Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

17.7.15

73. Vagabonds

http://i.imgur.com/MfQsutR.png http://i.imgur.com/XnuvuNF.png
NOWE SUWAKI! Ładne suwaki, prawda? :3
To zasługa Hellen Dust z manvspixel

+ Bardzo ważne! 

Chcecie pomóc naprawdę wielu grafikom przy tworzeniu prac, które są przede wszystkim dla Was? Możecie zrobić to, głosując w poniższej sondzie zorganizowanej przez Wioskę Szablonów.
Więcej szczegółów znajdziecie >>tutaj<< ! :)

SONDA

Cześć!
Jak mi miło znowu pisać dla Was - i do Was - ten wstęp :) Za każdym razem, kiedy mam okazję kliknąć "Nowy post" cieszę się, że wytrwałam tak długo na jednym blogu, co - jak dla mnie- jest dość nietypowe, o czym już pisałam kilkakrotnie i czym już nie będę wam zawracać głowy.
Jak widać, już pojawiły się nowe suwaki, sto razy ładniejsze od tych "standardowych" okropieństw. Co myślicie? Być może wygodniejsze były dla Was poprzednie? Ja raczej stawiam wygląd ponad wygodę, więc jestem zachwycona ich wyglądem :) A całe to zamieszanie z suwakami pomogła mi uspokoić Hellen Dust z Manvspixel
Ktoś pod poprzednim postem pytał się, czy przyjmuję zamówienia na szablony związane z fantastyką. Otóż wszystko, co jest zgodne z regulaminem, jest brane pod uwagę :) Wystarczy dokładny opis szablonu, a jeśli postanowię go wykonać, postaram się dać z siebie 200%. ;)
A propos zamówień, dziś oddaję ostatnie "wiszące" zamówienie, czyli to dla E. Dodatkowo, zgodnie z prośbami wynikającymi z przeprowadzonej niedawno ankiety, staram się dodawać tutaj więcej szablonów, także dziś mam jeden minimalistyczny. Do tego nagłówek, paczkę tekstur (z których jestem mega zadowolona), cztery poniższe duże ikony, dwie koloryzacje oraz plik .psd do tekstur. Zapraszam! ♥

_______________________________

Ikony

http://i.imgur.com/XnuvuNF.png http://i.imgur.com/MfQsutR.png
 http://i.imgur.com/dld4pp4.png http://i.imgur.com/G8htCNo.png


_______________________________

Zamówienie dla E.
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
_______________________________

Szablon wolny
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
 ♦◊◊◊◊


Szablon jest bardzo prosty w ustawieniu, dlatego tylko jeden stopień trudności :)
_______________________________

Nagłówek
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Nie jestem przekonana do tego nagłówka. W sumie nie pokazywałabym go w ogóle, ale chcę usłyszeć Waszą opinię. Może zwrócicie mi uwagę na coś, czego w nim nie zauważam, to coś, co mi nie pasuje? Nigdy nie wiadomo. :)
_______________________________

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

 Z pomocą tych tekstur wykonane zostały ikony oraz nagłówek do zamówienia z dzisiejszej notki :)

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Co do pobierania tego pliku - proszę, nie weźcie go jako coś, co trochę pozmieniacie i przedstawicie jako swoje tekstury. Doceńcie moją pracę, to jedyne, o co Was proszę, i szanujcie to, co wykonałam. Jest to gest z mojej strony, który - być może - pomoże Wam zrozumieć tworzenie tekstur, a nie okazja do plagiatu. Mam nadzieję, że weźmiecie to sobie do serca. :)

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Ostatnim razem tuż po publikacji posta okazało się, że każdym podglądem szablonu był ten sam obraz, mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie dobrze. :) Jeśli nie, dajcie znać! Tak samo dajcie znać, co Wam się podoba z notki, a co uważacie za złe. 
Do następnej notki! ♥

33 komentarze:

  1. Patrząc na te Twoje śliczne szablony aż chce mi się trochę pokodować.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! Jest piękny, idealny! Nawet tak go sobie nie wyobrażałam! Piękne te kolory... Przerósł moje najśmielsze oczekiwania, naprawdę.
    Strasznie Ci dziękuje, wykonałaś bez wątpienia piękny szablon!
    Już wysyłam maila, nie mogę się doczekać, kiedy go wstawię na bloga.
    Pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uczucie, kiedy oddajesz zamówienie i wszystko gra. Bezcenne :)
      Cieszę się, że udało mi się spełnić Twoje oczekiwania. ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A co do innych prac...
      Szablon wolny jest ładny, dopracowany i dość minimalistyczny, czyli to co ostatnio polubiłam. ^^
      A mi się nagłówek podoba. Może i przydałby się jakiś element innego koloru, wyróżniający się, ale i tak jest bardzo ładny.
      Ikony z Adamem Levine, mam rację?

      Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuje! Wstawiłam szablon na bloga, posprawdzałam i nie mam żadnych zastrzeżeń.
      Pozdrawiam,
      E.

      PS. Pobrałam teksturę.

      Usuń
    3. Dziękuję! Do nagłówka już się raczej nie przekonam, dla mnie to jedno wielkie "meh"... :|
      Wybrałam Adama, ponieważ ostatnio bardzo spodobał mi się kawałek M5 "Maps", a że jest fajnym ciachem, to cóż... Grzech byłoby go nie wykorzystać :D
      Super, że wszystko działa :)

      Usuń
  3. Nie wiem czy ten szablon wolny nie będzie idealny dla mojego bloga książkowego. W razie czego... dałoby radę go troszkę zmodyfikować? (:
    Zamówienia, koloryzacje, wow wow wow! I paseczek cudowny! ♥
    Ściskam gorąco, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da się zrobić, Dakoto :P
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Piękny szablon, szkoda że nie umiem takich tworzyć :( Chciałabym się nauczyć, ale nawet nie wiem za co się zabrać także pozostaje mi tylko podziwiać cudze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥
      Kiedy zaczynałam mówiłam tak samo :) Jeśli chcesz spróbować się w polu szabloniarskim, na początek ściągnij GIMP-a, popróbuj coś robić w nim, a jeśli od razu chcesz zacząć kodować, pobierz czyjkolwiek nagłówek i do dzieła z kodami! :) Poczytaj Tajemniczy Ogród i bierz się do pracy :) Trening czyni mistrza, a w przypadku grafiki - im dalej w las, tym ciekawiej.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Z grafiką nie ma problemu, gorzej z kodowaniem. Ale dziękuję poczytam :)

      Usuń
  5. Anonimowy17/7/15 22:31

    Prace śliczne. Oba szablony są bardzo ciekawie wykonane, ale chyba bardziej przemawia do mnie ten minimalistyczny *a to rzadkość* :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, być może to jest znak, żebym robiła ich faktycznie więcej? :)
      Dzięki i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. hehe suwaki się podobają :D
    piękne prace! Szablon ksiązkowy jest po protu genialny ;)
    pozostałe prace również, ale to ten mnie zachwycił :)
    pobieram tekstury i koloryzacje
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak ma być! To znaczy, że walka nie była nadaremna :P
      Dziękuję ♥ Miło mi to słyszeć! Mam nadzieję, że będziesz wykorzystywać dodatki długo i owocnie :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. Od razu poczułam, że suwak inny ^^ Gładko śmiga haha
    Zacznę dziś od środka, bo TEKSTURY! Są po prostu przekozackie. Patrzę na nie, patrzę i nie mogę się napatrzeć. Chętnie bym ich do czegoś użyła, ale niestety nie potrafię za bardzo robić takich nagłówków:(
    Widzę, że w szablonie na zamówienie jest użyte to samo tło, które widnieje na twoim blogu:) Bardzo mi się ono podoba, nie zaprzeczę haha. I nie wiem dlaczego, ale te malutkie półkola po prawej stronie po prostu mnie urzekły. Nic nie robią, ale są takie urocze, że nie mogę wytrzymać haha. Ogólnie, bardzo podoba mi się układ tego szablonu, a także rozmieszczenie stron. Wygląda to bardzo zgrabnie i zarazem oryginalnie.
    Szablon wolny oczywiście także przypadł mi do gustu z racji tego, że jest prosty i ma ładne, naturalne kolory. Bardzo podoba mi się to intrygujące kółeczko na nagłówku:)
    Co do nagłówka... Jeju. Że są to moje kolory już wiesz. Te tekstury idealnie pasują do całości. Kurde, dawno nie widziałam tak idealnego nagłówka. Mówię poważnie, każdy szczegół idealnie współgra z wszystkim pozostałymi częściami. I chyba widzę tam jakiś motyw słońca, który tylko sprawił, że moje serce się roztopiło z miłości♥
    I ta pierwsza koloryzacja – poezja. Cudna i jeszcze raz cudna. Jest mój ukochany róż, którego tak bardzo potrzebowałam haha.
    W ankiecie także oddałam głos:)
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż miło przesuwać, nie? :D
      Od jakiegoś czasu "przekozackie" to mój ulubiony przymiotnik. Zaraziłaś mnie :P A z teksturami to był niezły koszmar dla mnie, najpierw nie wychodziły, więc robiłam je z trzy razy, aż w końcu doszłam do tego wyglądu :D
      Strasznie lubię to tło, nie mogłam się powstrzymać ;) W ogóle lubię szare, geometryczne tła. A propos geometrii. Chyba masz jakiś fetysz. Nie dość, że kółka w szablonie na zamówienie, to kółko w nagłówku wolnego... Mamy coś wspólnego. :D ♥
      Cieszę się z Twojej opinii na temat nagłówka, jednak ja dalej nie mam pojęcia, co w nim jest nie tak i co schrzaniłam. Chyba mam ten syndrom, że po prostu mi się nie podoba - tak, jak z niektórymi ludźmi, widzisz ich, i ich nie cierpisz nawet bez poznania się :D Motyw słońca przejawia się w jednej tekstur Carllton, której użyłam, więc znowu masz rację :P
      Tak mało pozostało dzisiaj osób lubiących róż. Ja sama go uwielbiam, a większość w blogosferze od razu zaznacza "TYLKO NIE RÓŻOWY TEN SZABLON" :( Ciężki los grafika.
      Dziękuję w imieniu wszystkich grafików za pomoc ♥ I za komentarz, oczywiście. Muszę Ci się jakoś odwdzięczyć ;)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Panic! At the disco *-* kocham tą piosenkę, a jeszcze lepsza jest far too young to die. Mogłabym je słuchać na okrągło :D Piękne ikonki z Adamem Levinem. Pierwszy szablon jest taki uroczy, te kolory są tak dobrze dobrane ♥ Szablon z książkami to jakieś marzenie *-* jak bym miała bloga z recenzjami książek to już byłby mój :D I nagłówek, taki harmider tam jest, a jednak pięknie ułożony w całość. Podoba mi się i to bardzo c:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ukochałam sobie Build God, then we'll talk (ten teledysk :DDDDDDDD) I ogólnie całą A Fever...
      Dziękuję! Kolory były wyraźnym życzeniem zamawiającej, choć - jak zwykle - musiałam się wyłamać i dodać coś od siebie :D
      Harmider to dobre słowo. Bardzo dobre :P Dzięki wielkie!
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  9. Fajne te suwaki, tylko trochę za daleko się u mnie przesuwają, za szybko dla mnie xD
    Jeeeju, Ben Barnes ♥ I te kolory! Cudowne po prostu!
    Kolejny pamiętnikowy? :D
    Oszalałam na punkcie tych strzałek z nagłówka! Cudowny! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam to samo, jednak zmiana tego wykracza poza moje zdolności :D
      Szczerze? Nie znam człowieka. Chyba jestem zacofana :'D Ale miło się na niego patrzy.
      Pamiętnikowych nigdy za wiele! :)
      Dzięki i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  10. stainless paczka tekstur download
    prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Plik PSD tekstur? Ryzykownie, ale też szczytnie! Z tym się jeszcze nie spotkałam, a to inicjatywa fajna, bo ja sama kiedyś, kiedy siadałam do robienia tekstur, totalnie nie wiedziałam jak to ugryźć. Czasami chyba dalej nie wiem... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, boję się sama tego, co zrobiłam. Nie wiem też, co myśleć o tym, że .psd ma więcej pobrań niż same tekstury :D Mam nadzieję nie natknąć się na "inspiracje" nimi. :)

      Usuń
    2. Jak widać więcej osób chce się nauczyć robi tekstury niż wykorzystać te konkretne. Przysługujesz się ludzkości!

      Usuń
    3. Może to i lepiej. Będzie większy wybór, kiedy już powstaną nowe paczki tekstur :)
      Ależ to brzmi, jakbym dała sobie uciąć nogę dla dobra społeczeństwa :D

      Usuń
    4. Hahahahaha. Nie no, bez przesady. Kończyny zostawmy w spokoju. Aż takiej tragedii to chyba nie będzie.

      Usuń
    5. Zobaczymy za kilka tygodni :D

      Usuń
    6. A no dokładnie! ^^

      Usuń
  12. Ikonki są takie cudowne! Wokalista Marron 5 jest tak niewiarygodnie seksowny, że naprawdę szkda bylo tego nie wykorzystać! <3
    I bardzo przypadł mi do gustu szablon z Emmą zwłaszcza kolorystyka.

    Zamówienie;

    ♣ Hasło; miracles
    ♣ Pełny link do bloga: http://creative-trailers.blogspot.com
    ♣ Układ: najlepiej trzy kolumny, a nagłówek raczej bym chciała zamknięty.
    ♣ Kolorystyka: kolorowa. Chodzi mi o to, żeby nie było ciemności, szarości czy coś, tylko żywe kolory, ale znowu też nie chcę bieli. Jakieś żółcie, róże, czerwienie, pomarańcze - no coś w tym stylu.
    ♣ Opcjonalnie: zdjęcia, cytat: nie mam zdjęć, bo jak już dobrej jakości, to małe, jak dużo, to brzydkie. I takie błędne koło. Ale tutaj mam jakby dwa pomysły na nagłówek, więc może jeśli przyjmiesz byłoby to ułatwieniem, co Ci lepiej by szło:
    a) na nagłówku jakaś modelka, jakaś nieznana pani z tych stock models czy jak to tam. Jedna bądź dwie <- no i w tym absolutna dowolność, a dalej powiem o napisie i tych innych.
    b) na nagłówku byłyby trzy postacie: Emma Watson, Justin Bieber i może Megan Fox? Nie ukrywam, że wolałabym tę opcję, ale trzy postacie - nie wiem czy byś moga je ucisnąć.
    Napis: Creative Trailers
    Inne: Bardzo bym prosiła o jakiś efekt dla cytatów i jakiś też dla etykiet, które chciałabym wrzucić do jednej kolumny, no wiesz, takie jakieś coś. W sumie chyba tyle.

    Pozdrawiam serdecznie,
    mattie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twoja koncepcja, myślę, że da się zrobić to, o co prosisz :) Może nawet posunę się do zrobienia szablonu z Bieberem. Być może to będzie mój pierwszy szablon z nim od 4 lat xD Jeszcze się muszę psychicznie przygotować.
      Następna notka dziś wieczorem/jutro przed południem, więc nie ma szans na wykonanie zamówienia na nast. notkę, zatem spodziewaj się szablonu za jakiś tydzień.

      Usuń
  13. Anonimowy21/7/15 18:33

    aa, właśnie.
    zrobisz jakiś minimalistyczny graficznie szablon z Draco Malfoyem? Nie ma takich w ogole, wszedzie grafika bardzo bogata.
    proszę.

    OdpowiedzUsuń