Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

27.8.15

77. When I ruled the world

http://i.imgur.com/qzP7MLa.png 
x x x x x x x

Cześć!
Notka miała pojawić się dwa dni wcześniej, jednak wczoraj nie byłam w domu, a przedwczoraj moją głowę zaprzątnęły inne sprawy. Mimo wszystko pojawia się dzisiaj, z bonusem, który postanowiłam dodać przed chwilką. :) 
Oczywiście - jak widać po pierwszej sygnaturce - nie jest to obiecana dexterowa notka (choć, gdyby tak pomyśleć, to zwierzęta też w jakiś sposób łączą się z tym serialem). Ta pojawi się, kiedy nazbieram odpowiednia ilość dobrych stocków i będę miała kilka fajnych pomysłów na prace. Tymczasem prezentuję Wam notkę uzielenioną - dzisiaj każda praca wiąże się w jakiś sposób z przyrodą i zielenią. Mam dwie sygnaturki, nagłówek, szablon stworzony wspólnie ze Scar, przepis na proste menu, plik .psd do sygnaturki oraz koloryzację.
Zapraszam! ♥
________________________

Sygnatury

http://i.imgur.com/qzP7MLa.png
x x x x x x x

Nawet nie wiecie, ile razy zmieniałam położenie i wygląd tego napisu. Na początku miało go nie być, jednak było trochę pusto, więc trafiło tam jedno proste słowo. I jest lepiej, prawda? c:

http://i.imgur.com/gkTwCit.png
x x x x x x x

Co prawda nie przepadam za SOAD, jednak cytat podoba mi się bardzo, więc postanowiłam go tu umieścić :) Sygnatura w zamyśle miała być delikatna i świeża, jednak wyszło trochę mrocznie. Mimo to mi się podoba. A wam? :) 
________________________

Nagłówek
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

x x x x x x x x x x x x
 
Przez chwilkę miałam myśl, by zrobić z tym nagłówkiem szablon, jednak nie potrafiłam wymyślić czegoś naprawdę ciekawego, więc zostawiłam go tylko jako pracę graficzną.
Poza tym, modelka bardzo przypomina mi Arlene z True Blood. Może ktoś z Was ją kojarzy, jeśli nie, tutaj daję Wam zdjęcie :P
________________________

Szablon stworzony ze Scar 
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x

 
Tytuł tekstu po lewej posiada czcionkę Great Vibes (taką jak u mnie w tytułach gadżetów), jednak tego podgląd dynamiczny nie uwzględnia, a chciałam, żebyście mogli zobaczyć, jak funkcjonuje menu (za które wdzięczne jesteśmy Agacie, która - na moją prośbę - przygotowała kod inspirowany wyglądem menu autorstwa Yassmine, który może być stosowany do zwykłego gadżetu "Strony"). ♥
________________________

Menu 

Strona Główna Strona 1 Strona 2 Strona 3 Strona 4 Strona 5 Strona 6


 Robiąc ostatni szablon wykonałam w nim menu w tym stylu, a ponieważ jest to szablon całkowicie minimalistyczny, to i menu proste i czytelne ;)
W kodzie możecie zarówno zmienić czcionkę, jej wielkość i kolor, jak i to, co ma się "przysuwać" po najechaniu - możecie wkleić pomiędzy apostrofami cokolwiek chcecie, serduszka, gwiazdki czy trzy kropki będą wyglądać także dobrze. C:

Jeśli użyjecie tego kodu, proszę o dodanie kredytu do mojego bloga ;) Mam nadzieję, że będzie przydatny! :)
________________________

Dodatki
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
________________________ 

I jak Wam się podoba "umajona" notka? Chwilkę trwało, zanim ją skompletowałam, jednak am nadzieję, że przynajmniej części z Was się spodobała :) Dajcie znać, tymczasem ja uciekam. Do następnej notki! ♥

11 komentarzy:

  1. Odpowiedziałam na Twój komentarz z poprzedniej notki, zajrzyj do niego koniecznie, bo mi głupio teraz...

    Co do notki to ciągle czekam na tę krew i Dextera :) Ale szablon jest po prostu cudowny i jak patrzę na niego i wiele innych od Ciebie to żałuję, że nie mam kilkunastu blogów, żeby móc je wszystkie poustawiać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przestań, nie ma się czym martwić, nic się nie stało ;)
      Chyba jeszcze chwilkę poczekasz, bo ciężko mi znaleźć dobre stocki. Ale taka notka pojawi się wcześniej czy później, nie odpuszczę sobie i nie oprę się tej przyjemności :P
      Dziękuję bardzo! Miło to słyszeć :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
    2. Będę w takim razie cierpliwie czekać :)

      Usuń
  2. OMG!!
    Zkochałam się w 1 sygnaturce <33
    wg cała notka boska i ten piekny szablon, Nie nooo Ariana zabijasz mnie <33 ide się pociąć mokrym herbatnikiem :DD
    pobieram koloryzacje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥
      Mam nadzieję, że zostaną przez Ciebie wykorzystane do cna :P

      Usuń
    2. kobietoo ja ciągle używam twoich koloryzacji :D

      Usuń
  3. "Umajona" - wtf? Hahaha :D No ale niech Ci będzie.
    Notka bardzo się podoba. :)
    Pierwsza sygnaturka ładna, że łooojeeeeju. <3
    Druga całkiem, całkiem, ale czegoś mi tam brakuje, ale że nie wiem czego, to powiem, że jest genialna. :p
    Cytat na nagłówku prze-re-kla-mo-wa-ny. Ale grafika cudna! ^^
    Szablon jakiś zimowy. O.o
    Widzę, że nie tylko ja bawię się :before i :after. ;) A jest czym, co nie?
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umajony to jest prawdziwe słowo, spójrz :D Zawsze kojarzyło mi się z zielenią, więc nic bardziej mylnego - notka umajona :P
      Dziękuję! Druga sygnatura była zmieniana tyle razy, że być może o czymś nie pomyślałam :D
      Biedny Coldplay. Piosenka ma niecałe dwa lata i już jest przereklamowana :( Co nie znaczy, że cały album jest przereklamowany, nie? (Uważaj, fanka Coldplaya na dwunastej :D) Faktycznie, szablon wyszedł zimowy, jednak kolory jak najbardziej "moje" :) A co do :after i :before to powiem Ci, że ostatnio zrozumiałam, jakie cuda można z tym wykombinować :D Więc kombinuję :P
      Pozdrawiam i dziękuję ♥

      Usuń
    2. Z tej strony naszego języka nie znałam. :p I nadal to słowo do mnie nie przemawia jakoś...
      Ubolewam nad nadużywaniem tegoż cytatu zawsze i wszędzie (nawet u mnie jakaś pracka z tym powstała). Tym bardziej, że szanuję twórczość Coldplay i totalnie za ich muzyką szaleję!! Haha...
      Trzymaj się!

      Usuń
  4. Juuhuhuhuhuu! Coldplay, uwielbiam <3
    Nagłówek bardzo mi się podoba :) I w sumie szkoda, że nie zrobiłaś z nim szablonu, ale to zrozumiałe, że nie miałaś pomysłu :)
    Sygnaturka rozpoczynająca post wygląda obłędnie! :) Zdecydowanie wybieram ją na faworyta tej notki
    A z szablonu jestem jak najbardziej dumna, chociaż wiem, że parę "błędów" musiałaś po mnie poprawić :C Tzn, nie musiałaś, ale że jesteś perfekcjonistką to... :D No oki.
    A kod? Oczywiście, na pewno skorzystam! :D
    Dziennnnkuję za uwagę i pozdrawiam cieplutkoo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka jest cudowna, a szablon zrobiony ze Scar podbił moje serce :3
    Instrukcja jest bardzo super i myślę, że kiedyś z niej skorzystam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń