Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

26.6.15

70. New beginning


 Cześć!
Wracanie po niemal dwóch tygodniach ciszy przyprawia mnie o lekki dreszcz i strach, że nikt już tu nie zajrzy. Mam na swoje usprawiedliwienie to, że wcale nie próżnowałam w tym czasie ;) 
Poza grafiką, przez te dwa tygodnie zdążyłam skończyć wiedźmińską sagę, przejść przez kilka odcinków Death Note (w ramach zrozumienia fenomenu) oraz rozpocząć czytanie Darów Anioła, niedawno uważanych przeze mnie za nic wielkiego. Dalej uważam, że seria nie wnosi nic powalającego na kolana, mimo to czyta się miło. Aktualnie jestem w połowie Miasta Zagubionych Dusz.
Graficznie ten okres czasu przyniósł kilka refleksji. Postanowiłam wykonywać szablony i zamówienia tak, by użytkownicy nie musieli grzebać w kodzie i taplać się w zmianach ramek itp. Oznacza to, że szablony będą w większości oparte na kartach w gadżecie Strony. Dodatkowo niesie to ze sobą niestety trochę mniej możliwości "bajerowania" szablonów. 
Aha, jak podoba Wam się nowy szablon? Próbowałam zmienić te okropne suwaki na ładniejsze, jednak żaden z tutoriali nie podziałał. Będę jeszcze próbować, więc może z pomocą ludzi bardziej obeznanych niż ja uda się to naprawić :) Zgłaszajcie, proszę, wszystkie błędy, które są u Was widoczne. :)
Dziś chciałabym pokazać Wam dwa szablony wolne, plik psd do nagłówka jednego z nich (nagłówek ten postanowiłam również udostępnić Wam jako tapetę), speedart z wykonywania niedawno opublikowanego nagłówka, paczkę tekstur oraz paczkę dla osób, które wypowiedziały się w ankiecie ;)
Zapraszam!
PS: Przyjęte zamówienia - Desari i Clooming ;)

______________________________________



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

 / Pobierz /

Moje neonowe kolory ♥

  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

/ Pobierz /

 Tło jest zablokowane, szablon nie posiada kolumn. Wszystkie gadżety trzeba umieścić w sektorach "footer-2-1" i "footer-2-2".
Swoją drogą, blogger wprowadzając zmiany w zakładce "Układ" nieźle mi pomógł ;)

______________________________________

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

 Tapeta

http://i.imgur.com/ueDy12L.png

______________________________________ 



Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Hasła wysłałam już na Wasze maile :)

_________________________________________
 *chamska reklama*

Jeśli uważacie, że warto wybrać najlepszy prywatny blog miesiąca możecie zagłosować o tutaj na swoich ulubieńców!

SONDA

Dodatkowo, trwa sonda mająca wyłonić najlepsze blogi roku. Zachęcam do wskazania swoich faworytów!

SONDA

25 komentarzy:

  1. Anonimowy26/6/15 19:21

    Twoje prace są cudowne! Może zrobiłabyś jakiś szablon, który podobny byłby do poprzedniego ze Starved Souls (lub może w ogóle ten szablon)? Moim zdaniem lepsze są te szablony, które ustawiasz na główne, niż te, które dodajesz w notkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą co do szablonów, jednak jest jeden prosty powód - będąc administratorką Starved Souls jestem w stanie panować nad tym, co się dzieje z szablonem. Przez to mogę pozwolić sobie na o wiele więcej efektów, podczas gdy "przeciętny" użytkownik szablonu nie dałby rady z napisaniem niektórych kodów. Nie twierdzę tu, że jesteście głupi, przecież celem pobrania szablonu jest spokój, że nic nie trzeba w nim dopisywać.
      Widzę często blogi z szablonami mojego autorstwa ustawionymi naprawdę źle, a jestem pewna, że w instrukcjach opisuję wszystko jak najczytelniej się da. Jak widać, opieram się na własnych obserwacjach, nie na wyssanych z palca twierdzeniach :) Podsumowując - szablony w notkach są proste w użyciu, dlatego są mniej efektowne, szablon główny mam pod kontrolą i mogę poszaleć. ;)

      Usuń
    2. Anonimowy26/6/15 19:36

      Całkowicie Cię rozumiem, ale mogłabyś chociaż raz spróbować dodać taki szablon. Jeżeli ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem instrukcji, to już jest jego problem, a nie Twój, prawda? :)

      Usuń
    3. Większość dodawanych dotąd szablonów opierało się na menu w gadżecie HTML i np. wysuwanych kolumnach itp. I większość pobierających poległa.
      Oczywiście nie wykluczam udostępniania takich szablonów, jednak wiem, że lepiej zrobić coś prostszego, ale praktyczniejszego ;) Chyba że zacznę dzielić szablony na poziomy trudności :D

      Usuń
  2. Jej ale tu ładnie,kolorowo,żywo. Gratuluje świetnego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki był mój zamiar, energia i szaleństwo ostrych barw :D

      Usuń
  3. hej :D śliczny szablon ładne kolory <3 prace piękne szczegółnie tapeta :) wrócę jutro po dodatki :) swoimi pracami mnie zmotywowałaś do działania ,ostatnio nic mi nie wychodzi nie wspomne o szablonie głównym . Zapraszam do siebie (przez chwilę mój blog był nieaktywny) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam często tak, że gdy oglądam czyjeś prace to czuję się zawstydzona, że ja ostatnio leniuchuję. :D Miło słyszeć, że moje prace podziałały na Ciebie tak motywująco :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. O jak miło, że widzę swoją sygnaturkę, na początku posta. Bardzo dziękuje <3
    Szablony, są śliczne. Może kiedyś będę takie tworzyć :D
    Zaraz idę oglądać speedart, oraz pobieram tekstury. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prześliczna! Nie ma za co dziękować, zasługujesz na większą "sławę" niż masz :)
      Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że przydadzą Ci się dodatki i te pięć minut poświęcone na obejrzenie speedarta nie uznasz za zmarnowane :) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. O matko Ariana! Ale genialnie tutaj *.* O jejciuniu... może zacznę pokolei:
    - nowy szablon główny wymiata! Jejku... ten nagłówek wgniótł mnie w podłogę! A w dodatku te kolory wszędzie... no cud, miód i malinka!
    - prace w notce są FANTASTYCZNE!!! Najbardziej podoba mi się czarno-biały szablon :) Jest słodziutki!
    - paczuszkę dla ankietowanych już rozpakowałam i jest genialna :D bardzo dziękuję!
    - speedart zaraz sobie obejrzę i na pewno skomentuję :3
    Podsumowując: Jestem pod wielkim wrażeniem twojej pracy. Widać, że się napracowałaś:D
    Pozdrawiam cię serdecznie :)
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jaki miły komentarz ♥ Widzę, że nie tylko ja przepadam za ostrymi barwami :D Cieszę się, że zawartość paczki uważasz za przydatną, miałam nadzieję, że każda z Was coś w niej znajdzie dla siebie :) Miłego oglądania + dziękuję bardzo!
      Całusy ♥

      Usuń
  6. O, jak świetny główny! Bardzo mi się podoba ;)
    podoba mi się też ten drugi szablon :D
    No i pobieram sobie tektury i dziękuję za paczkę dla ankietowanych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się niezmiernie, że prace i główny przypadły Ci do gustu :>
      Nie ma za co! Niech służy i paczka, i tekstury ♥

      Usuń
  7. Na początku muszę powiedzieć że nowy główny jest przepiękny! Te kolory dosłownie mnie zachwyciły. Od razu czuje się lato. Co do prac to oba szablony są jak zawsze przepiękne! Pierwszy spodobał mi się za piękne neonowe kolory które jak najbardziej pasują do aktualnej pory roku. Do tego ten nagłówek na nim jest przepiękny. Drugi jest jego całkowitym przeciwieństwem jeśli chodzi o kolory. Ta szarość w nim jak najbardziej mnie ujęła. Do tego świetnie dopracowane kody. Tekstury strasznie mi się podobają więc je pobieram bo na pewno się przydadzą. Paczka według mnie jest świetna i zawiera świetne materiały. Dziękuję bardzo za wysłanie hasła. Cieszę się że przyjęłaś moje zamówienie i już się nie mogę doczekać aż je wykonasz.
    Pozdrawiam Desari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chyba pierwszy szablon główny, który faktycznie kojarzy się z faktyczną porą roku :D
      Mam nadzieję, że dodatki i paczuszka przysłużą Ci się dobrze ;) Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Nie wiem czy przyjmujesz jeszcze zamówienia, nawet jeśli nie, nic nie szkodzi spróbować. (:

    Hasło: cold eyes,
    Link do bloga: http://katalog-granger.blogspot.com/
    Układ:: W sumie jest mi obojętne czy będzie to układ otwarty czy zamknięty, więc liczę na Twoją inwencję twórczą. :) Prosiłabym aby znajdowały się dwie kolumny, to dla mnie dość ważne, ponieważ na blogu znajduje się dużo gadżetów. (:
    Co to kolorystyki - chciałabym aby przeważały kolory ciepłe, typowo letnie - może trochę zieleni, jakiegoś fioletu czy błękitu? Mogę w tej kwestii powołać się na Ciebie?
    Jeśli zaś chodzi o napis to "Katalog Granger" w zupełności wystarczy.
    Jest to Katalog Granger, więc ważne jest, żeby na szablonie znajdowała się Emma Watson. :D Podam kilka zdjęć, może któreś z nich będzie się nadawać - jeśli nie i wolałabyś sama poszukać, prosiłabym jakieś aktualne zdjęcia Emmy, z niedawna. (:
    http://41.media.tumblr.com/5d4f8ef616162dd551a0da45d9b65e95/tumblr_nl3mv1pdFV1qbjqq6o3_540.png
    http://41.media.tumblr.com/a6d390f519ffe99c39818d63458c0b71/tumblr_nh78x8zzYW1qakn3mo1_500.png
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0e/f8/1c/0ef81c619a10496e81f7371942ef8710.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-fUDZSfJqfrI/U2Y4nc9NxDI/AAAAAAAAA6A/LFEs9F2kqZo/s1600/tumblr_mfpe2ebKjp1qlakato1_500.png
    Mam nadzieję, że któreś zdjęcie się nada. :) Ewentualnie, gdyby żadne nie pasowało, mogę zawsze znaleźć inne.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak ja lubię takich zdecydowanych zamawiających! Przyjmuję :)

      Usuń
  9. Ten szablon z koniami, niezwykle refleksyjny i romantyczny, człowiek i koń, dwie inne istoty ale nie mogą istnieć baz siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec Malutki podarunek Specjalnie dla Ciebie
      http://funkyimg.com/i/YBkf.png

      Skrycie liczę na Twą obecność w tym wyjątkowym dla mnie dniu.

      Usuń
    2. Dziękuję! Choć nie żywię do koni większych uczuć to faktycznie, potrafią być magiczne. :)
      Z chęcią wpadnę na ReInwencję! :)

      Usuń
    3. Dziękuję, w takim razie muszę zmienić typ zaproszenia na VIP, w którym jest hasło dostępu do Secret Pack ;)

      Serdecznie Dziękuję za wklejenie banera promocyjnego.
      http://funkyimg.com/i/YBke.png

      Usuń
  10. No, troszku mnie tu nie było :( Mam nadzieję, że tym razem nie zniknę na tak długo!
    Muszę za to przyznać, że twoje prace nadal ogromnie mnie zachwycają i są one coraz lepsze! ♥
    Co tu dużo pisać - prace są cudowne, a najbardziej w oko wpadł mi pierwszy szablonik no i oczywiście nowy główny!
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieeeee ja jestem *-* Tak dawno mnie tu nie było :o ale się pozmieniało. Śliczny główny szablon, pinkny dobór kolorków. Szablon z konikiem mi się strasznie spodobał, taki szalony w stockach, ale zarazem taki spokojny przez szarość, coś genialnego *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ariano nie bij wkońcu trafiłam drogę na SS :D A właściwie na dodanie komentarza, za którego zbieram się już od dłuższego czasu. Zacznę od głównego : KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM, perfekcja ideał, zabrakło mi słów. Kolory są rozbrajające, CSS idealny naprawdę nic dodac nic ując. Obydwa szablony które dzisiaj pokazałas są niesamowite ale to właśnie ten pierwszy po prostu skradł moje serce! Jeju to po prostu dzieło sztuki ;-;
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń