Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

13.6.15

69. I'll kiss you twice for death

 

Taka smutna, a taka ładna ta piosnka. ♥

Cześć!
Witam po krótkiej przerwie, którą pozwoliłam sobie zrobić. Musiałam nabrać od nowa chęci do robienia czegokolwiek, więc uznałam, że taki urlop na żądanie będzie dobrym odpoczynkiem. :) Co prawda przychodzę wcześniej, niż sobie ustaliłam, jednak nie znaczy to, że przerwa nie przyniosła korzyści - wręcz przeciwnie.
Ze spraw organizacyjnych: nowy, letni szablon pojawi się przy okazji następnej notki. Paczka dla ankietowanych już gotowa w 75%, proszę o chwilkę cierpliwości. Być może to mniej organizacyjna sprawa, lecz chciałabym Wam oznajmić, że przyłączyłam się do załogi Wioski Szablonów *.* Tutaj możecie zobaczyć mój pierwszy post na WS.
Dziś chciałabym pokazać Wam dwa nagłówki, plik .psd do jednego z nich, dwie koloryzacje, szablon wolny oraz zamówienie dla Raven. W związku z tym ostatnim, jeśli ktoś ma taką potrzebę, może składać zamówienie :) Zapraszam!

_________________________________

Nagłówki
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

_________________________________

Szablony

Zamówienie dla Raven
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

 Szablon wolny
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
 Pobierz 


Zdecydowałam się na podglądy na żywo, ponieważ przy zgłoszeniu do WS musiałam utworzyć 3 blogi i jakoś tak nie chciałam, by się zmarnowały, więc niektóre podglądy będą na tych blogach. ^^
_________________________________

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
 _________________________________ 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.


I jak, znajdujecie coś dla siebie? Napiszcie mi koniecznie, ja tymczasem wracam do maltretowania wiedźmińskiej sagi. Do następnej notki! ♥
 ___________________________________________________
 
 *chamska reklama*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

10 komentarzy:

  1. Cieszę się że już wróciłaś bo uwielbiam twoją grafikę. Strasznie podoba mi się drugi nagłówek. Ten niebieski jest w nim piękny. Pierwszy także mi się podoba. Szablony są piękne. W drugim strasznie mi się podoba ten fiolet *_* Jest cudowny. Koloryzacje są piękne i je sobie pobieram bo na pewno się przydadzą. Jak najbardziej znalazłam coś dla siebie. Chciałabym sobaczyć jakiś minimalistyczny szablon *_* Marzy mi się taki od ciebie na moim blogu ;*
    Pozdrawiam Desari

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, jak dobrze, że powróciłaś, po tym urlopie, bo już zaczynałam tęsknić za Twoimi pracami, kochana! Czasami takie urlopy są nam wszystkim potrzebne, żeby na następny raz zebrać jeszcze większe siły i działać z większa energią i zapałem. Gratuluje z współpracy z Wioską Szablonów! Na pewno dziewczyny będą zadowolone z Twoich owocnych prac! ;) Powodzenia, życzę:*
    Twoja grafika za każdym razem zwala mnie z nóg i wierz mi na słowo, że nie widziałam lepszych prac, naprawdę. (Może właśnie, dlatego zamawiam najczęściej u Ciebie szablony do siebie, haha!) Wracając do Twoich prac przedstawionych powyżej, to nagłówki po prostu powaliły mnie na łopatki! Zawsze wybieram jeden nagłówek, który najbardziej mi się podoba, ale tym razem, wręcz nie potrafię! Są zbyt cudowne, Ariana. Przewyższasz samą siebie i stajesz się w tym, co raz to lepsza, gratuluje! Idąc dalej, to szablon dla Raven jest czysty, delikatny i wręcz idealny na te upalne dni, które w moim mieście goszczą i swoją drogą mam ich serdecznie dość! U Ciebie też są takie straszne upały, że oddychać się nie da?
    Szablon wolny, to coś, czego nawet nie umiem opisać. Wyszedł ci cudownie, wspaniale, niesamowicie itd, itp. Naprawdę! To jest cudo nad cudami, hah. Powiedz mi, co to za dziewczyna na tym szablonie głównym? ;)

    Pozdrawiam serdecznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podobają mi się kolory nagłówków.<3 Tygryskowy jest genialny, pomarańczowe akcenty trafiają w sedno. Druga praca na początku wydała mi się nieco dziwna, ale już wiem dlaczego i kompletnie to odrzucam, bo świetnie się prezentuje. Znowu pomarańczowe (i czerwone?) dodatki. :) Błękit prześlicznie tu wygląda i zabieg z oknami też robi wrażenie. Zamówienie takie ułożone i grzeczne - zgrabnie to zrobiłaś. :) Bo wolny to taki ciemno-pstrokaty i już do mnie nie trafia...
    Ode mnie to tyle. Nie mogę się doczekać nowego głównego! ^^
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak się cieszę, że jest u ciebie nowa notka!
    Wspaniałe prace ^^ Nagłówki bardzo udane :D
    Zazdroszczę zamawiającej, ponieważ css w szablonie jest po prostu śliczny!
    A wolny? Cóż mam dodać...
    Koloryzacje prezentują się naprawdę niesamowicie :3
    Czekam niecierpliwie na kolejną notkę!
    Pozdrawiam!
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mieć Cię w naszej załodze! :) A Twoje pracę są naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam zdjęcie które strasznie mi się podoba i chciałabym z nim szablon więc stwierdziłam że złożę sobie zamówienie. Mam nadzieję że się go podejmiesz :)

    ♣ Hasło: cold eyes
    ♣ Pełny link do bloga: http://leprokonus.blogspot.com
    ♣ Układ: Chciałabym szablon minimalistyczny coś w tym stylu http://funkyimg.com/i/R3zo.png (chciałabym aby po lewej stronie było zdjęcie a po prawej menu, archiwum, statystyka i miejsce na mój tekst)
    ♣ Kolorystyka: Tutaj wszystko zostawiam tobie jakie kolory ci tylko będą pasować takie mogą być.
    ♣ Opcjonalnie: Zdjęcie: http://i.imgur.com/r5EccXQ.jpg

    Twój button znajduje się na moim blogu w zakładce "linki"

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram koloryzację i szablon wolny

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa ja dopiero dzisiaj zauważyłam, że dodałaś nową notkę nooormalnie katastrofa :(
    Notka cudna stskniłam sie za twoimi postami
    prace są cudowne dzisiaj zakochana jestem w drugim szablonie jest boooskie <3
    pobieram koloryzacje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No hej! ^ Super,że wróciłaś ! Prace jak zwykle cudne najbardiej podoba mi się nagłówek z tygrysem :) Też długo mnie nie było w blogosferze,nie miałam czasu ani chęci do robienia grafiki.Wrócę po dodatki i czekam na nowąnotkę!Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem chętna na szablon :)
    hasło to cold eyes.
    chodzi o bloga http://clooming.blogspot.com/ , chciałabym żeby szablon był dość prosty ale ładny z jakimiś fajnymi efektami w gadżetach. co do kolorystyki to jasne kolory, najlepiej biały i szary + jakieś akcenty np. pudrowy fioletowy, różowy, tylko zależy mi, żeby były one maksymalnie stonowane :) w nagłówku chciałabym napis CLOOMING, chociaż może on być po boku, tak jak np. na Twoim szablonie. Nie wiem czy dasz radę ale marzy mi się taki efekt, żeby lista postów była własnie w bocznej kolumnie, tak jak jest w jednym szablonie blogerowym z widokiem dynamicznym, chyba wiesz o co mi chodzi ;) kurcze, nie wiem czy nie namieszałam zbytnio...jak coś to mogę się odezwać na aska, jeśli będziesz chciała wykonać go dla mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń