Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

19.8.15

76. No more glowing in the dark

#3 by Starved-Soul  
Moja ♥ 
Po wykonaniu tej sygnaturki zorientowałam się, że dodałam do niej jaskółki i dopiero wtedy zdałam sobie sprawę z tego, co zrobiłam. Cóż za miłe zaskoczenie, mózgu :)
Kredyty:  X X

Cześć!
Moja niechęć chyba przechodzi. Tak myślę. Nie chcę zapeszać. Mogę to stwierdzić po tym, że dzisiaj udało mi się zrobić dwie prace i kilka dodatków, które dzisiaj zobaczycie. Do tego dorzucam jeden nagłówek zrobiony wcześniej, który niektórzy mogli zobaczyć na devaintaArtcie, i dwie współprace powstałe w wyniku udziału w zabawie zorganizowanej przez Pandę :)
Aha, chciałam jeszcze napisać, że jeśli ktoś chciałby podjąć współpracę ze mną - czy to dotyczącą grafiki, czy też szablonu - jestem otwarta na propozycje! No i mam nadzieję, że kolejny post będzie związany z Dexterem. Muszę zacząć szukać stocków krwi i rozczłonkowanych ciał. *.*
Nie ma co się rozpisywać, zapraszam! ♥  


________________________________

Nagłówki 

Współpraca z dziewczynami z Pandy
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

 + k4sper

Gdy dostałam tę bazę, myślałam, że się poddam. Nie tyle, że była zła - była kompletnie nie w moim stylu. Tak jakby tyczkarz miał nagle zacząć grać w tenisa  :P Jednak kiedy się za nią zabrałam okazało się, że pracuje się świetnie. W efekcie jestem bardzo zadowolona! :)
  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

+ Renfri 

Ta baza akurat była w moim stylu. Patrząc na nią teraz, zmieniłabym kolorystykę. Mimo wszystko podoba mi się to, co widzę :)

_____

X X X  

To była pierwsza praca, jaką wykonałam po ostatniej notce. I powiem Wam, jestem całkiem zadowolona ;)
  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

No, a ta praca to mój faworyt. Widać miłość do czerni i bieli mi jednak nie przeszła. ♥ 

________________________________

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
_______________________________

Muszę poprawić swoją obecność na Waszych blogach, wiem :(
Chciałabym szczerze podziękować tym, którzy skomentowali poprzednią notkę. Niestety nie miałam ostatnio za wiele czasu na odpisywanie na komentarze, mimo wszystko - dziękuję ♥
 Mam nadzieję, że pojawicie się tutaj i dziś!
Do następnej notki! ♥
* chamska reklama + Gonciarz leń, Beczki mu się nie chce robić, skończą się pieniążki to mu się zachce - G.*

Katalog Graficzny organizuje akcję, w której macie możliwość wybrania Grafika Lata 2015.
Zapraszam do głosowania! :)

SONDA
___________________________

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

20 komentarzy:

  1. Cieszę się z kolejnej notki u ciebie. Jak patrzę na twoje prace to od razu polepsza mi się humor. Sygnaturka otwierająca post jest genialna! Dokładnie w moim stylu. Prosta i efektowna. Idealne połączenie kolorów. Współprace jakie wykonałaś z dziewczynami z Pandy są genialne. Bazy nie były łatwe (w szczególności pierwsza) a ty zrobiłaś z nich cudeńka. Pierwsza twoja własna praca jest świetna. Tak samo jak i sygnatura jest prosta ale jak najbardziej zachwyca. Idealny pomaracz połączony z szarością! Twój faworyt to i mój faworyt gdyż także uwielbiam czerń i biel. To zdecydowanie moje kolory. Przyznam że nie widziałbym tej pracy w żadnych kolorach. Taka jest zdecydowanie idealna. Świetnie połączyłaś ze sobą wszystkie elementy. Napisy są proste jednakże idealnie się wpasują w klimat pracy. No nic tylko bić brawa. Tekstury jak i koloryzacje są świetnie i oczywiście je sobie pobieram bo nie mogłoby być inaczej. Co do współpracy to ja bym była jak najbardziej chętna. Chcesz następny post zrobić z Dexterem i mimo że tego nie oglądam to chętnie bym coś z tobą wykonała bo krew i rozczłonkowane ciała to zdecydowanie mój temat. Więc jeżeli byś tylko chciała to pisz na maila: desarrii@gmail.com
    Pozdrawiam gorąco Desari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi miło słyszeć, że ktoś na nią czekał :)
      Dziękuję! Taki był zamiar, czyli "nie przesadzić". Cieszę się, że mi się udało ^^ W ogóle, to pomyliłam się w napisie, powinno być "ichaer" zamiast "ihaer". Elfy mnie zabiją :P
      Dzięki wielkie, pozostaje mi jedynie cieszyć się, że prace Ci się spodobały :) Napisy na ostatniej pracy to tekst piosenki happysadu "Wszystko, co złe". Dziewczyna miała kaptur jak bokserzy przed wyjściem na ring i skojarzyło mi się z tym utworem :P
      Jeśli nie straszne Ci takie klimaty, to będę naprawdę wdzięczna za pomoc ;) Zgłoszę się do Ciebie :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Boskie prace! Sygnatura na początku powala, po prostu mnie niszczy. MUSZĘ w końcu zacząć czytać Wiedźmina, jutro gonię tatę do biblioteki, obiecuję.
    Nagłówki też są świetne, szczególnie spodobała mi się współpraca z Renfri :3
    Jak mijają wakacje?
    Pozdrawiam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Polecam Wieśka, nie ma co czekać z czytaniem ^^ Bardzo się cieszę, ża ta praca przypadła Ci do gustu ♥
      Cóż, wakacje jak wakacje, nuda i nie ma co robić :P Nie jestem z tych osób, które zadowala leżenie brzuchem do góry na plaży, więc niezbyt jestem zadowolona (zwłaszcza, że wszyscy moi znajomi zdecydowanie są z tej grupy :D). Dziękuję, że pytasz! :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Wszystko jest cudne! Nie umiem się wypowiedzieć przepraszam ;x... Brakuje mi przymiotników, a nie chcę powielać swoich komentarzy. :D
    W każdym razie wszystko jest boskie i brak mi słów :D
    Pozdrawiam,
    Lynx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, kiedy nie wiesz, co napisać, bo głupio się powtarzać. ;) Dziękuję! ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRIAAAAAAAAAAAAANA ♥♥♥ Jejusiu jak mnie tutaj dawno nie było, a ile tutaj cudownych rzeczy w tej notce ♥ Sygnaturka z Ciri jest przecudowna! Taka delikatna zarazem drapieżna, idealna ;') Jestem akurat na etapie czytania Wieśka więc jeszcze bardziej trafia w mój gust. Współprace są idealne, ta pierwsza jest prześliczna, ma świetnie akcenty malinowe. Genialna robota! Nagłówki także rozwalają system, naprawdę. Ten pierwszy to mój faworyt z całej notki, mam ostatnio fazę na prace tego typu, więc nie mogę od niego oderwac wzroku. Wogóle cała ta notka jest prześliczna!
    Przesyłam stos buziaków, no i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby wykrzyczeć mój nick napisany przez Ciebie trzeba by mieć płuca jak Florence, więc dałam sobie spokój :D U Ciebie mnie też dawno nie było, ale mogę to powiedzieć o większości blogów graficznych :/
      Dziękuję! Zupełnie jak sama Cirilla :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba - ostrzegam przed zakończeniem, jest co najmniej niefajne.
      Dzięki wielkie za tyle miłych słów, miło było znów czytać Twój komentarz ;)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  5. Pobieram koloryzacje i tekstury :D
    Grafika jak zwykle cudna *.*

    Pozdrawiam, Breath ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nadzieję, że się przydadzą :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  6. Cieszę się, iż bardzo możliwe, iż znikają twoje negatywne emocje. :d
    Ja jestem chętna na współpracę, bo ostatnio mi tak jej brakuje...
    Dobrze, że nie poddałaś się bazie od K4sper, ponieważ to jedna z najlepszych prac w tym poście. Kolejnym faworytem jest ostatni czarno-biały nagłówek - czyli także i twój faworyt. ;)
    Ogólnie rzecz biorąc podobają mi się bardzo twoje prace z dzisiejszego posta i myślę, iż już po wszystkim (ale nie zapeszajmy).
    Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję już niedługo widzieć kolejne twoje prace. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie zapeszajmy, bo jeszcze mi się odmieni ;)
      W związku z wszystkimi współpracami napiszę na maile, gdy tylko znajdę na to moment.
      Dziękuję bardzo! ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Woah. Rozczłonkowane ciała i krew? Boję się! xD Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Dexter (nie wliczając tej bajki, którą swoją drogą bardzo lubiłam w dzieciństwie, haha!)
    Co do prac. Bardzo podoba mi się drugi i ostatni nagłówek. Są naprawdę świetne :)
    Pytałaś mnie na blogu o współpracę i widzę, że jeszcze tutaj o niej wspominasz. Oczywiście przydałaby mi się jeszcze jedna para rąk do pomocy :D Ale w tej sprawie napiszę już na mailu więc możesz tam zaglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dexter to ktoś, a nie coś, i do tego genialny ktoś! Cały serial jest niesamowity. Kończę szósty sezon, a zaczęłam oglądać serial jakiś miesiąc temu :P Powiem, że mnie akurat wciągnął bez pamięci. A bajkę także oglądałam i lubiłam, choć to całkiem inna sprawa :>
      Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Umarłam *-*
    Zabiłaś mnie *zostaniesz oskarżona o morderstwo, uważaj!*
    http://i.imgur.com/K8n6AWT.png - TO JEST GENIALNE! *o*
    Nie to, że reszta nie jest, ale to podoba mi się najbardziej. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram paczka 4 tekstur

    OdpowiedzUsuń
  10. Ariano, czy jest gdzieś możliwość pobrania szablonu, który masz tutaj: http://probnyariana.blogspot.com/ Szukałam czegoś minimalistycznego, biało-czarnego bez zdjęć i to jest właśnie to... Kurcze, a jeśli nie to jest moje propozycja na szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, jak dostałaś się na mój próbny o.O
      Ten szablon jeszcze nie był publikowany, zamierzam dodać go na Wiosce Szablonów, więc tam będziesz mogła go pobrać za jakieś dwa tygodnie. Jeśli chcesz, to możesz pobrać szablon z Draco z notki nr 74, wejść w szablon -> dostosuj -> zaawansowane -> dodaj arkusz CSS (na końcu listy) i wkleić ten kod:

      .header {display: none !important;}
      .content {margin-top: 400px;}
      .column-left-inner {margin-top: -202px;}

      Malfoy zniknie, zostanie szaro-biały minimalistyczny szablon :)

      Usuń
    2. Kurcze, jak to napisałaś to aż mi tak głupio... Jeśli chcesz to usunę ten komentarz, bo może sobie nie życzysz, bo pewnie tam sobie ustawiasz nowo zrobione szablony. Więc przepraszam, w sumie. A jak trafiłam to już nie pamiętam, naprawdę. Chodziłam po tych Twoich szablonach tutaj albo na wiosce i jakoś tak...

      Ale dzięki wielkie, spróbuję w takim razie!

      Usuń
    3. Nic się nie stało, już zablokowałam bloga dla odwiedzających :P Nie masz się czym martwić :)

      Usuń