Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

19.5.15

66. He'll cut and slice

http://funkyimg.com/i/WYWQ.png 

Witajcie! :)
Nadszedł ten dzień, w którym apogeum osiągnęła moja irytacja związana z moim komputerem. Od kilku miesięcy (odkąd poznałam wymagania Wieśka) plułam sobie w twarz, że zdecydowałam się wymienić PC na laptopa (stacjonarny przeszedł w ręce siostry) i teraz żałuję najbardziej, kiedy już wyszedł nowy Wiedźmin. O ile Skyrim poszedł mi spokojnie na lapku, to niestety, ale z Geraltem nie ma cienia szansy na nołlajfienie.
No ale już nie będę Wam biadolić, w sumie to kogo obchodzą moje wynurzenia. :D Postanowiłam wrócić do stałej częstotliwości publikowania notek - ustaliłam, że wpisy pojawiać się będą co pięć dni. Postaram się trzymać tego założenia - kiedyś notki były nawet co trzy dni, ale to chyba aktualnie ponad moje siły.
Dziś chciałabym pokazać Wam dwa nagłówki, szablon na zamówienie, tekstury, stocki, plik .psd oraz dwie koloryzacje. Bogactwo! Dolary! Zapraszam! :)
__________________________________________

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

__________________________________________

 Zamówienie dla Killer.
 
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Uważam, że szablon wyszedł fajnie. Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba :)
Po odbiór i ewentualne poprawki zapraszam Cię na maila: ariana.prace@gmail.com.
__________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
__________________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


Gdybym miała wskazać faworyta z dzisiejszej notki, byłyby to tekstury i pierwszy nagłówek. Czekam na Waszych faworytów! :)
____________________________________________
 
 *reklama*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

SONDA

Z INNEJ BECZKI

Mam do Was prośbę. Przygotowałam krótką ankietę, która - mam nadzieję - pomoże mi ulepszyć Starved Souls. Składa się ona z dziesięciu krótkich pytań, więc zajmie Wam to jakieś 5 minut, a mi może bardzo ułatwić zorientowanie się, co robię źle, a co dobrze. Pomożecie? Oczywiście dla chętnych czeka nagroda!
Link:

ANKIETA

Z góry dziękuję! ♥

33 komentarze:

  1. Hah nieźle się zdziwiłam jak zobaczyłam moją sygnaturkę na początku Twojego posta :* Dziękuję za jej umieszczenie :) Z innej beczki... dobrze że naszym się gra udała xD pomińmy film może kiedyś Universal go dobrze zekranizuje. Mój brat miał taki sam problem z kompem. Niby ma go naprawdę dobry, ale cały czas słuchałam jaki to jest wkurzony bo na Wieśka jest za słaby. Po czym dzisiaj jak się dowiedział, że idzie to na dużo słabszych komuterach niż wymagane, pojechał do miasta i przytargał go do domu xD Ja się właśnie patrzę na Sezon Burz, który leży obok mnie. W końcu sobie poczytam dobrą polską literaturę. Wracając do grafiki. Rozwaliły mnie nagłówki. Pierwszy jest po prostu piękny a drugi bardzo delikatny, nic tylko podziwiac! Ale najbardziej zabił mnie szablon ;-; Poradnik CSS please.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna, musiałam ją wykorzystać! :) Zwłaszcza, że nie miałam natchnienia do zrobienia jakiejś samodzielnie.
      Zgadzam się z Tobą, akurat pod względem gejmerskim Polacy są diablo dobrzy. Wystarczy spojrzeć na rankingi e-sportów :P
      Zadroszczę mu :( Niestety, choć mój lapek ma dość dobrą kartę, to bałabym się - zintegrowana grafika, większe szanse na spalenie nie tylko karty, a połowy wnętrza laptopa :D A Ty nie patrz, tylko czytaj. Na pohybel innym, szkole, czytaj! :D
      Dziękuję Ci! Zawsze potrafisz powiedzieć coś tak miłego, że aż mi się ciepło robi :3 Poradnik do kart? Proszę bardzo, będzie w następnej notce :P
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Nagłówki - idealne!
    Szablon - cudo!
    I tym, krótkim sposobem podsumowałam całą notatkę. Ale jeszcze co do szablonu to urzekło mnie zestawienie jego kolorystyki,nie wpadłabym na to, że to może tak dobrze wyglądać :)

    Pozdrawiam [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Epitety bardzo, uśmiech mocno! :D Dziękuję! ♥
      Kolorystyka była prawdziwym dziełem przypadku, jeśli aż tak dobrze wygląda, to może czas, bym częściej dopuszczała przypadek do głosu? ;P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. jej ten pierwszy nagłówek i szablon są boskie <3
    pobieram twoje teksturki i koloryzacje, może mnie do czegoś zainpsirują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzię-ku-ję! ♥
      Niechże się przydadzą! ;)

      Usuń
  4. Dzień dobry!
    Ostatnio trochę opuściłam się w komentowaniu, za co baaardzo Cię przepraszam. Postaram się robić to już systematycznie :)
    Najpierw muszę zauważyć, iż nie dość, że obie jesteśmy beczkowniczkami, to jeszcze gramy w Skyrim. Kurczę, popatrz ile mamy wspólnego! xD Ubolewam razem z Tobą, że nie możesz pograć w Wiedźminka, sama bym sobie trochę nad tym posiedziała ;-;
    Okay, może przejdę do notki :')
    Najbardziej podoba mi się z niej szablon. Zdecydowanie. Jest tak prześliczny, że aż coś mnie skręca. Ten dopasowany, na moje oko dość skomplikowany css (sądzę tak, ponieważ w życiu nie napisałabym podobnego xD) , kolory, pomysłowe strony. Gapię się na niego od dłuższego czasu, podbił moje serduszko ;-;
    Nagłówki również są niesamowite, szczególnie widać w nich Twój styl :3
    Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam z niecierpliwością na notkę, a tymczasem pędzę do zakładki "pobrania", żeby powiadomić Cię o zgarnięciu cudów z tego postu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! :)
      Każdy komentarz doceniam tak samo, choć tak obszerne jak ten zmazują Twoje winy! :P
      Ogólnie to wiesz, jak ktoś lubi GoT, fantasy w szerokim znaczeniu i RPGi to nie ma szans, żeby nie pykał w Skyrim. Oto mój opis :D Uściśnijmy się w bólu, nawet nie wiesz, jak bardzo mnie boli to, że nie mogę pozabijać bestii :(
      CSS wcale skomplikowany nie jest, choć nieco przydługi :D Kilka trików i tylko wygląda na ciężki. ;)
      Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko podziękować. A więc dziękuję! ♥

      PS.: Zapomniałaś o Gonkers! :( No ale wybaczam, taki miły komentarz :D

      Usuń
  5. Czy moje oczy dobrze widzą? Czy, aby na pewno ten cudowny szablon dotyczy się mnie bo, aż nie mogę uwierzyć, hah! Jest piękny *o* Zamawiam u Ciebie szablony praktycznie non stop, jeśli zakładam blog na bloggerze i powiem Ci, że wykonywałaś cudowne szablony dla mnie, ale ten po prostu zwala mnie z nóg! Jest cudowny i do tego Holland, to już w ogóle niebiosa znają raj. Powiem Ci, że chyba pierwszy raz widzę taki układ stron, które są jak najbardziej oryginalne i pomysłowe!
    Co do nagłówków, to dzisiaj moje serduszka podbijają oby dwa! Są naprawdę cudowne! Nie wiem, który z nich lepszy, hah. Praca Ci się udała, a ja ze szablonu jestem, jak najbardziej zadowolona! :3
    Dziękuje raz jeszcze i zaraz zgłoszę się po odbiór. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, proszę Pani, oto Pani zamówienie :P Widzę, że się podoba! ♥
      Przeczytałam "niebiosa zbiją ryj". Wyobraź sobie moją minę :D
      Fakt, chciałam znaleźć coś innego i nowego jako strony i tak wpadłam na gwiazdki :P Fajnie słyszeć, że się trafiło w dziesiątkę!
      Dziękuję! Twoje zadowolenie to dla mnie najlepsza nagroda ;)
      Nie ma za co. Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Tekstury są piękne ^^ pobieram je oraz paczkę z modelkami ... modelek nigdy za wiele <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będą Ci często i dobrze służyć :)

      Usuń
  7. O, nowy pościk! Bardzo mnie to cieszy :D Ja to w sumie przyzwyczaiłam się do swojego stacjonarnego komputera. Jakoś nie mogłam odnaleźć się w programach graficznych na laptopie. To jednak nie dla mnie. Ten drugi nagłówek jest miażdżący! Tak samo jak szablon, który bardzo bardzo bardzo trafił w mój gust.
    Pozdrawiam gorąco, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że kogoś to cieszy! ♥
      Uwierz, teraz najchętniej pobiegłabym do siostry i wyrwała całego peceta z kontaktów i wróciła do domu. Gdyby tylko nie dzieliło nas tyle kilometrów :D A z doświadczenia mogę powiedzieć, że na lapku pracuje się bardzo dobrze w PSie, choć zapewne mnie wygodnie się siedzi. :)
      Dziękuję! Odkąd zrobiłam drugi nagłówek myślałam, że to ten gorszy, a tu taka niespodzianka. Muszę się mu przyjrzeć jeszcze raz. :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Anonimowy19/5/15 23:15

    Wszystko śliczne, jak zawsze zresztą. Aż miło popatrzeć.
    Zazdroszczę talentu! :>
    Pozdrawiam, Invisible ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Stop it, you, bo się zaczerwienię :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Chylę czoło, nad Twoim szablonem *o* ♥
    Najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek, no i jeszcze jest na nim moja ulubiona aktorka, nic dodać nic ująć ♥

    Pobieram tekstury oraz modelki. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki wielkie ♥
      Mam nadzieję, że dodatki posłużą Ci wielokrotnie! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Drugi nagłówek jest świetny *,* Oba są, ale ten drugi jakoś tak mnie urzekł xD no i szablon... cudne kolory.
    Widzę, że przyjmujesz zamówienia, więc może mi się poszczęści ;)
    więc tak...
    Hasło: cold eyes
    Link do bloga: http://raven-recenzje.blogspot.com/
    Układ: coś podobnego jak tu: http://funkyimg.com/i/JgDt.png ogólnie chciałabym, aby szablon był minimalistyczny i dosyć prosty.
    Kolorystyka: chciałabym, alby szablon był utrzymany w jasnych kolorach, najlepiej pastelowych. Nie mam jakichś specjalnych życzeń, poza tym, żeby nie był to róż.
    Nagłówek: chciałabym na nim tytuł bloga tj. "Recenzje raven" i jakąś książkę, lub coś związanego z czytaniem.
    Okej, to chyba wszystko. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace. Masz niezły talent ^^ Tylko pozazdrościć (; Pobieram teksturki (:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nadzieję, że stworzysz z nimi coś pięknego :)

      Usuń
  12. Moim faworytem jest szablon :) Kurczę, tak bardzo chciałabym, żeby zamówienia wychodziły mi tak ładne jak Tobie ;-; Bardzo mi się też podoba drugi nagłówek, jest taki delikatny i wszystko się ładnie komponuje... jest śliczny ^^ Niezmiennie, koloryzacje wciąż mnie zachwycają :D
    Czekam na więcej cudeniek! ♥
    Pozdrawiam, Alexxa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jakim ograniczeniem są dla mnie zamówienia - zawsze mam dylemat, czy robić je zupełnie w guście zamawiającego, czy przemycić tam trochę siebie. :)
      Dziękuję za tyle miłych słów! Pozdrawiam ♥

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Niestety, ale blog nie spełnia warunków Regulaminu.

      Usuń
  14. Nagłówki są piękne + koloryzacje *_*
    Zapraszam do mnie http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno! Przed chwilą znalazłam Twoją pracę, oglądając post z przeglądu tygodnia w katalogu graficznym i powiem, że to była miłość od pierwszego wejrzenia! Było tam udostępnione zamówienie z tej notki. Powiem Ci szczerze, że jest naprawdę świetne. Css jest super i widać, że pisząc go, wzięłaś pod uwagę każdy szczegół. Do tego te kolory! No cud, miód, malina! Takie zielone twarze kojarzą mi się z kosmitami, ale w tym wypadku wygląda to bardzo dobrze. Nie są tak perfidnie walnięte jakieś zielone japy, tylko zgrabnie wplecione w całą resztę. Wszystko pięknie się dopełnia, jednocześnie wypełniając dziurkę w moim sercu. Teraz jest ona załatana Twoim talentem:)
    Jestem po prostu urzeczona. Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę i wiedz, że zyskałaś nową, wierną czytelniczkę (jeśli tak to mogę nazwać).
    Pozdrawiam, Curly xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Sprawiłaś mi wielką przyjemność tym komentarzem ;)
      Dziękuję za Twoją opinię! Twarze są turkusowe, wypraszam sobie :D
      Wielkie dzięki za odwiedziny, oczywiście cieszę się z nowej czytelniczki! :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  16. Kochana prace są po prostu F E N O M E N A L N E !!! Nie mogę sobie po prostu wybrać faworyta. Nie wiem jak to robisz i szczerze, to chyba nie chcę, bo to mnie przerasta. Jesteś niesamowitą graficzką! Podziwiam twój wkład pracy w grafikę i efekty! Każda z prezentowanych form graficznych jest na najwyższym poziomie i jest dopracowana w najdrobniejszym detalu! Uwielbiam twoje prace :3
    Jestem pod wielkim, a nawet O G R O M N Y M wrażeniem!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! Tyle entuzjazmu w Twoim komentarzu ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń