.
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz widzisz, jak się czuję przy pisaniu komentarza u Ciebie :/ Już dawno skończyły mi się epitety. :P
      Dziękuję Ci za takie uznanie! ♥ Zgadzam się z Tobą w temacie Wiedźmina, film jest jednym wielkim nieporozumieniem. Gdyby wzięło się za to HBO i zrobiło serial, to przecież byłaby druga Gra o Tron... Ale mnie się nikt nie słucha :(
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Pierwszy szablon aka mój dzisiejszy faworyt! Jest naprawdę zdumiewający i przede wszystkim kolory są bardzo ładnie dobrane.
    Żeby nie pomijać drugiego szablonu, to powiem Ci, że analizowałam go chyba przez dobre sześć minut, aż w końcu mój gust szablonowy/nagłówkowy, cokolwiek podpowiedział, że także jest cudowny, jednakże faworyt, to tak jak powiedziała - drugi.
    Tak a propos, to mam do Ciebie pytanie. Na stronce piszę, że nie wykonujesz zamówień, a czy będzie taki czas, kiedy będziesz przyjmowała zamówienia? :) Jeśli tak, to masz już pewne jedno zamówienie, haha!
    Pozdrawiam i całuję. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ (Uściślając, obie prace to nagłówki) :)
      Zapomniałam edytować tego, dobrze, że mi przypomniałaś. Możesz składać, nie ma sprawy :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Yaay *-* I wszyscy szczęśliwi :3

      ♣ Hasło: cold eyes.
      ♣ Pełny link do bloga:http://death-dragging-consequences.blogspot.com/
      ♣ Układ: coś takiego podobnego do tego, co mam akutalnie
      ♣ Kolorystyka: ciemny
      ♣ Opcjonalnie: https://www.pinterest.com/pin/488851734527374724/
      https://www.pinterest.com/pin/449797081509652591/
      https://www.pinterest.com/pin/502644008384710450/
      cytat" "Nobody is secure" i "Death dragging consequences."
      Link do twojego bloga, jest w zakładce "Reklama"

      Usuń
    3. Ooo, nie wiedziałam, że mam siłę uszczęśliwiania :P
      Przyjęte, oczywiście, ale mam pytanie: mogę wziąć inne zdjęcia Holland Roden? ;)

      Usuń