Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

24.5.15

67. Show me mercy

 http://i.imgur.com/jZLFv0k.png

Cześć!
Jak obiecałam, tak robię - notki co pięć dni. ;) Komentarze pod poprzednią notką sprawiły mi wiele radości. A co tam, komentarze, Wy mi ją sprawiliście ♥ Dziękuję!
Ankietę zamknęłam, wypowiedziało się 22 osoby, dla których obiecaną niespodziankę przygotuję w najbliższym czasie. Postaram się wynagrodzić Wam czas spędzony nad odpowiadaniem na pytania jak najlepiej będę potrafiła. Wyniki z ankiety i wnioski przedstawię Wam w następnej notce ;)
Ostatnio zorientowałam się, że przestałam być dzieckiem. Że muszę zacząć szukać pracy na wakacje, przecież nie ma sensu siedzieć na tyłku przez tyle czasu (dzisiaj z nudów pomalowałam się i siedzę z tym smoky na oczach, mama się nieźle wystraszyła, że przeszłam na ciemną stronę mocy :P). I to mnie nieźle zaszokowało, w sensie - gdzie się podziało te dziewiętnaście lat? Oczywiście, moja rodzicielka już mnie męczy, że ją zostawię i będę sama mieszkała, jej główny zarzut: "ty gotować nie potrafisz, tylko spróbuj mi się zatruć to skończy się studiowanie" :P I choć ostatnio dowiedzieliśmy się o ciężkiej i niestety nieuleczalnej chorobie bardzo bliskiej nam osoby, to staram się myśleć pozytywnie. Chyba tym się różnię od wielu innych osób. Nigdy nie narzekam i się nad sobą nie użalam, takich ludzi wręcz nie znoszę. Biorę się w garść i idę do przodu.
A propos "iścia" do przodu, dzisiaj już 67. notka! Szybko leci. Chyba muszę zacząć myśleć o czymś na 100. wpis. o.O Ale to za jakieś pół roku :P Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa nagłówki, trzy sygnaturki, szablon wolny, paczkę modelek, dwa pliki .psd i dwie koloryzacje. Zapraszam! ♥

SYGNATURY

http://i.imgur.com/jZLFv0k.png 
http://i.imgur.com/IbY2Th5.png 
http://i.imgur.com/8Sqe0dd.png


NAGŁÓWKI

Wydaje mi się, że nagłówek z Sophie ma w sobie za dużo wszystkiego. Chyba się zagalopowałam :P Mimo wszystko, jestem zadowolona z obu tych prac.
Też myślicie, że Ch. Bale na pierwszym nagłówku wygląda:
- na lewym zdjęciu jak Matthew MacConaughey
- na prawym zdjęciu jak Leo Messi?
Czy tylko mi się tak kojarzy? :D

SZABLON WOLNY
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Trochę ponury ten szablon. Takie luźne przemyślenie. ;)
Post zablokowany, przewijalny. Pozostałe elementy także zablokowane.
W tym szablonie nie można dodawać więcej innych gadżetów, można co najwyżej zrezygnować z tych po prawej.

DODATKI

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

  Serdecznie dziękuję, że zechcieliście wpaść i dziś, by pooglądać prace ;) Czekam na Wasze opinie i sugestie! ♥
 ___________________________________________________
 
 *chamska reklama*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

17 komentarzy:

  1. Ale notka <3 jeju jest przecudna! Sygnatury wyszły ci wspaniale. Nowy ciekawy styl, strzał w dziesiątkę Ariana! 1,2 to moje faworyty. Ale nagłówki rozwaliły mnie totalnie i najbardziej. Są zjawiskowe. Pierwszy ma wspaniałe kolory, dobór elementów jest perfekcyjny. Nie można oderwac od niego oczu! Ale drugi, oj drugi mnie zabił, pokiereszował i zakopał. To chyba twój najlepszy nagłówek. Wszystko, absolutnie wszystko jest w nim idealne, zaczynając od kolorów kończąc na każdym jednym malutkim elemenciku. Diabeł tkwi w szczegółach a u ciebie widac to perfekcyjne. Jeju nie mogę się na niego napatrzec! A tak z innej beczki. Czas faktycznie mega zapieprza. Jestem od ciebie 4 lata młodsza a moja mama już ględzi że za niedługo wyjadę i ją zostawie xD
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nazwę dla tego stylu: wrzuć wszystko, co się da, zblenduj i dodaj napis :D W praktyce trwa to dłużej, choć dużo z tego zabawy! :D
      Dzięki za tak pozytywną opinię! Oj, szczegółów tam dużo, to fakt - dziękuję Ci za uznanie! ♥
      No widzisz, nasze mamy mają coś wspólnego (ale chyba wszystkie mają takie nastawienie :D). Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. A ja się z tobą nie zgadzam: ilość stocków bardziej razi mnie w pierwszym niż w 2 nagłówku ... i szczerze ci powiem, że ten 2 zachwycił mnie najbardziej. PIĘKNY jest. + faktycznie ... puki nie napisałaś o tym podobieństwie Christiana nie zauważyłam tego. Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki! :) Już dwie osoby myślą tak, jak Ty - być może w obu się zagalopowałam :D Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Hahahaha teks twojej mamy mnie rozwalił :D
    ehh te życie nie, za szybko biegnie...
    Notka jakz awsze udana :) zakochałam się w drugim nagłówku <3 jest cudowny
    pobieram koloryzacje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest naprawdę zabójcza czasami, to fakt :P
      Dziękuję ♥.♥ Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć :>
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Genialna grafika! Seriously. :) Z sygnaturek chyba najlepsza pierwsza, ale trudno wybrać, bo wszystkie są na swój sposób zjawiskowe. Mam wrażenie, że to na pierwszym nagłówku się zagalopowałaś. Ten atak kolorów trochę mnie przygwoździł. :P To nie znaczy, że jest źle! Tylko chyba ja nie ogarniam... Ale spostrzeżenia co do Bale'a trafione. :) Drugi nagłówek to dzieło! ^^ Może tylko czerwone włosy można było troszeńke przygasić, ale i bez tego jest to mój faworyt całego tygodnia. Błękit + białe kwiatki i delikatna czerwona sugestia... Cudo! A co do szablonu: lubię takie szarości. :) A w Twoim wykonaniu muszą wyglądać zjawiskowo, po prostu nie da się inaczej.
    Też powoli zabieram się za poszukiwanie pracy na wakacje. Ale raczej do skończenia technikum (jeszcze dwa lata) a nawet może trochę dłużej, będę mieszkać z rodzicami. No chyba że wszystko się genialnie ułoży i jakimś cudem uda się wcześniej usamodzielnić...
    Wszystko przed nami. :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust (a raczej klawiatury) to usłyszeć to naprawdę duży komplement ;) Składam dzięki! :P
      Ja tam się modlę, żebym dostała się na studia tam, gdzie chcę :D Trzymam kciuki za poszukiwania!
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Ależ cudeńka i perełki!
    Nawet nie wiesz jak mi miło się robi w serduchu, kiedy patrzę na twoje prace. Normalnie rozpiera mnie euforia! Urzekłaś mnie sygnaturkami oraz kolorystyką w nagłówkach! Jak to uznałaś - w drugim nieco przesadziłaś, ale dla mnie jest w porządku :)
    Pozdrawiam!
    Natx z lost souls.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aach, dzięki wielkie :* Nie spodziewałam się, że grafika może być nośnikiem endorfin :P Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Jeju, pierwsza sygnaturka to mój faworyt całej notki! Wszystko jest na swoim miejscu i do tego takie śliczne kolory.
    Co do pierwszego nagłówka, jest dość nietypowy. Temat natura, a te kwadraciki takie nowoczesne. Ale zaraz, bardzo mi się to podoba! Tak jest o wiele ciekawiej – duży plus. Jeszcze te intrygujące różowe i fioletowe akcenty kompletnie zawróciły mi w głowie.
    Poważnie zastanawiam się nad użyciem tego wolnego szablonu... Jeszcze nie wiem na jakiego bloga, ale najwyżej założy się coś nowego haha. Całość baaardzo mi się podoba. Myślę, że każdy, nawet najmniejszy szczegół przypadł mi do gustu. Usytuowanie nagłówka i stron – świetne. Najbardziej podobają mi się kwadraciki, przy których widnieje autor, data i ilość komentarzy. Są przeurocze, zawsze chciałam takie na swoim blogu! Wygląda na to, że mam słabość do małych figur geometrycznych hahah.
    W drugim nagłówku, moje serce podbił napis. Jestem nim po prostu urzeczona i świata poza nim nie widzę! Te dwukolorowe kropelki też są świetne.
    No dobra, ale póki co wszystko zachwalam, więc może by się tak do czegoś przyczepić? Kurde, problem w tym, że nie wiem do czego.
    Buziaki,
    Curly xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno! Głos w sondzie oddany :)

      Usuń
    2. Ojej, co za esej! Uwielbiam takie komentarze :)
      Dziękuję ♥ Kwadraciki z pierwszego nagłówka wpadły mi do głowy tuż przed wyrzuceniem pliku psd do niego, na szczęście zdążyłam je dodać :D Teraz nie mogę sobie wyobrazić tej pracy bez nich. ;) A tematem bardziej chciałam wstrzelić się w "Prestiż" Nolana i Anglię w XIX wieku.
      Cóż Ty masz z tymi kwadracikami? W sekrecie powiem, że ja też uwielbiam czyste formy geometryczne:P A te kwadraty przy linkach do autora itp. to kwesta trzech kodów :D
      Dziękuję jeszcze raz - za głos w sondzie także! Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. Gonkers!
    Dzisiaj nie zapomniałam ;^; To już się nie powtórzy, obiecuję.
    Notka jest wow, wow, wow, a najbardziej uwagę przyciąga szablon. Układ jest przecudowny, kolory ( niektórzy mówią, że czerń i biel to nie kolory, ale kij z tym ;-; ) idealnie stonowane - nie jest ani za jasno, ani za ciemno. Kurczę, no po prostu bardzo mi się podoba :3
    Z nagłówków mega śliczny jest ten pierwszy, bardzo ładnie wpasowałaś ten przebijający się bluszcz c: No i napis jest genialny.
    Sygnaturki, hm... Twoje sygnaturki są mega charakterystyczne. Jakoś nie potrafię wyprać z pośród nich faworyta, wszystkie są równie ładne :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko, niechaj przez wakacyjną pracę opłyną Cię dolary. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że czerń i biel to brak koloru :D Dziwne, ale logiczne. ;)
      Dzięki wielkie za tak miły komentarz :3 Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Anonimowy25/5/15 14:24

    Mogę wiedzieć co to za dziewczyna na drugim nagłówku? ;)

    OdpowiedzUsuń