Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

11.7.15

72. All you sinners stand up

NOWE SUWAKI! Ładne suwaki, prawda? :3
To zasługa Hellen Dust z manvspixel

+ Bardzo ważne! 

Chcecie pomóc naprawdę wielu grafikom przy tworzeniu prac, które są przede wszystkim dla Was? Możecie zrobić to, głosując w poniższej sondzie zorganizowanej przez Wioskę Szablonów.
Więcej szczegółów znajdziecie >>tutaj<< ! :)

SONDA

 http://i.imgur.com/nFkR24N.png http://i.imgur.com/ZRFNwZh.png
 Pomyślałam, zaszaleję, wrzucę dwa linki do świetnych utworów :)
W końcu po co się ograniczać?
Brendon tańczy jak rasowy raper :'D

Cześć!
Pierwszy raz miałam taki wielki dylemat, czym by się tu z Wami podzielić na początku postu :D W ostatnim tygodniu - zupełnie przypadkowo - poznałam Kodaline i zakochałam się po uszy! Chyba potrzeba mi było jednego takiego chilloutowego zespołu, jaki właśnie tworzą Irlandczycy. W sumie nie wiedziałam, że już ich słyszałam (w soundtracku Gwiazd naszych wina), a wpadłam na nich na grupie fanów GoT, gdzie ktoś wrzucił High Hopes (przepiękny utwór; w teledysku jest jeden z aktorów GoT, mianowicie aktor grający rolę Davosa). Tworzą taką muzykę, jakby Coldplay i stare One Republic mieli dziecko, czyli prosto w moje gusta :D Mimo wszystko jedna z nowszych piosenek Panic! zdetronizowała ich swoją energią :)
Poza tym, jestem pokłócona z sygnaturami, za to ukochałam sobie duże ikony - tutaj przynajmniej mam miejsce na napis :'D A wiecie, że to moja pięta Achillesowa w ikonach :)
Aaa! Miałam się pochwalić wynikami matur - tak jak obiecałam kiedyś tam. Proszę, oto one! Udało się (jakimś cudem) lepiej, niż zakładałam:

http://i.imgur.com/rqoJFDu.jpg 

Mimo to i tak nie dostałam się na prawo, ale - co dziwne - dostałam się na dziennikarstwo i komunikację, która była bardziej oblegana w stosunku do prawa na jedno miejsce. W sumie cieszę się, że nie będę musiała się uczyć czegoś, co tak naprawdę za bardzo mnie nie interesuje. A samo pisanie jest mi tak bardzo bliskie (o czym świadczą 4 niedokończone opowiadania w moim folderze :'D), że kierunek, na który się dostałam, będzie przynajmniej interesujący. :)
Nie ma co, rozpisałam się. Oddaję dwa zamówienia (dla Desari i Clooming, zgodnie z datami zamawiania) i - jeśli ktoś jest chętny - przyjmę kolejne zamówienie. Albo dwa. Zależy, czy będą ciekawe :) Do tego mam szablon wolny, nagłówek, paczkę tekstur, trzy koloryzacje i plik .psd. Zapraszam! ♥

___________________________ 

http://i.imgur.com/4RxdXX5.png http://i.imgur.com/MVDWsFN.png
http://i.imgur.com/nCbyRQv.png http://i.imgur.com/i8icilv.png

___________________________ 

Zamówienie dla Desari

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Nie mogłam wytrzymać tej czerni i bieli, więc zaryzykowałam i zmieniłam kolory na granatowe. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. ;)

Zamówienie dla Clooming

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Naprawdę próbowałam zrobić taki podgląd postów, o jakim pisałaś, jednak nie dałam rady. :( Być może nie jest to w stu procentach to samo, ale w lewej kolumnie dodałam ładne popularne posty, co jest małym ekwiwalentem do tego, o co prosiłaś.
Odbiór zamówień i poprawki na ariana.prace@gmail.com :)
___________________________
 
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Praca w początkowym stadium była malinowo-niebieska, jednak zmieniłam całą kolorystykę i myślę, że wygląda dobrze :)
___________________________

 Szablon wolny
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Ostatnio polubiłam taką pomidorową czerwień. :)
___________________________ 
 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Wgrywając podglądy do szablonów zauważyłam, że imgur zaczął zastraszająco pogarszać jakość wrzucanych plików, więc musiałam się przerzucić na dropboxa. Piszcie, jeśli jakaś praca nie chce się wyświetlić, być może nie udostępniłam wszystkim podglądów. :)

_______________________________
Z notki nie potrafię wybrać tej pracy, z której jestem najbardziej zadowolona - w sumie przyjemnie pracowało mi się nad każdą, więc krzywdzące byłoby wybieranie ulubieńca. A Wy? Macie swoich faworytów? Jeśli tak, dajcie znać w komentarzach! ♥
Tymczasem ja znikam popadać w uzależnienie od Kodaline, do następnej notki! ♥

19 komentarzy:

  1. Z podglądem zamówień jest coś nie tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz napiszę normalny komentarz, ale od razu chciałam zaznaczyć, że coś nie gra;)

      Usuń
    2. Już poprawiłam, to ten wkurzający Dropbox. Przepraszam! :(

      Usuń
  2. Szablon wolny jest najpiękniejszy ze wszystkich prac ♥ No i te teksturki - aż żal ich nie pobrać! Nagłówek również świetnie się prezentuje, ale darowałabym sobie gradient przy postaci <3 Delikatniejsza postać (tzn bez gradientu) wyglądałby lepiej! Zdradzisz mi co to za czcionka w tym właśnie nagłówku? :)
    Ściskam gorąco i... gratuluję wyników matury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jakoś podczas tworzenia nagłówka potrzebowałam czegoś mocnego w nim i tak dodałam ten gradient - w sumie dalej mi się podoba :D Ale nie każdy musi się zgadzać, cóż ;)
      Czcionka to Invitation Script :)
      Dziękuję i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Oh, kochana... Dziś postanowiłam, że wypowiem się tylko na temat moich faworytów, bo jestem okropnie zmęczona i nie mam siły zbyt wiele pisać. Mam nadzieję, że mi to wybaczysz:)
    Zamówienie dla Clooming jest takie urocze. Nie często widzę szablony, w których góruje różowy kolor, a to w końcu mój ulubiony! Dlatego tak bardzo podoba mi się ta praca. To tło jest epickie, no po prostu prześliczne. Moja miłość do małych figur geometrycznych znowu się odzywa. Powiedz mi proszę, sama robisz te tła czy skądś je bierzesz? Wszystkie bardzo mi się podobają:)
    Przy szablonie wolnym widać, że się napracowałaś. Oh, wybacz, że nie opisuję każdego szczegółu, który mnie urzekł, ale głowa mi dosłownie pęka i ledwo trafiam palcami w literki na klawiaturze.
    Jeszcze tylko dwa słowa o koloryzacjach. DRUGA! Druga jest przecudna. Użyłabym innych słów (niecenzuralnych), ale nie chcę się do tego posuwać. Aż ciężko mi uwierzyć, że z tego co było, zrobiłaś takie świetne połączenie kolorów. Przekozackie.
    Pozdrawiam cię ciepło, następnym razem postaram się bardziej xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku - mam nadzieję, że już Ci lepiej :) *hug* Doceniam, że w ogóle miałaś ochotę tu wpaść ♥
      Chyba muszę częściej robić różowe szablony (też kocham ten kolor *.*), żeby Cię przekonać do pozostania tu dłużej :D Akurat to tło miałam gdzieś zachomikowane w moim folderze ze wszystkim, ale wiele teł robię sama :) (Kolejny trick do przekupienia Ciebie :o ).
      Dziękuję! Widać tym razem nie poszłam w szpitalno/szkolne kolory :D Możesz używać niecenzuralnych słów. Nie daję banów za "zajebisty" ;) Ale "przekozackie" to całkiem fajne określenie :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Hahah, ty już zdobyłaś moje serce, więc nieprędko się mnie pozbędziesz ^^
      Ale im więcej różu tym lepiej!

      Usuń
  4. Na początku chciałbym ci bardzo podziękować za szablon. Wyszedł ci przepięknie i cieszę się że zmieniłaś kolory na granbatowe bo wygląda to naprawdę dobrze i nie jest nudno jak mogłoby to być w czerni i bieli. Muszę ci powiedzieć że wygląda dokładnie tak jak chciałam. Zaraz się zgłoszę po jego odbiór. Teraz przejdę do prac z postu. Świetnie ci wychodzą takie duże ikony! W tych podoba mi się dosłownie wszystko. Do tego jest na nim Maite <3 Nagłówek jest przepiękny. Ten zielony w połączeniu z czerwonym jak najbardziej do mnie przemawia. może jedyne co bym usunęła to ten cień za modelką bo jakoś niezbyt mi pasuje. Szablon wolny jest idealny. Ten czerwony kolor jest taki żywy co strasznie mi się podoba ;) Do tego dodałaś genialny css. Koloryzacje są piękne i je pobieram tak samo jak i teksturki.
    Pozdrawiam Desari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon wyszedł po Twojej myśli :) ♥
      Dziękuję! Zdecydowanie bardziej służy mi rozmiar 200x200 niż 100x100, to prawda :D Widzę, że nie jestem jedyną fanką czerwieni tutaj <3 Mam nadzieję, że dodatki dobrze Ci posłużą! Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Witaj! Mam Cię na oku już od jakiegoś czasu i dziś w końcu przełamałam się, żeby zapytać - czy przyjmujesz zamówienia na szablony w klimacie fantasy? Piszę opowiadanie z podgatunku high i potrzebuję czegoś klimatycznego, co będzie zachęcało do lektury... no i ogólnie będzie przyjazne dla czytelnika. :D

    Co do szablonów dodanych w tej notce (bo nie mogę sobie odmówić komentarza!) - zamówienie dla Desari jest piękne! Jak nie lubię granatowego, tak tutaj wygląda naprawdę zacnie. Bardzo podoba mi się też szablon wolny, chociaż nie przepadam za takimi agresywnymi kolorkami. :)
    No i dwie ostatnie koloryzacje - cudeńka. Nie mogę się napatrzeć!

    Pozdrawiam!
    Valakiria
    verion-iskra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze gratulacje!!!
    Co do prac normalnie cudne, moi faworyci to drugi zamówiony szablon i ten wolny :) noo po prostu boskie są <3
    pobieram koloryzacje i teksturki
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze, jak już pisałam w mailu, gratuluje wyników!
    Co do prac, bardzo podobają mi się zamówienia. Oba są bardzo ładne, chociaż ten dla Clooming podoba mi się bardziej. Ale ten dla Desari też jest śliczny. Jeśli chodzi o szablon wolny... O mój Boże, najpiękniejszy! Zarówno nagłówek i css.
    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bannerek za sondę :D klik. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początek gratuluję wyników ! :) Co do prac z szablonów moim faworytem jest 1. Nagłówek także świetny :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze gratuluję wyników! :)
    Porywam pierwszą koloryzację. Jest cudowna! <3 Zresztą jak wszystkie prace tutaj. Ikonki to zdecydowanie moje faworyty zaraz po koloryzacji.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17/7/15 16:22

    Śliczne prace, zresztą jak zwykle :>
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń